Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7450)
Vierailija kirjoitti:
Vanhetessa tulee karvoja paikkoihin missä niitä ei ennen ollut. Onpa jännittävää.
Jännittäviä päiviä etsiä mihin taas on oudon karvan kasvattanut . Tai tapella ryppyjä vastaan.
Olis kyllä kätevä, jos ei olis karvoja ollenkaan. Ei tartteis kampaajia eikä sokeroijia eikä sheivauksia. Tätä pohtii yksi vanha mamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhetessa tulee karvoja paikkoihin missä niitä ei ennen ollut. Onpa jännittävää.
Jännittäviä päiviä etsiä mihin taas on oudon karvan kasvattanut . Tai tapella ryppyjä vastaan.
Mun jännittävin karva on alaleuassa. En meinaa nähä sitä itse, mutta tunnen sen hyvin. Ja sitte kun pitäis nypätä, niin eipä näy missään. Tylsää.
Väsynyt olen taisteluista maan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tykkää ilkeilystä, ja olen ihan vain tavallinen tylsä.
Sama täällä. Tylsä saa olla, muttei tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun jännittävin karva on alaleuassa. En meinaa nähä sitä itse, mutta tunnen sen hyvin. Ja sitte kun pitäis nypätä, niin eipä näy missään. Tylsää.
Ai sulla on sellasta jännittävää karvanmetsästystä viikoittain. Wau!
kirkasta lasissa appelsiinituoremehulla ja vichyvedellä . muutama olut jääkaapissa ja kaunis aurinkoinen päivä täällä etelässä. ihan mukava päivä vaihteeksi, takatalvea lupasivat jo vapuksi tännekkin. niinhän se yleensäkin menee. kippis!
Mun tavoite tälle päivälle on ollut, että saan syötyä suht säännöllisesti. Tähän asti on jotenkuten onnistunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki partahöylä niitä on naisillekkin nykyisin. Ajat säärikarvat samalla.
Sanoin miehelleni luuttuavani lattiat nihkeällä, niin hän sanoi: eikö kostee? Siinäpä sitten mielikuvitus lähti liikkeelle ja lopuksi Costee ja Kuumaa saivat kaveriksi Nihgee -nimisen laulajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sulla on sellasta jännittävää karvanmetsästystä viikoittain. Wau!
Ettei olis liian jännää? Tänne siis.
Tää alkaa muuten olemaan hauskin ketju täällä ootteko huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mullakin joku hierontavehje.
niitähän saa ihan tilattuakin verkkokaupasta jos asut syrjäseudulla mistä niitä ei kaupoista löydy. Riippuu tietenkin millaista hierontalaitetta kaipaisit mutta kaikkea pystyy tilaamaan ja ihan huomaamattomasti myöskin tietyistä liikkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Pilalla on. Meinasin tänään ostaa orvokkeja. En ostanutkaan.
Mun yksi miestuttava kun soittaa, niin puhelut kestää aina vähintään neljäkymmentä minuuttia. Otan aina keksejä ja vesilasin viereeni, niin jaksan.
Toinen m-tuttava lähettää whatsappeja, ne on nopeesti hoidettu.
Kolmas sähköposteilee, en vastaa sille mitään. Olen tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä huolestuttaa minua. Meinaa joskus suupielet nykiä ylöspäin, hillitsen toki itseni.
Täällä on nyt joku kärpänen katossa. Jonkun lemmikki hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hanki partahöylä niitä on naisillekkin nykyisin. Ajat säärikarvat samalla.
Tuntuu liiottelulta ostaa yhden karvan tähden moinen.
Sauna on lämpiämässä. Menen kohta sinne. Ennen ja jälkeen saunan käyn suihkussa. Tänään en pese shampoolla hiuksia, koska pesen ne shampoolla kolmen päivän välein eikä tänään ole se kolmas päivä.
Eli missä niitä ei ole ennen ollut? Hämmästyttävää...