Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7453)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen pelargonian ikkunalaudalle, mistä laulussa lauletaan. Mutta tiedän etten osaa hoitaa sitä niin, että se kukkisi.
Edellyttääkö se kukkiminen katulaulajaa akkunan alla? Kasvit kai tykkää, kun niille puhutaan. Koeta sitä. Meidän bändin jäsenenä laulutaitosi näivettäisi virkeimmänkin pelargonian.
Kauppoihin on tullut kesäkukkaosastot. Valtava tarjonta toinen toistaan värikkäämpiä kukkia, joita en aio koskaan hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lenkillä vuoden ensimmäisellä puskapissalla. Kevätaurinko paistoi ihan kauniisti sinne risukkoon. Oikeastaan kauniimpi vessa kuin kotona; ilmava, hieman vehrevä,, valoisa ja purokin solisi ihan vieressä.
Kätevää, kun oli puro solisemassa. Neuvovat, että jos pissa ei meinaa tulla, kannattaa pistää hana hiljaa juoksemaan. Sama efekti. Kyllä luonto on viisas.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sellaisen pelargonian ikkunalaudalle, mistä laulussa lauletaan. Mutta tiedän etten osaa hoitaa sitä niin, että se kukkisi.
Hanki tylsä pelargonia. Sellainen joka ei tarvi eikä vaadi mitään katu- eikä muitakaan laulajia, tunkee vain ruukusta ylös muina pelargonioina, kukkii jos viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki tylsä pelargonia. Sellainen joka ei tarvi eikä vaadi mitään katu- eikä muitakaan laulajia, tunkee vain ruukusta ylös muina pelargonioina, kukkii jos viitsii.
Minulla olisi, semmoinen talvetettu eli pystyyn kuollut. Ei mitään tarvetta hoitaa enää. Saa tulla hakemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi, semmoinen talvetettu eli pystyyn kuollut. Ei mitään tarvetta hoitaa enää. Saa tulla hakemaan!
No minäpä tulen!
Aurinko paistaa. Sitä on ihan mukava katsella täältä sisätiloista, kun ei jaksa eväänsä väräyttää.
Päätä hieman särkee. Mutta en jaksa käydä ottamassa särkylääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään alkaa yövuoroputki.
Onko vilkkaita öitä töissä luvassa?
Mä istun sohvalla tommonen manuaalinen hierontatyynyhärveli hartioilla. Ei viitsi avata telkkaria, kun ton härvelin hurinalta ei oikein kuule mitään.
Ukko on tänään ollu ihan liian touhukas. Alkaa ottaa päähän toi jatkuva touhuaminen. Vapaapäivänä.
Mulla on harmaat leggingsit jalassa. Nämä eivät muotoile.
Aika paljon on pölyä pinnoilla. Kukahan pyyhkisi ne?
Katselen olohuoneen mattoja. Toinen on suorakaiteen ja toinen pyöreän muotoinen. Pidän suorakaiteen muotoisesta enemmän.
Mulla on todennäköisesti kilpirauhasen vajaatoiminta. Tylsää.
Heikottaa. Oliskohan pitäny syyä jotain aamupalan jälkeen?
Sitä minäkin harmittelen. Tosin, kun kukinnasta päästään, tulee esiin lehdet, joita sietää katsella.