Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (942)

Vierailija
861/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti soitti mulle yks päivä. Mitä, jos soitan kaverille, siel vastaaki robotti. Onko botti nielaissut kaverin vai kaveri botin?

Mistä sen tietää?

Vierailija
862/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan syödä pian muffinsin. Ehkä keitän kahviakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla yli 100%. Se on jo kaikki. Sit menee jo ylikaiken?

Vierailija
864/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on

älylaitteiden lataamista

liikennevaloissa seisomista

bussipysäkillä odottelua

sen tunteen kanssa elämistä, että huomaa naapurin tulevan pihalla vastaan

pyykkien pesemistä

astianpesukoneen täyttöä ja tyhjentämistä

sään ihmettelyä ja vatvomista

kesävaatteiden laittamista talviteloilleen ja talvivaatteiden ottamista kesäteloilta, ja kohta toisinpäin

syömistä taas kohta

veden juomista

uutisten lukemista, joista monilla ei ole varsinaisesti mitään merkitystä omaan elämääni (jos en vuoteen seuraisi uutisia, huomaisiko sitä kukaan?)

Vierailija
865/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on

älylaitteiden lataamista

bussipysäkillä odottelua

pyykkien pesemistä

kesävaatteiden laittamista talviteloilleen ja talvivaatteiden ottamista kesäteloilta, ja kohta toisinpäin

syömistä taas kohta

veden juomista

uutisten lukemista, joista monilla ei ole varsinaisesti mitään merkitystä omaan elämääni (jos en vuoteen seuraisi uutisia, huomaisiko sitä kukaan?)

Toi oli hauska. Olin kesäkuussa Lapissa viikon. En seurannut uutisia. Toivoin sivilisaation pariin palattuani, että hallitus olisi kaatunut. Ei ollut.

Joskus pitää nimittäin toivoa varovasti. Saattaa toteutua :)

Vierailija
866/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto on etuvetoinen, miksi ei sanota samalla tavoin takatyöntöiseksi autoa? Tätä olen tänään miettinyt. Kuskihan on siinä keskellä vedettävänä tai työnnettävänä. Nih.

Vierailija
867/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mä pelkään, et jos juon tarpeeks 8% viiniä, ni muutunkin täyelliseks. Siis jos juon tarpeeks monta. 100 8 = 10,3 plo ja rapiat

Enkä enää voi kirjottaa tänne.

Vierailija
868/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun nimi on huippu! Kuulumiset ovat niiin tylsiä, että tiedän pysyä poissa 😂

Niin on.

Kirjoittaa Hän eikä pysy Pois???

Tätä mä kans pähkäilin. On selkeesti jotain mieltä. Eikä toimi sen mukaan? Hyötyykö jotenkin, ettei noudata omaa ohjettaan? The Ohjetta?

Vierailija
869/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kun kädessä oleva laastari on märkä käsien pesun jälkeen. En jaksa vaihtaa, odotan vain että kuivuu. Samalla luen tätä tylsyyttä.

Vierailija
870/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on etuvetoinen, miksi ei sanota samalla tavoin takatyöntöiseksi autoa? Tätä olen tänään miettinyt. Kuskihan on siinä keskellä vedettävänä tai työnnettävänä. Nih.

Vitsit. Oot selkeesti pohtinu tätä. Vähän ku se et pietääks teil mattoja lattialla? Meil pysyy pitämättäki.

Käyks sun kello? Käske käyä meilläkin.

Mitä eroa on sorsalla? Ui paremmin ku kävelee.

Vähänks mä oon tylsä, olis opella punakynän paikka :)

Vierailija
871/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kun kädessä oleva laastari on märkä käsien pesun jälkeen. En jaksa vaihtaa, odotan vain että kuivuu. Samalla luen tätä tylsyyttä.

Äiti sanos mulle penskana. Siis mä olin se penska: laastari on ollut vasta tunnin. Jos otat sen nyt jo pois, uutta ei tule. Otin, ei tullut. Haava oli ihan auki ja verinen. Köyhiä oltiin. Laastarin kanssa ei käynyt käynyt leikkiminen.

Vierailija
872/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkä laastari ei paranna vaan pahentaa. Ota pois ja laita uusi. Mieluummin ole vaikka ilman. Märässä pöpöt viihtyy ja lisääntyy. 

Vierailija
873/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa tänään Suuri ompelukisa-ohjelman. Ihmettelen, miksi näissä tehtävissä on aina niin kiire. Miksei saa tehdä niin hyvin kuin osaa? Aina joltain puuttuu jokin päärme tai nappi tai tulee suttua ja ruttua.

Vierailija
874/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on

älylaitteiden lataamista

bussipysäkillä odottelua

pyykkien pesemistä

syömistä taas kohta

veden juomista

Silloin kun sairastuu vakavasti, kaipaa juuri tätä, tasaista, harmaata arkea. Tylsä elämä tuntuu ihanalta voittopalkinnolta.

Vierailija
875/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metwurstin lihapitoisuus on 130%. 

Ei pysty käsittämään sitä.

Vierailija
876/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellinen päivä siinä mielessä että en mennyt ulos ollenkaan. Minulla on oma mielenterveyden ylläpitäjäni ja se on luonto. Tänään skippasin sen terapian. Tylsiä asioita on tapahtunut muille, ei minulle, mutta olen osallistunut yhteydenpidoilla.

Täyttääkö tällainen tylsyyden kriteerit?

Joskus tylsä päivä on ihan parasta.

Vierailija
877/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metwurstin lihapitoisuus on 130%. 

Ei pysty käsittämään sitä.

Jos vaikka tekisi sienipiirakan. Sienistä lähtee paistettaessa aika paljon vettä. Voisiko sitten sanoa, että piirakassa sienipitoisuus on 130% tai vaikka 150%?

Vierailija
878/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti soitti mulle yks päivä. Mitä, jos soitan kaverille, siel vastaaki robotti. Onko botti nielaissut kaverin vai kaveri botin?

Mistä sen tietää?

Tarkkana saa olla!

Meille soitti autoon kerran robotti. Puhui aivan kuin oikea ihminen. Teki jotain kyselyä. Sitten kun olisi pitänyt painaa jotain numeronäppäintä ja ilmoitettin, ettei nyt voi, robotti jatkoi puhettaan omaa rataansa. Kysyin, oleksä ihminen. Meitä alkoi niin hirveästi naurattaa tämä puhelu. Kai se nauhoitettiin jonnekin?

Vierailija
879/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ajan nälkä. Ei kehtaa joka päivä käydä kaupassa kun rahat loppuu.

Vierailija
880/942 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää?

Tarkkana saa olla!

Meille soitti autoon kerran robotti. Puhui aivan kuin oikea ihminen. Teki jotain kyselyä. Sitten kun olisi pitänyt painaa jotain numeronäppäintä ja ilmoitettin, ettei nyt voi, robotti jatkoi puhettaan omaa rataansa. Kysyin, oleksä ihminen. Meitä alkoi niin hirveästi naurattaa tämä puhelu. Kai se nauhoitettiin jonnekin?

Tää just on kauheeta. Tsiisus. Mihin maailma menee. Oon (ehkä) elossa 20v. Miten tekoäly ja robotit valtaa alaa? Joskus pelottaa, oikeasti. Jos ne vie voiton ihmisestä?... mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan