Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8907)
Loppujen lopuksi mä oon aika nössö. Ja se on ihan ok mulle. On mulla kaveri joka on sanonu että kiva olla nössön kaveri. Joten asiat on ihan hyvin.
Pitäis saada aika peräpukamien kuristus hoitoon. On vain aika epämiellyttävä toimenpide ni pitää ensin vähän kerätä rohkeutta ajanvaraukseen.
Noblessan mainos pyörii tällä sivulla.
Mä en aina ymmärrä ihmisiä mutta ei se kai oo vaarallista. Tähän mennessä oon selvinny elämästä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Näin keltasen perhosen lentelevän edelläni ku kävelin metsäpolkua pitkin.
Mäkin inhoon perhosia, ällöttävät jalat niillä.
Nyt en kyllä muista mitä kaikkea piti tänne kirjoittaa mutta muistin sentään että jotain piti. Se on jo aika hyvin.
Kaipaan kosketusta. Menisin hierontaan mutta kun ei oo rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis rauhallinen auringonlasku oli tänäänkin.
No huomenna saadaan rumempaa, luota siihen. Rakeita, hyttysiä.
Jos mun isä eläisi, ni se olis ylpeä minusta. Mutta kun ei elä, niin ei oo.
Olen lesbo, mutta pahasti kaapissa. Minusta on kuitenkin ihana kirjoittaa se edes keskustelupalstalle salaa. Pidän siitä sanasta, vaikka monen mielestä se on haukkumasana. Se on minun salainen identiteettini.
Niistin nenäni talouspaperilla ja nyt se on tyhjempi räästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo, mutta pahasti kaapissa. Minusta on kuitenkin ihana kirjoittaa se edes keskustelupalstalle salaa. Pidän siitä sanasta, vaikka monen mielestä se on haukkumasana. Se on minun salainen identiteettini.
Onko pakko olla pahasti kaapissa, voisitko olla hyvin kaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Noblessan mainos pyörii tällä sivulla.
Mulla pyörii huopatossutehtaan mainos. Sopii tähän iltahyssyyn.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla liian pieni kaappi, ettet voi olla siellä hyvin. Ikeasta voisi löytyä sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla pahasti kaapissa, voisitko olla hyvin kaapissa?
Hyvä kysymys! Oota, koetan vaihtaa asentoa.
Mä en ymmärrä miks vähemmistöjen pitäis olla kaapissa. Kaikki vain eletään just niinku hyvältä tuntuu eikä turhaan mietitä mitä muut ajattelee. Jos joku uskovainen nillittää, niin miettiköön "vapauteen Kristus vapautti meidät" lausetta. Jeesus oli eläessään jo radikaali, veljeili ihmisten kanssa, joita paheksuttiin. Siitä vain oppia ottamaan, kaikki me! Jokainen ihminen on tärkeä.
Minä kirjoitan vauvapalstalle ja sen jälkeen voisin mennä nukkumaan.