Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa järvi sininen. Yhtä sininen kuin edesmenneen isäni syvänsiniset silmät olivat hänen eläessään. Luulen, että nyt ne eivät enää ole kovinkaan siniset, seitsemän vuotta hautaamisen jälkeen.
Pitäiskö kuitenkin käydä tarkistamassa?
Niin, eihän sitä tietysti koskaan tiedä, miten asiat oikeasti ovat, kun ei ole tullut tarkistettua tuotakaan. Varmistushan olisi varmaankin aina hyvästä. Tai en tiedä toki, mitä viranomaiset olisivat siitä mieltä, mutta voisihan senkin tietysti varmistaa. Luulen kyllä, että kokonaisuudessaan me ihmiset aika paljon elämme pelkästään luulojemme varassa. Hmmm... Tämä antoikin ajattelemisen aihetta.
Alkaa jo väsy iskee. Johan tota on urakoitukki tän päivän ajan ihan omiks tarpeiks.
Kristallikruunu kimaltelee kivasti eri väreissä auringonsäteiden osuessa siihen. Nyt jos osaisin maalata, ni tekisin siitä hienon kuvan, mutku en osaa, ni en tee.
Ukkokulta on ulkona touhuamassa. Mä laitoin saunan lämpenee. Meil on puulämmitteinen sauna.
Nytten kyllä nykii kummallisesti koko ketju. Mainoksetko kerää kirjoittajat? Jos peukutan, pomppii ketjun loppuun. Ärsyttävää! Jos jatkuu, äänestän jaloillani.
Vierailija kirjoitti:
Ukkokulta on ulkona touhuamassa. Mä laitoin saunan lämpenee. Meil on puulämmitteinen sauna.
Meilläkin kiva pihasauna, tietysti puilla lämpiää. Minun ukkokulta on reissussa, palaa viimeistään huomenna. Grillausta, pihasaunaa. Että mä tykkään meidän elämästä :)
Vierailija kirjoitti:
Nytten kyllä nykii kummallisesti koko ketju. Mainoksetko kerää kirjoittajat? Jos peukutan, pomppii ketjun loppuun. Ärsyttävää! Jos jatkuu, äänestän jaloillani.
Jalat ovat hyvä ruumiinosa. Kätevät moneen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on tavllaan tylsyys kaukana... Ihana idylli. Itse asiassa tylsyyden palstan ihmisillä on ihanin onni arvostaa hetkeä tässä ja nyt tavoittelematta jotakin ihmeellistä, keinotekoista wautsia.
Juon huomenna tyrnitäysmehua ja syön ruisleipää. Ostin ihan pieniä siikli-perunoita ja keitän ne jo tänään. Vapunpäivänä laitan edelleen ulkona kuorikatteita pensaiden alle YO-lakki päässä ja käyn lintutornissa kaukoputken kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on tavllaan tylsyys kaukana... Ihana idylli. Itse asiassa tylsyyden palstan ihmisillä on ihanin onni arvostaa hetkeä tässä ja nyt tavoittelematta jotakin ihmeellistä, keinotekoista wautsia.
Se sauna savuttaa ja tuhkat on aamulla tyhjennettävä. Tulee liian kuuma tai kylmä, säätäminen hankalaa. Tylsä on puusauna. Nuohoojakin sotkee.
Mä en oo ylioppilas. Joten en vietä vappua, kun ei kuulemma saa pitää karvahattua päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin kiva pihasauna, tietysti puilla lämpiää. Minun ukkokulta on reissussa, palaa viimeistään huomenna. Grillausta, pihasaunaa. Että mä tykkään meidän elämästä :)
Ukko tuo taudin tuliaisiksi, grilliruoka närästää, ja vappuriita puhkeaa. Niin on herttaista.
Vierailija kirjoitti:
Kristallikruunu kimaltelee kivasti eri väreissä auringonsäteiden osuessa siihen. Nyt jos osaisin maalata, ni tekisin siitä hienon kuvan, mutku en osaa, ni en tee.
Kiinakrääsää varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ulkona nättiä. Maisemaa katselee mieluummin kuin televisiota. Ja se on ilmaista.
Voi sua, sulje silmät niin säästyt mokomalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun luona kävi tänään jotkut kyläyhdistyksen tyypit puhumassa jostain kylän hankkeesta. Aikamoista aktiivisuutta.
Joskus käy jehovan todistajia. Uuvuttavaa puhetta. Tekis mieli rukoilla, että lopettaisivat.
Meillä kävi tänään kaksi ovella. Lähtivät pois, kun sanoin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Avaan kohta television ja rauhoitun kodin lepoon ja rauhaan. Päivän hyvä työkin on tehty, joten nyt hyvällä mielellä huilimaan.
Teinköhän tänään yhtään hyvää työtä? En kyllä erityisen huonojakaan, tavallisia vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun luona kävi tänään jotkut kyläyhdistyksen tyypit puhumassa jostain kylän hankkeesta. Aikamoista aktiivisuutta.
Joskus käy jehovan todistajia. Uuvuttavaa puhetta. Tekis mieli rukoilla, että lopettaisivat.
Meillä kävi tänään kaksi ovella. Lähtivät pois, kun sanoin ei kiitos.
Senkin lörpöttelijä, olisit vaan kädellä viitannut poistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko tuo taudin tuliaisiksi, grilliruoka närästää, ja vappuriita puhkeaa. Niin on herttaista.
Nyt olit överi-ilkeä, eipä sovi tylsien ketjuun tuo.
Pitäiskö kuitenkin käydä tarkistamassa?