Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7453)
Soitin äsken lapsenlapselleni. Hän oli menossa leikkipuistoon, niin ei ehtinyt kanssani montaa sanaa jutella. Asiat tärkeysjärjestykseen!
Olisipa mullakin joku hierontavehje.
Olen myymässä asuntoani. Huonot on markkinat.
Vanhetessa ei jaksa vaikka huvittaisi liikkua .
Harmaita hiuksia ylä ja alapäässä.
Näkö huononee ei ole ihan varma oliko oikein mitä näki . Ikänäkö.
Hoitaja voi olla vanhempi kuin itse ja vaihdevuosissa hikoilee .
Oon taas lihonu pari kiloa. Kohta jää elefantti kakkoseksi. Kele.
Katsokaa niitä vanhoja lääkäreitänne . Uuuuh . Huh. Pitääkö uskoa ? Mitä ne tekee eläkkeellä.
Kastelin just viherkasvit. Kolme kappaletta. Altakasteluruukut on käytössä.
Vanhetessa tulee karvoja paikkoihin missä niitä ei ennen ollut. Onpa jännittävää.
Nykyiset lääkärit näyttää ihan teineiltä. Mihin tämä maailma oikein on menossa.
Soitin äsken tyttärelleni. Hänellä oli aikaa jutella minulle 17 min 23 sek. Ei huono.
Ei voi olla ihan varma meneekö toi pappi vai me helvettiin mut pappi rupesi homoksi.
Pienen pieni mahdollisuus että 8 päivän päästä joku kiinnostuu minusta. Ehkä. Ei kannata toivoa liikoja.
Kraanasta tulee kalkkia niin ihokin on kuiva korppu. Pakko matkustaa Kreikan uimarannoilla pehmittämään ihoa.
Yksi hörhö kirjoitteli asiattomia yhteen Whatsappryhmään usein. Mun mies pisti sen ojennukseen ja poisti ryhmästä. Eikä kuulemma haittaa, vaikka perästä kuuluisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla ihan varma meneekö toi pappi vai me helvettiin mut pappi rupesi homoksi.
Onneksi se ei oo meidän asia sitä päättää! Olis varmaan aika vaikea tehtävä.
Menen tekemään palapeliä. Sellaista lasten.