Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (1052)

Vierailija
781/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selätän sunnuntain tylsyyden aina siivoamalla koko talon ja vaihdan lakanat. Niiden silitys vasta tylsää on. Mutta ei siihen mene kuin puoli päivää.  Mitäs mä sitten teen? Lajittelen tulitikut askiin nätimmin? 

Minä en silitä lakanoita, vaikka silitetyt lakanat on kyllä ihanan tuntuiset. En silitä mitään muutakaan. En omista edes silityslautaa, tai rautaa. Vaatteeni ovat kaikki sellaisia, että niitä ei tarvitse silittää. Olen tylsän käytännöllinen ihminen. Silloin kun vaihdan verhot tai laitan pöytäliinan, kaipaan kyllä silitysrautaa. Oion silloin sitten niitä höyrypesurilla, tai suihkuttelen niitä suihkupullolla suoremmiksi. Jotkut suoristavat pyykkejä samalla kun käyvät suihkussa. Laittavat henkariin roikkumaan ja se höyry sitten suoristaa.🤔 

Mä luovuin verhoistakin, sälekaihtimet riittää. Säästyy poisottamisen, pesemisen, silittämisen ja ripustamisen vaivalta. Ikkunaseinätkin helpompi pyyhkäistä, jos viitsii. Pölytöntä, valoisaa ja avaraa.

Mutta jos tykkää verhoista niin tietty eri juttu.

En oo silittänyt mitään kymmeneen vuoteen. Lauta ja rauta silti vielä on. 

Vierailija
782/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun nimi on huippu! Kuulumiset ovat niiin tylsiä, että tiedän pysyä poissa 😂

Kerrankin joku noudattaa Otsikkoa. Jess. Ja avaa silti ja kommentoi. Se siitä "fiksuudesta" :(

Uuni kuumenee. Teen ruokaa. Kohta. Katson ensin ikkunasta ulos. Ehkä. Pitäis nyppiä Pelakoista kellastuneet lehdet ja kuolleet kukat. Se vasta tyhmää hommaa. Aina putoo joku roska lattialle, ei jaksais nostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boooooring 🥱

Vierailija
784/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tylsyillä joku oikea verbi?

Vierailija
785/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks olis oikeammin tylsäillä?

Vierailija
786/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boooooring 🥱

Ihanan tylsää...

Just ketjun otsikon mukaista. Jee.

Vierailija
787/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks olis oikeammin tylsäillä?

Tylsyily on pidempiaikaista ja toistuvaa toimintaa, tylsäily tapahtuu kerran tai harvoin. Pieni sävyero.

Vierailija
788/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin äsken kauppakierroksella Tokmannissa ja Rustassa. Ostin callunoita tarjouksesta ja nyt pitäisi mennä istuttamaan ne. Samalla heitän paleltuneet daaliat pois. Aion myös haravoida ja laittaa kausivaloja. Mutta ensin kahvit! 

Vierailija
789/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin äsken kauppakierroksella Tokmannissa ja Rustassa. Ostin callunoita tarjouksesta ja nyt pitäisi mennä istuttamaan ne. Samalla heitän paleltuneet daaliat pois. Aion myös haravoida ja laittaa kausivaloja. Mutta ensin kahvit! 

Etkö talveta Daalian juurakoita?

Vierailija
790/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo se on oikia taoa. Ensin Kahvit. Ja jälkeen kahvit. Ja välilläkin...

Vierailija
791/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo se on oikia taoa. Ensin Kahvit. Ja jälkeen kahvit. Ja välilläkin...

*Oikia tapa

Vierailija
792/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mennäänkö rappion puolelle, jos menen kauppaan ja ostan pullon punaviiniä.🤔 olisi ihana siemailla illalla punkkua, tai vaikka glögiä, ja syödä suklaata. Huomenna olisi vapaatakin.

Vierailija
793/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero nukkuu toista tuntia päiväunia. Istun nojatuolissa ja katselen ikkunasta ulos kun lehdet tippuu puista tuulen mukana. Nautin tästä hiljaisesta tekemättömästä hetkestä.

Vierailija
794/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taapero nukkuu toista tuntia päiväunia. Istun nojatuolissa ja katselen ikkunasta ulos kun lehdet tippuu puista tuulen mukana. Nautin tästä hiljaisesta tekemättömästä hetkestä.

No. Taaperon kanssa ei varmaan ole tylsää. Tuskin nytkään?

Vierailija
795/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei elokuvaimmeinen. Pitkä viesti, ei onnistu lainaus. Toises ketjus sulta kyselin kauhusta, kun kerroit löytäneesi Piina-leffa. Sekin viestini poistui :(

Siis: tykkäätkö katsoa kauhua? Ei ole ainaskaa tylsää. Ite luin kaikki Stephen Kingit aikanaa. Katoin leffojaki. Sit tuli täys stoppi. Enää ei uskalla.

Toinen kuppi kahvia menossa. Lepposa päivä. Mukavaa sapattia Kaikille.

Minä tulin esille muihin ketjuihin Mikä on pelottavin kauhuleffa? -ketjusta. Kauhuleffat uppoavat itselleni parhaiten. Itse en ole viime päivinä paljoakaan palstaillut, joten kysymyksesi mulle on mennyt ohi. Mitä siis olet kysynyt Piina leffasta?

Jos kauhu on liian mielenkiintoista niin tämän päivän leffalöytöni on edellistä tylsempää:

- Ystäväni Winn-Dixie (2004)

- Alamo (2004)

- Call Me By Your Name (2017)

Pitkästi taas tuli liikuttua pyörällä. Vähän oon poikki, kun olin kerrospukeutunut. Nätti sää ja jollakin torillakin kävin. 

Mä oon ymmärtänyt, että tämä ketju on se uusi ketju, jota toisessa ketjussa kehotettiin tekemään. Onhan tylsäkin subjektiivinen käsite. Mä oon vieläkin niin mielissäni eilisestä. Uutisten mukaan revontulia oli täällä Etelä-Suomessakin, että fiiliksissä olen näkemistäni. Myös eiliset kauhulöytöni nostavat mielialaani reilusti. Melkein nukahdin tähän sohvalle just. Taidanpa mennä ulos vielä, kun siellä liian hyvältä näyttää.

Vierailija
796/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistellut ruotsalaista (?) Julmust alkoholitonta mummon jouluolutta. S-marketista otin.

Vierailija
797/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maistellut ruotsalaista (?) Julmust alkoholitonta mummon jouluolutta. S-marketista otin.

Siitähän on olemassa myös se pääsiäisversio, påskmust. En ole maistanut ikinä kumpaakaan. Ovatko siis ihan samaa tavaraa eri nimillä ja eri aikoina?

Vierailija
798/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat ovat tosi likaiset, ne pitäisi pestä, mutta inhoan ikkunoiden pesua. Toisaalta, eikös Alvar Aaltokin ole sanonut, että valo siivilöityy kauniimmin ja pehmeämmin likaisten ikkunoiden läpi.

Vierailija
799/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaupasta coopin pakastepizzan. Mozzarella& pesto maun. Ostin myös kaksi omenasiideriä. 

Vierailija
800/1052 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti bänditreeneihin, eli minulla on nyt laatuaikaa omassa seurassani.