Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän ehdottomasti paras herkku: Rainbow vadelmakääretorttu 1,69 e

Vierailija
09.08.2024 |

Mikään ei ole noin halpaa ja hyvää! Joku lakritsipussikin maksaa yli 2 e. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinä aikoina ihmeen halpaa kyllä. 

Vierailija
2/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku marttatäti tulee öyhöttämään miten itse tehty vanhalta kananmunalta maistuva mansikkahillokääretorttu on paljon parempaa. EI OLE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki karkkipussit on nykyään kalliimpia. 

Vierailija
4/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa on niin hyvää? Eikö nuo ole ihan hillittömän makeita?

Myönnän että lapsena kaupan kääretorttu maistui kyllä ihan erityisen hyvältä. Aina kyläpaikassa sitä sain.

Vierailija
5/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aitoja makuja? Minkä firman torttu? Vois harkita tätä kahvileiväksi taas kerran.

Vierailija
6/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole edes Suomessa tehty ja maistuukin varmaan ihan teennäiselle. Katsopa kuinka paljon siinä on lisäaineita. Mutta onhan se hyvää kun se on niin halpaa.

Vierailija
7/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainesosat

AINESOSAT: Sokeri, VEHNÄJAUHO (vehnä: EU), glukoosi-fruktoosisiirappi, palmurasva, KANANMUNA , vesi, vadelma 4% (EU), tärkkelys ( VEHNÄ , riisi, peruna), dekstroosi, kosteudensäilyttäjä (E 422), rasvaton MAITOJAUHE , kokonaan kovetettu palmurasva, rapsiöljy, emulgointiaineet (E 471 kasviperäinen, E 322 rapsi ja auringonkukka, E 475), happamuudensäätöaineet (E 262, E 331, E 330), MAITOPROTEIINI , suola, nostatusaineet (E 450, E 500), vähärasvainen kaakaojauhe, säilöntäaine (E 202), hyytelöimisaine (E 440), aromi, seljanmarjamehutiiviste. Saattaa sisältää pieniä määriä mantelia ja hasselpähkinää. 21 g vadelmatäytettä ja 21 g kreemitäytettä/100 g kääretorttua.

Vierailija
8/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliaakikko- ja vegaaniköyhä ei voi syödä sitä. 

Vierailija
9/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku marttatäti tulee öyhöttämään miten itse tehty vanhalta kananmunalta maistuva mansikkahillokääretorttu on paljon parempaa. EI OLE!

No on se kyllä, mutta on nuo valmiitkin hyviä. Mulle tulee myös lapsuus mieleen. Sain muutama päivä sitten jotain kaupan kääretorttua ja kyllä maistui, pitkästä aikaa! Pitääkin ostaa itsekin. Kiitos ap vinkistä.

Vierailija
10/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kääryleen hinnasta voi päätellä, minkä tasoinen teollinen kakku on kyseessä.

Vierailija
11/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtavan maukasta😛

Vierailija
12/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina, siis jo makealle persona lapsena, ihmetellyt, kuka ostaa kaupoista valmisleivonnaisia. Olen köyhästä perheestä, eikä meillä juuri herkuteltu eikä ruoalle nyrpistelty, mutta valmiita leivonnaisia en saanut syötyä. Niitä oli joskus kotona ja kylässä tarjolla. Kääretortut ja kuivakakut ovat pahimpia. Ne maistuvat pelkille esansseille ja rakenne on ällöttävän tiivis. Kääretortun tekeminen itse ei edes maksa juuri mitään, joten en ymmärrä myöskään edullisella hinnalla perustelua. 

Vierailija
13/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kääretortussa olin 12 E-koodiainetta. Kun teen itse, siinä on vain yksi: leivinjauhe.

Leivonnassa tuoreet kananmunat eivät ole yhtä hyviä kuin vähän vanhemmat, jotka vaahtoutuvat paremmin. Hinnasta puheen ollen: 4 kananmunaa 1,5 dl sokeria, 1,5 dl jauhoja + 1tl leivinjauhetta taikinaan, itse kerätyt vatut, 2dl kermaa ja  vähän sokeria - paljonko maksaa? Tulee vähän halvemmaksi, kun ei laske koko jauhosäkin ja sokeripussin hintaa.

Vierailija
14/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kääryleen hinnasta voi päätellä, minkä tasoinen teollinen kakku on kyseessä.

No ei ne kalliimmat valmistuotteet ole parempia, ne on vaan brändätty siten että katetta kiskotaan enemmän.

Vierailija
15/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina, siis jo makealle persona lapsena, ihmetellyt, kuka ostaa kaupoista valmisleivonnaisia. Olen köyhästä perheestä, eikä meillä juuri herkuteltu eikä ruoalle nyrpistelty, mutta valmiita leivonnaisia en saanut syötyä. Niitä oli joskus kotona ja kylässä tarjolla. Kääretortut ja kuivakakut ovat pahimpia. Ne maistuvat pelkille esansseille ja rakenne on ällöttävän tiivis. Kääretortun tekeminen itse ei edes maksa juuri mitään, joten en ymmärrä myöskään edullisella hinnalla perustelua. 

Jotkut on hyviä, jotkut ihan hirveitä. Totta että valmiskuivakakku on yleensä joko inhan öljyistä tai liian kuivaa, ja lisäksi maistuu teolliselle. Mieluummin on ilman kahvipullaa kuin semmoista syö.

Vierailija
16/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinnä on HIILAREITA. Te kuolette tuskaisen kuoleman jos maistatte palankin.

Vierailija
17/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen teollinen kääretorttu on imelä ja rasvaa työnnetty kilotolkulla, kerma jäykistynyt tönköksi massaksi tai sitten ei. Hillo tai hyyde ehkä ok. Mutta hyyteen voisi tehdä myös muulla kuin eläinperäisellä tai piik. kokeeton luomu. Vehnähöttöä vai makua? Kotitekoinen voi olla maukas?

Vierailija
18/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki karkkipussit on nykyään kalliimpia. 

Osta irtokarkkeja, kilohinta edullisempi!!!

Vierailija
19/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on hyviä, jotkut ihan hirveitä. Totta että valmiskuivakakku on yleensä joko inhan öljyistä tai liian kuivaa, ja lisäksi maistuu teolliselle. Mieluummin on ilman kahvipullaa kuin semmoista s

Ikuisesti säilyvien makeiden leivonnaisten ohella inhokkejani ovat suolaiset pakasteleivonnaiset, kuten pizzat ja pasteijat. Pakastaminen pilaa sekä maun että rakenteen. Pizzan eri täytteiden maut sekoittuvat pakastaessa keskenään niin, että lopputulos on arominvahventeen makuinen mössö, jossa salamia ei erota paprikasta. Pakastepizzojen suosio on aina ihmetyttänyt minua. Samalla hinnalla tekee itse vaikka lämpimiä leipiä, jos pizzan tekeminen on liian vaivalloista tai uunissa ei saa paistettua kunnon pizzaa. 

Vierailija
20/26 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko se tarjottavaksi rippijuhlissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi