Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1023)

Vierailija
801/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat ovat tosi likaiset, ne pitäisi pestä, mutta inhoan ikkunoiden pesua. Toisaalta, eikös Alvar Aaltokin ole sanonut, että valo siivilöityy kauniimmin ja pehmeämmin likaisten ikkunoiden läpi.

Minulla on ikkunoiden edessä ohuet valoverhot. Valo pääsee sisään ja ikkunoista näkee ulos, mutta likaisuus ei näy.

Vierailija
802/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies lähti bänditreeneihin, eli minulla on nyt laatuaikaa omassa seurassani.

Pidä tylsää : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat ovat tosi likaiset, ne pitäisi pestä, mutta inhoan ikkunoiden pesua. Toisaalta, eikös Alvar Aaltokin ole sanonut, että valo siivilöityy kauniimmin ja pehmeämmin likaisten ikkunoiden läpi.

Varmaan on ollut tylsä ja katsellut sitä pölyverhoa minkä aurinko saa aikaan.

Vierailija
804/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli jotain herkkua mutta söin jo tällä viikolla useita paloja piirakkaa ja kaksi suklaapatukkaa. Joo ei kuulosta paljolta, mutta olen yrittänyt päästä sokerista vähän eroon. Mun pitää kuitenkin tänään käydä Postissa niin luultavasti sorrun ja nappaan jotain makeaa kaupasta.

805/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatan kohta voita ja sekoitan sen pannukakkutaikinaan, niin saan sen pannukakun uuniin.

Kiusa se on pienikin kiusa

Vierailija
806/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saadaan taas toivottaa:

Oikein tylsää työviikkoa!

Muistakaa tylsistyä pienistä hetkistä!

Vierailija
807/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta saadaan taas toivottaa:

Oikein tylsää työviikkoa!

Muistakaa tylsistyä pienistä hetkistä!

Niitos, siis Kiitos. Korjauslakka hukassa, ei onnistu kirjata, eiku korjata. Blondi täs yrittää vitsiä vääntää tylsyyteensä. Ei onnistu, ei. Joopa, tylsiä unia vaan ja pommiin nukkumista :)

Vierailija
808/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loman viimeistä sunnuntaina olen viettänyt nukkumalla pitkään, neulomalla ja kirjoittelemalla keskustelupalstoilla. Kissakin kävi vaihteeksi sylissä. 

Vierailija
809/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepitsa uunissa. Kauhea nälkä.

Vierailija
810/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö mitään enää klo 16 jälkeen. Aamulla syön puuroa klo 9  ja sit taas lopetan syömisen klo 16.  Laihduin 20 kg ja pidän tämän tylsän rytmin loppuelämäni. Illalla ei ole nälkä, tähän tottuu. Niin kuin puukkoonkin seljäs, kun makaa vattallansa.

Tylsä juttu. Tiedän.

Vierailija
811/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en syö mitään enää klo 16 jälkeen. Aamulla syön puuroa klo 9  ja sit taas lopetan syömisen klo 16.  Laihduin 20 kg ja pidän tämän tylsän rytmin loppuelämäni. Illalla ei ole nälkä, tähän tottuu. Niin kuin puukkoonkin seljäs, kun makaa vattallansa.

Tylsä juttu. Tiedän.

Itse olin joskus välillä 13-21 itse en halua aamulla syödä. Syön mieluummin iltaisin. Joskus olin vähän aikaa niin, että söin vain kerran vuorokaudessa. Nyt olen repsahtanut ja syön miten sattuu. Mutta on totta, että  kun pätkäpaastoilee, ei tunne nälkää, eikä ole mielihaluja. Pitäisi taas aloittaa. Olo on silloin paljon parempi .

Vierailija
812/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollakko vai eikö, lähteäkö vai jäädä? Tuossa tuo työpaikkailmoitus on kököttänyt jo viikon ruudulla, mutta sormi ei vaan tahdo painaa kohtaa "hae työpaikkaa". 

Aika kuluu, kello käy, tee jotain

No nyt sen tein, painoin sitä "hae työpaikkaa". Typerin kysymys oli, milloin voit aloittaa. Enhän mä tiedä, kun en tiedä, milloin saan uuden työsopimuksen, siis jos saan.

Vierailija
813/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Ei huvita ees ajatella ens viikkoa. Onneks ei ees tartte. 

Vierailija
814/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unta odotellessa. Väsyttää mut ei nukuta. Ja ukko jo kuorsaa. Minä valitettavasti en. Kadehtiminen siis jatkuu. 

Vierailija
815/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu tästä elämästä yhtään mitään. Mut onneks ei tarttekaan. Kiva olla tylsä luuseri jolta kukaan ei edes odota mitään. 

Vierailija
816/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon vuan olla möllöttänynnä omiloissa oloissan. Tää on ihan parasta mualimassa. 

Vierailija
817/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää, olen ylensyönyt. Olen jumissa koulujuttujen kanssa, kaikki on sekavaa mössöä enkä tiedä kuinka edetä. Niin tylsää. Aivoja väsyttää. Olisipa lomaa, mutta ei, kuusipäiväinen viikko edessä.

Vierailija
818/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin usein, että miks naisten pissaaminen on niin hankalaa ulkona kylmässä. Tai illalla sängyssä ollessa. Olis paljon helpompaa jos vois pissiä vaikka pikkurillin kautta. Yöllä vain laittais sormen pulloon ja se siitä. Vois jatkaa heti unia. Ja kylmässä ei tartteis riisua pyllyä paljaaksi. 

Vierailija
819/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olis hierontapäivä. Niskat on kyllä ihan järjettömän jumissa, joten tarpeeseen tulee. 

Vierailija
820/1023 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mieli smoothieta niin kaivoin kaapista kaikkea hyvää mitä löytyi, niin tuli kyllä ihan hyvä sekoitus. Mansikoita ja mustikoita pakastimesta, säilykepersikoita ja ananasta omissa mehuissaan sekä kauramaitoa. Ja surrur vain, ja ai että! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä