Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8317)
Vierailija kirjoitti:
Mun luona kävi tänään jotkut kyläyhdistyksen tyypit puhumassa jostain kylän hankkeesta. Aikamoista aktiivisuutta.
Joskus käy jehovan todistajia. Uuvuttavaa puhetta. Tekis mieli rukoilla, että lopettaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna on munkin paisto päivä.
Niin munkin.
Vierailija kirjoitti:
Syön pistaasipähkinöitä ja odottelen rauhassa, milloin puoliso on lähtövalmis sovitulle reissulle. Lähdön piti olla klo 13 eikä merkkiäkään lähdöstä vielä näy.
Sellaista on elämä. Koskaan ei tiedä, koska lähtö tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on matala verenpaine ja huimaa usein. Nytkin syön supersalmiakkia, että saan vähän paineita kohdilleen.
Mulla myös matala verenpaine, 50/ 118 oli eilen. Yritän syödä suolaisempaa ruokaa, ennen söin aamuisin lakupötkön, mutta se sai korvan tinnityksen pahenemaan. Nyt syön suolaisempaa puuroa aamulla. Murhe se on tämäkin.
Pian on taas vaalikeskustelujen aika. Niitä kuunnellessa verenpaine nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on matala verenpaine ja huimaa usein. Nytkin syön supersalmiakkia, että saan vähän paineita kohdilleen.
Mulla myös matala verenpaine, 50/ 118 oli eilen. Yritän syödä suolaisempaa ruokaa, ennen söin aamuisin lakupötkön, mutta se sai korvan tinnityksen pahenemaan. Nyt syön suolaisempaa puuroa aamulla. Murhe se on tämäkin.
Pian on taas vaalikeskustelujen aika. Niitä kuunnellessa verenpaine nousee.
No kun mä en suutu niistäkään, raukat vaan yrittävät myydä omaa juttuaan. Ei paljon kiinnosta. RKP:n mies on kyllä hot, mutta ei sekään paineita nosta. Mulla.
Alan nyt soittamaan pianoa, kun en keksi mitään muutakaan tekemistä.
Vittuilen persuille palstalla. Parasta.
Vierailija kirjoitti:
Alan nyt soittamaan pianoa, kun en keksi mitään muutakaan tekemistä.
Soita, niin minä kuuntelen. Riittää tekemiseksi kummallekin.
Nyt ärsyttää! Jos ystävällisesti painan yläpeukkua, kursori heittää minut johonkin kilometrien päähän. En jaksa.
Syön makaronilaatikkoa. Olikin tosi kova nälkä, kun ei ehtinyt päivällä oikein syödä kunnolla. Nyt sitten vetelen tietysti monen edestä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ärsyttää! Jos ystävällisesti painan yläpeukkua, kursori heittää minut johonkin kilometrien päähän. En jaksa.
Tietotekniikka on ystävämme. Niin kauan kuin se toimii meidän mielemme mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tänään oon huomannu saman. Palstan toiminnallisuus ei muutenkaan oo parasta A-luokkaa. Mutta ei saa päästää tunteisiin, tylsyys pilaantuu tunnekuohuista.
Avaan kohta television ja rauhoitun kodin lepoon ja rauhaan. Päivän hyvä työkin on tehty, joten nyt hyvällä mielellä huilimaan.
Meidän keittiön pöydällä istuu VÄLIAIKAISESTI lapsenlapsen unohtama, kirkkaanvärinen pehmolelu. Lupasin lapsenlapsen itkuisen puhelun aikana, että se saa odottaa seuraavaa kertaa pöydällämme ja saa osallistua kanssamme ruokailuihin. Ettei sille tule paha mieli. Lapsi tyyntyi tästä lupauksesta, joten se on nyt pidettävä, vaikka väri silmiä hieman häikäiseekin.
Onpas ulkona nättiä. Maisemaa katselee mieluummin kuin televisiota. Ja se on ilmaista.
Mulle soitti tänään Vattenfallin sähkösopimusmyyjä. Olisi halunnut solmia kanssani sähkösopimuksen kiinteistöön, johon hän antoi osoitteen. Harmi vain, etten ollut edes kiinteistön omistaja enkä edes asu siellä. Mutta olisipahan ollut kuulemma erittäin edllinen sähkösopimus!! Minulla kävi siis melkein hyvä tuuri, mutta ei ihan.
Pöydällä on Domino-keksejä. Harmillisesti en voi syödä niitä, kun olen keliaakikko. Mieli kyllä tekisi.
Tekee mieli suklaata. Mutta ei kyllä jaksaisi lähteä 7 km päähän kauppaan sen takia. Paha dilemma. Saa nähdä, mihin ratkaisuun päädyn.
Onpa järvi sininen. Yhtä sininen kuin edesmenneen isäni syvänsiniset silmät olivat hänen eläessään. Luulen, että nyt ne eivät enää ole kovinkaan siniset, seitsemän vuotta hautaamisen jälkeen.
Meillä paistaa aurinko. Ja mulla on vessahätä, mutta vessaa ei lähimainkaan. Pitää mennä pusikkoon.