Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7447)
Nyt on sen verran valoisaa, ettei tarvitse pitää lamppuja päällä. Onpa hyvä.
Terassilla istuessa auringon valo häikäisee häiritsevästi.
Minulla on yksi villamatto ja loput räsymattoja.
Olen yksinäinen. Mutta en susi.
Väsyneet silmät väsyneessä kehossa ohjaavat ajattelua väsyneen ruumiin puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä istun sohvalla tommonen manuaalinen hierontatyynyhärveli hartioilla. Ei viitsi avata telkkaria, kun ton härvelin hurinalta ei oikein kuule mitään.
Hurisevien härvelien toiminta perustuu siihen, että kivut ei tunnu enää pahoilta verrattuna sen härvelin ääneen.
Lihaskuntoni on huono. Tämä ihan vain tiedoksi teille. Pidän asianlaidan tarkoituksella samanlaisena, että muut voisivat kehuskella omalla kunnollaan ja kokisivat olevansa parempia ihmisiä. Tämä on siis eräänlainen hyväntekeväisyysprojekti.
Talouspaperi loppui, kun kukaan ei ole sitä muistanut ostaa kaupasta, ja leikkelin kaapista löytyvistä serveteistä kertakäyttöpalasia, puoliarkin kokoisia, koko perheelle tunnin ajan telkkaria katsellen.
Puolisoni lopetti nyt puhelunsa.
Vierailija kirjoitti:
Lihaskuntoni on huono. Tämä ihan vain tiedoksi teille. Pidän asianlaidan tarkoituksella samanlaisena, että muut voisivat kehuskella omalla kunnollaan ja kokisivat olevansa parempia ihmisiä. Tämä on siis eräänlainen hyväntekeväisyysprojekti.
Olet tärkeällä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Väsyneet silmät väsyneessä kehossa ohjaavat ajattelua väsyneen ruumiin puoleen.
Kyllä maailman menoa katsellessa silmäparat väsyy.
Vaihdoin autoon kesäpyörät. Tunkkaaminen oli vähän jännittävää. Tein operaation ensimmäistä kertaa tähän autoon, ja jänskätti että löysinkö oikeat tunkkauskohdat. Mutta ilmeisesti löysin, koska helmapellit eivät havaittavasti muuttaneet muotoaan. Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Olet jalo.
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä kätevä, jos ei olis karvoja ollenkaan. Ei tartteis kampaajia eikä sokeroijia eikä sheivauksia. Tätä pohtii yksi vanha mamma.
Evoluutio ei ole vielä niin pitkällä.
Kävin naapurikaupungin Hankkijassa. Oli aika jännää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin autoon kesäpyörät. Tunkkaaminen oli vähän jännittävää. Tein operaation ensimmäistä kertaa tähän autoon, ja jänskätti että löysinkö oikeat tunkkauskohdat. Mutta ilmeisesti löysin, koska helmapellit eivät havaittavasti muuttaneet muotoaan. Näihin kuviin ja tunnelmiin, täältä tähän.
Taitavaa. Minä saisin ehkä talvirenkaat pois, mutten kesärenkaita tilalle. Jäisin jonkinlaiseen välitilaan ilman renkaita. Aja siinä sitten.
Kuunntelen kasarimusiikkia Spotify:sta ja selailen vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä istun sohvalla tommonen manuaalinen hierontatyynyhärveli hartioilla. Ei viitsi avata telkkaria, kun ton härvelin hurinalta ei oikein kuule mitään.
Hurisevien härvelien toiminta perustuu siihen, että kivut ei tunnu enää pahoilta verrattuna sen härvelin ääneen.
Rouskuvien ruokien syöminen taas peittää mahan murinan.
Kävin laittamassa saunan lämpenemään.