Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (8317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulin keräsi nukkeja. Ei ollut tylsä eikä maantienvärinen.
Kävin Airan aikaan Hyrsylän mutkassa. Kukkakuppeihin kaateli rouva pannukahvia vierailleen ja tarinoi kuulumisiaan lapsuudesta siihen päivään. Oli yksi elämäni kohokohtia tuo reissu.
Leninki. Siinä sana, mitä olen alkanut käyttää.
Leninki on oivallinen ja hyvin käyttökelpoinen sana.
Leninki on aivan eri vaate kuin mekko, hienostuneempi, ehkä villamusliinia.
Tylsille sopii mekko. Klänningit jätetään bättre folkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies paistaa kohta grillimkkaraa saunan uunissa. Kuulemma kesä alkaa tästä.
Sääteleekö sun mies vuodenaikoja saunanuunilla? Luulin monimutkaisemmaksi jutuksi.
Kyllä säätelee. Ei se kuulemma ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen viljelijä ajoi just traktorilla ohi.
Ajaisipa joku maanviljelijä minunkin kotini ohi, kyllä kutsuisin kahville, eikä haittaa, jos tulisi tavaksi.
Meille kans!
Vierailija kirjoitti:
Missä mummo?
Öitä kaikille
Täällähän minä, papan vieressä nyt köllöttelen, iltatoimet tehty. Papalla on sen verran nokka tukossa, ettei pystynyt pitämään maskia kasvoilla, joten tämä yö menee ilman. Pappa on ulkotöissä ollut ahkerana. Minä testasin tänään piikkipallolla hierontaa. Pikkuisen pehmenin. Keltasävyiset villasukat jalassa.
Yritän järjestää kimppakyytiä paikasta A paikkaan B. Toiveissa on, että onnistuu.
Mulle riitti nyt kun olen tehnyt tarpeeksi tälle viikolle hommia. Loput saa tehhä joku toinen, jos haluaa.
Ei voi muuta sanoa kuin että elämä on merkillistä. Aina kun luulee olevansa jotenkin kärryillä, huomaa ettei todellakaan ole. Ja sama toistuu sykleissä. Toisaalta, on ihan mukavakin olla ulkona kaikesta, ja luottaa, että kyllä se elämä kantaa.
Söin muutaman rasvaisen keksin liikaa ja nyt mahassa myllertää. Siitäs sain, mokoma ahne mussuttaja!
Yritin tänään näyttää lapsenlapselleni, että kyllä se mamma vielä osaa kärrinpyörän 40 vuoden tauon jälkeen. Hah. Eihän se ihan niin hohdokkaasti mennyt kuin kuvittelin.
Iltateet jäi juomatta. Nyt vasta muistin. Mutta on kyllä valon määrä lisääntynyt huimasti viime viikkoina. Kohta on jo juhannus ja sitten se taas onneksi pimenee.
Mulla on ilmavaivoja. Onneks on hyvin eristävä peitto.
Mun luona kävi tänään jotkut kyläyhdistyksen tyypit puhumassa jostain kylän hankkeesta. Aikamoista aktiivisuutta.
Täällä kuuluu ilmanvaihtokoneen tasainen hurina. Ja oma hengitys. Ei muuta.
Katselen Hakekaa kätilö -sarjaa.