Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkokulta on ulkona touhuamassa. Mä laitoin saunan lämpenee. Meil on puulämmitteinen sauna.
Meilläkin kiva pihasauna, tietysti puilla lämpiää. Minun ukkokulta on reissussa, palaa viimeistään huomenna. Grillausta, pihasaunaa. Että mä tykkään meidän elämästä :)
Ukko tuo taudin tuliaisiksi, grilliruoka närästää, ja vappuriita puhkeaa. Niin on herttaista.
Nyt olit överi-ilkeä, eipä sovi tylsien ketjuun tuo.
Enpä, vaan realisti.
Varmaan oli eksynyt väärään ketjuun tuo elostelija.
Tuu ku huono olo tuollaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkokulta on ulkona touhuamassa. Mä laitoin saunan lämpenee. Meil on puulämmitteinen sauna.
Meilläkin kiva pihasauna, tietysti puilla lämpiää. Minun ukkokulta on reissussa, palaa viimeistään huomenna. Grillausta, pihasaunaa. Että mä tykkään meidän elämästä :)
Ukko tuo taudin tuliaisiksi, grilliruoka närästää, ja vappuriita puhkeaa. Niin on herttaista.
Ukkokullat yleensä palaa vasta parin viikon kuluttua luvatusta, ja haisevat pahalle. Nyt kun on vappu tuloillaan, arvioitu saapumisaika saattaa muuttua oletetusta lähemmäksi kesää. Parempi on tylsä ukoton vappu kuin kymmenen kotona.
Palju on minusta sanana jotenkin epämiellyttävä. Vähän kuin halju, nulju tai kelju.
Millainen on mielestänne tekele?
Jostain luin, että kuningatar Camillalla oli yllään Diorin tekele.
Mummo kyllä pitää papan ihan mielellään vappukaverinakin. Se on niin ennalta-arvattavan kotoista, kun saa päivän päätteeksi köllähtää papan viereen kainaloon. Siinä sitä lämmittää niin vieruskaveri kuin villasukatkin. Tänään harmaan sävyiset, vihreillä reunuksilla.
Huomenna tulee yks tyyppi meille. Sellainen joka on tervetullut.
Mun kengän koko on 37. Oikea jalka on kuitenkin aavistuksen isompi kuin vasen, joten sille sopiva vaihtoehto olis 37,5.
Väsyttää jo. Olen sängyssä ja yritän saada unen päästä kiinni.
Hyvää yötä -> vappuaatto tuloillaan : Riemuisaa Vappua, kohtuudella tietty.
Huomenna olisi hyvä luututa lattiat, ovat jo pölyssä. Jos vaikka samalla muistaisi vaihtaa kylpyhuoneen pyyhkeet puhtaisiin.
Silmiä painaa, ei uni anna lainaa
Vehnäjauhot on loppu. Munkin paisto saattaa olla hiukan hankalaa, ellen sitten käy kaupassa.
Nukkuma-asentoni on kylkimakuulla siten, että alempi käsivarsi on tyynyn etureunaa vasten ja ylempi käsi nojaa halaustyynyyn, jota rutistan sylissäni. Alempi jalka on melkein suorana ja ylempi jalka polvi koukussa, nojaten tyynyyn. Tämä on selälle hyvä asento.
Kurkkua kaihertaa. Olenkohan tulossa kipeäksi.
Enpä, vaan realisti.
Varmaan oli eksynyt väärään ketjuun tuo elostelija.