Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (927)

Vierailija
881/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos robotit alkavat soittaa toisilleen?

Vierailija
882/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli karkkia tai jäätelöä tai sipsiä tai kaikkia noita. Ei ole mitään noita. Tylsääääää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin, onkohan maitotölkin kyljessä olevalla parasta ennen -päiväyksellä ja muiden tuotteiden vastaavilla päiväyksillä jokin syvällinen, universaali yhteys vai ovatko ne vain täysin sattumanvaraisia numeroita?

Ei se voi olla todellinen päivä, kun ei ne lehmätkään ole saman ikäisiä. Vanhempi lehmä tietty lypsää jo lähes valmiiksi vanhaa maitoa.

Vierailija
884/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin uton lämppäriin, mutta en tiedä meneekö päälle, kun en tiedä kumpi on päällä - ympyrä vai viiva, vai onko ne o ja i, mitä noikin nyt muka tarkoittaa.

Vierailija
885/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin äsken kaupassa, loppuuko viivakoodit joskus? Eikös sotut olleet jo vähällä loppua?

Jos kohta kirjastokortilla onnistuukin tankata, siis jonkun toisen kortilla, vaikka?

Jos numerot loppuu?  

Tai jos tulee niin kylmä/kuuma, ettei mittarissa riitä asteikko, eikä se palkki?

Tämmöisiä pohin.

Mistä se viivakoodinlukija tietää, mikä viiva vastaa mitäkin numeroa?

Vierailija
886/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisuuspohdintaa, jota ei vaan ihmisjärjellä voi ymmärtää. Miten puhelimeen puhuttu puhe voi lentää ilmassa toiseen puhelinlaitteeseen ilman mitään lankaa? Tätä olen pohtinut kohta 40 vuotta.

Vierailija
887/927 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lenkiltä. Maisemat eivät olleet enää edes kauniita kun oli niin pimeää. Nyt laitoin mustikkasopan levylle kiehumaan ja alustan sämpylätaikinaa. Saavatpa lapsoset sitten aamupalalla nauttia. 

Vierailija
888/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkassa on villakoira. En millään viitsisi ottaa imuria esiin koska silloin minun pitäisi imuroida koko asunto. Ehkä otan sen villakoiran käsin pois koska en ole ajatellut imuroida tällä viikolla. 

Vierailija
889/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun palaamaan suomeen viikonloppuna, että voi ahdistaa jo etukäteen se pimeys,synkkyys,oravanpyörä mikä sielä odottaa.

Vierailija
890/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tämä nyt on olevinaan taas? Heräsin neljältä. Minkä takia? No en minkään.

Vierailija
891/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pimeys, jos ei ole katuvalojakaan, on jotenkin ihanaa. Tähdet näkyvät paremmin. Harvassa paikassa voi enää kokea pimeyttä. Sama juttu hiljaisuuden kanssa.

Vierailija
892/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän tänään hernekeittoa, joukkoon sipulia, porkkanaa, meiramia, lihaliemikuutio, vähän mustapippuria ja tällä kertaa ihan vaan jauhelihaa.

Vierailija
893/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin jokin aika sitten, että lemppari meikkivoiteeni myynti on lopetettu Tokmannilla. Se oli hyvä ja todella edullinen. Olen nyt säästellyt pullonjämää, kun en ole halunnut ostaa mitään muuta. Tänään räväytin ja tilasin Notinosta kolme pulloa sitä minun lemppari meikkivoidettani, onneksi niitä siellä oli sentään. Riittävät varmaan loppuelämäkseni.

Vierailija
894/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pimeys, jos ei ole katuvalojakaan, on jotenkin ihanaa. Tähdet näkyvät paremmin. Harvassa paikassa voi enää kokea pimeyttä. Sama juttu hiljaisuuden kanssa.

Kyllä! Harmittaa, kun asun maalla, ja nyt tielle, joka näkyy kaukaa tontilleni silloin kun puissa ei ole lehtiä, on tulossa katuvalot.

Vierailija
895/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on villakoiria. Monta. Ne lisääntyvät, sängyn alla. Haluiskos joku? Halvalla sais. Tuukko hakeen?

Vierailija
896/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haravoin ja haravoin ja haravoin.

Vierailija
897/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haravoin ja haravoin ja haravoin.

Minä en enää ole muutamaan vuoteen jaksanut haravoida. 

Vierailija
898/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuisuuspohdintaa, jota ei vaan ihmisjärjellä voi ymmärtää. Miten puhelimeen puhuttu puhe voi lentää ilmassa toiseen puhelinlaitteeseen ilman mitään lankaa? Tätä olen pohtinut kohta 40 vuotta.

Tätä mä en kans voi ymmärtää. Enkä niitä ennenvanhusia puhelinkeskuksia, missä tökittiin seinään niitä piuhoja ja sentraalisantra kuunteli juorut.

Vierailija
899/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä en kans voi ymmärtää. Enkä niitä ennenvanhusia puhelinkeskuksia, missä tökittiin seinään niitä piuhoja ja sentraalisantra kuunteli juorut.

Isä kertoi, että isännät sanoi puhelimessa, että taasko se sentraali-Sandra siellä langalla kuuntele? Siihen kuului huuto: - Enkä kuuntele!

Vierailija
900/927 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähes joka päivä sama ongelma. Täällä on kylmä, ja pitäisi lämmittää, mutta en jaksa hakea polttopuita. Kääriydyn taas vilttiin. Ihan pian menen hakemaan.