Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7275)
Täällä alkaa mennä tylyilyksi. Tylyt perustakoot oman palstan. Tylsät haluavat olla tylsiä, eivätkä tylyile tylsille.
Huomenna halpaa sähköä. Pyykkikone laulaa, ja moppikin hallitusti heilahtaa...
Tänään oli ruuaksi siskonmakkarakeittoa ja ohuen ohutta ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä alkaa mennä tylyilyksi. Tylyt perustakoot oman palstan. Tylsät haluavat olla tylsiä, eivätkä tylyile tylsille.
Hyvä pointti. Tylsillä ei kannata ilkeillä.
Voi kun olisi vielä nuori ja voisi vetää farkkurotsin päälle. näin 65v naisena en enää kehtaa kun en ole mikään rocktähti. Kaipaako kukaan muu näitä nuoruusaikoja?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi vielä nuori ja voisi vetää farkkurotsin päälle. näin 65v naisena en enää kehtaa kun en ole mikään rocktähti. Kaipaako kukaan muu näitä nuoruusaikoja?
Mä vedän nahkarotsin päälle ja bootsit jalkaan. Oon vasta 70 v.
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Me tylsät ollaan ihan just sellaisia kuin halutaan. Jos tekee mieli laittaa farkkutakki, niin ei kun vain! Ja keneltäkään ei tartte kysyä onko se ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vedän nahkarotsin päälle ja bootsit jalkaan. Oon vasta 70 v.
Ja minä, vaikka olen 54 v. Enkä kysy keltään, koska ite tykkään.
Tylsyys on mielentila ja elämäntapa eikä mikään pukeutumismainos. Tylsät ei alistu muiden mielivallalle.
Pitkästä aikaa mummolla särkee jalkoja. Olin ulkona kintut paljaana, pelkillä Reinoilla, kun oli olevinaan niin lämmintä jo. Sen siitä sai, ei auttaisi vanhan mummon riekkua liian vähissä vaatteissa pihamaalla, kun ei nivelet enää kestä. No, onneksi oli nivelvoidetta vielä jäljellä talvesta. Ja tietysti villasukat, nyt violetit ja kuvioidut. Pappa nukahti jo päivän ahkeroinnin päätteeksi. Hyvää yötä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
En voittanut Eurojackpotissa tänäänkään.
En minäkään. Harmillista, kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaipaisi??
Tänään olisi pitänyt vaihtaa muutama lamppu, mutta en saanut aikaiseksi. Jätin tekemättä sen minkä voi jättää tekemättä huomennakin.
Jos mulla olisi yhtye, se soittaisi nuotin vierestä kovaa ja sen nimi olisi mehevät meuhkaajat.
Kotona vasta huomasin, että kassalla otettiin suurempi hinta tuotteesta mikä oli hyllyssä. No ei mitään uutta, mutta päähän se silti ottaa. Tylsäänkin päähän
Minulla mittasivat rengaspaineet renkaiden vaihdon yhdessä. Mutta ei mennyt täysin oikein, yhdessä renkaassa hieman enemmän ilmaa kuin muissa.