Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (9279)
Mä kiristelen ja narskuttelen mun hampaita koko ajan. Onkohan vuoden päästä mitään jäljellä.
Kuinkahan monta prostituoitua esim. Suomessa tai Espanjassa on, ja ketkä ne on prostituoitujen kanssa siellä mahdollistamassa sen touhun. Olis kyllä helvetin kova mutta oikeudenmukainen isku niille mahdollistajille, että kaikki hyväksikäyttäjien nimet tulis julkiseksi. Ja vankeutta päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä kiristelen ja narskuttelen mun hampaita koko ajan. Onkohan vuoden päästä mitään jäljellä.
Hanki purentakisko, niin ei tarvitse hankkia uusia hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta prostituoitua esim. Suomessa tai Espanjassa on, ja ketkä ne on prostituoitujen kanssa siellä mahdollistamassa sen touhun. Olis kyllä helvetin kova mutta oikeudenmukainen isku niille mahdollistajille, että kaikki hyväksikäyttäjien nimet tulis julkiseksi. Ja vankeutta päälle.
Aika kiihkeä mielipide tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo rahaa.
Hampaat tulee vielä kalliimmaksi. Ihan totta.
Ettekö aio katsoa euroviisukarsintoja ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kukkii punaiset viinimarjapensaat vaikka en hoitanut niitä talven aikana mitenkään. Tylsien kasvi, aina ennakoitavissa.
Minä myin ne pensaat - nyt ei kasva enää marjat suuhun. Tylsää.
Mun hammastahna on vaaleanvihreää.
Päivähömpsystä on jo aikaa. Otan iltahömpsyn.
Vesi vanhin voitehista, sanoo vanha sananlasku. Siispä juon vettä.
Tekee mieli suklaata. Onneks kaapissa ei oo.
Mä taas toivoisin että mulla olis karkkia ja sipsejä. Tai kyl popparitki kävis.
Mietin tänään että oiskohan kiva olla pappi. Ehkä työajat vois olla mukavammat mut muuten ois varmaan ihan ok ammatti.
Väsyttää. Taidan mennä nukkumaan.