Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heip mummo ja muut
Onko pappa tervehtynyt? Toivottavasti.
Pappa joutui sairaalaan, kovan kuumeen kestettyä jo kuusi päivää, mutta pääsee tänään tai viimeistään huomenna todennäköisesti pois. Lääkitys on alkanut purra. (Ei se Riikka.) Kyllä on ollut mummolla huoli. Mutta jospa se tästä.
Toipumista papalle, virkeitä villasukkia mummolle :)
Vierailija kirjoitti:
Tahtoa riittää, oinas.
Pysy suunnitelmassasi, neitsyt.
Energiasi virtaa vuolaana, jousimies.
Me muut voimme vain kääntää kylkeä tänään.
"Pysy neitsyenä" :)
Vierailija kirjoitti:
Kirjosieppo käy monta kertaa päivässä sotkemassa auton sivupeilit. Mistä niin pienellä linnulla riittää niin paljon kakkaa?
Se on paska jätkä.
Pesukone on pessyt lakanapyykkiä, jotka laitoin jo kuivumaan. Laitoin toisen koneellisen peseytymään, nyt käyttövaatteita.
Tapahtumarikas päivä taas, näin kolarin marketin parkkipaikalla. Toinen kuski kiroili, toinen ei. Kuinka selviän tästä tapahtumavyörystä, saankohan ensi yönä nukutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoa riittää, oinas.
"Pysy neitsyenä" :)
Minuaki nauratti tää, samallaviisiin ajattelin:)
Puoliso toi kaupasta pepsiä kun olisi pitänyt tuoda cocista. Onko avioeroperuste?
Vierailija kirjoitti:
Puoliso toi kaupasta pepsiä kun olisi pitänyt tuoda cocista. Onko avioeroperuste?
Olisiko ostoslista mitään? Tylämieliset tarvii listan, jonka mukaan toimia. Muuten menee sooloiluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Noitten erottaminen kysyy edes välttävää lukutaitoa. Ei ole puolison vika, jos peruskoulu ei ole sitä pystynyt tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtumarikas päivä taas, näin kolarin marketin parkkipaikalla. Toinen kuski kiroili, toinen ei. Kuinka selviän tästä tapahtumavyörystä, saankohan ensi yönä nukutuksi.
Tuosta piisaa pohdittavaa päiviksi eikä yölläkään anna rauhaa. Että pitikin sattua.
Vierailija kirjoitti:
Pesukone on pessyt lakanapyykkiä, jotka laitoin jo kuivumaan. Laitoin toisen koneellisen peseytymään, nyt käyttövaatteita.
Peseminen on outo ilmiö. Pistät likaisen vaatteen johonkin aineeseen (H2O) ja lisäät vielä jotain muuta ainetta (pesuaine) Kun ne hölskyää keskenään, vaate muuttuu puhtaaksi. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoa riittää, oinas.
Olen neitsyt. Minulla on suunnitelmissa ostaa tänään vessapaperia. Lisäksi yritän muistaa käydä apteekissa. Mitenköhän käy, onnistunkohan pysymään näissä suunnitelmissa.
Totta. Saunapuut pilkottu, vedet kannettu sisään ja ulos, aamupuurot keitetty, lounas tulossa, aamutiskit tiskattu, mökki lakaistu. Voi nyt ei ole enää töitä. Meniskö harventamaan pusikkoa raivaussahalla lounaan jälkeen vai raivaamaan rantaa? Jousimiesnainen 70v. viettää näin tylsää mökkielämää.
Ole varovainen, ettei kaikki energiasi virtaa ulos.
Niin siinä kävi. Kaik män. Yhtään mitään en enää jaksa. Edes kissaa sanoa, sanon salamanterin sen sijaan.
Palstalla on nyt liian jännittäviä asioita tapahtunut! Ja ihmiset ovat touhunneet aivan mahdottomasti pyykkiä pesten monta koneellista ja pilkkoen saunaan polttopuita. Tylsien paltastahan on tullut aivan Tohina-palsta ja liian kiinnostava.
Minä laitoin jauhelihakeittoon palsternakkaa - se oli päivän erikoisin ja uusin juttu. Muuten kaikki tavanomaista piiperrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoa riittää, oinas.
Olen neitsyt. Minulla on suunnitelmissa ostaa tänään vessapaperia. Lisäksi yritän muistaa käydä apteekissa. Mitenköhän käy, onnistunkohan pysymään näissä suunnitelmissa.
Vähällä oli, ettei vessapaperi unohtunut, mutta muistin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on nyt liian jännittäviä asioita tapahtunut! Ja ihmiset ovat touhunneet aivan mahdottomasti pyykkiä pesten monta koneellista ja pilkkoen saunaan polttopuita. Tylsien paltastahan on tullut aivan Tohina-palsta ja liian kiinnostava.
Minä laitoin jauhelihakeittoon palsternakkaa - se oli päivän erikoisin ja uusin juttu. Muuten kaikki tavanomaista piiperrystä.
Niin ja nähty kolari ja pappa sairaalassa. Ihan hurjasti kaikkea.
Olen tehnyt uutta Pirkan ristikkoa. Piti mietintämyssy laittaa lataukseen kun loppui virta.
Olen neitsyt, mutta en pysynyt suunnitelmissa. Istutin kaksitoista perunaa, vaikka oli tarkoitus, että kymmenen.
Unohdin puhelimeni eilen baariin kun olin jurrissa. Kävin nyt hakemassa sen. Join siellä 0,4 l. tuopin vettä!
Kiitos huolenpidostasi