Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (7232)

Vierailija
7101/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ihan sellainen tunne että joku kummitus katsoo mua. Toivottavasti kertoisi nimensä, niin ei tartteis tuntemattoman kanssa höpistä. 

Oliko tylsät jutut? 

Vierailija
7102/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko väitteli tohtoriksi eikä kertonut kenellekään tutulle. Huomasin asian vasta lehdessä. Oli vähän creapyä. 

Täytynee ryhtyä seuraamaan lehtiä. Tietää, mitä sukulaiset puuhaa.

No mitä sillä on väliä mitä sukulaiset puuhaa? Tieto lisää tuskaa, sanovat viisaammat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7103/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä unia. 

Vierailija
7104/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pyörii mielessä yksi juttu. Vähän niinkuin huoli, mutta ei kuitenkaan. 

Vierailija
7105/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pyörii mielessä yksi juttu. Vähän niinkuin huoli, mutta ei kuitenkaan. 

Sitten kun on oikea huoli, se ei pyöri. Se painaa koko ajan kuin kivireppu selässä.

Vierailija
7106/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siskon toinen nimi on Pauliina. Ja veljen toinen nimi on Johannes. 

Paulihanne Johaliina Tenkanen 

Tätä, rangerover ja houston viestejä ei voinut peukuttaa, oli vaan tylsän tyhjää peukkujen kohdalla. Miten mä tästä selviän?

Vierailija
7107/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki kaunis on niin naivia

Ja markkinoiden voimissa vain draivia?

Miks kaikki kaunis on vain vitsiä

Onni rihkamaa vain ja kitschiä

(E. Normaali) 

Tämä on mun korvamatona. 

Hipit rautaa1993, Saimaa teki tän ja mä pönttö en muistanut et se on Eppujen ap. Nyt nolottaa. En kyl kerro kellekkää.

Vierailija
7108/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kaupunkiin. Tapaan ystävän. Molemmat puhutaan paljon, kuunnellaan vähemmän. Jälkeenpäin yritän muistella, mitä sille kuuluikaan, mitä mulle.

Vierailija
7109/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen päivä 67-vuotiaana, yhtä tylsä päivä kuin huominenkin, mikään ei muutu vaikka ikää karttuu. Enkä enää viisastu kun entisetkin tiedot tippuvat päästä. Turha niitä on teiden vierustoilta talteen keräillä, kun on reikä päässä niin on reikä päässä.

Vierailija
7110/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut kirjoittaa kirjan. Sen nimeksi tulee "Kuinka karkoittaa turhantärkeät ihmiset elämästä".  

Vierailija
7111/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut kirjoittaa kirjan. Sen nimeksi tulee "Kuinka karkoittaa turhantärkeät ihmiset elämästä".  

Se on joskus vaikeaa, jos itse sattuu olemaan turhankiltti.

Vierailija
7112/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tavata uusia ihmisiä, koska niille täytyy selostaa menneisyytensä. En halua selostaa, eivätkä ihmiset kuuntele vaikka kysyvät. Ei minuakaan kiinnosta kenenkään entinen elämä. Tylsää. 

Vierailija
7113/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tavata uusia ihmisiä, koska niille täytyy selostaa menneisyytensä. En halua selostaa, eivätkä ihmiset kuuntele vaikka kysyvät. Ei minuakaan kiinnosta kenenkään entinen elämä. Tylsää. 

Keksi pieniä tylsiä valheita. Kuuluit moottoripyöräjengiin ja poltit kirkon. Lesbosuhteesi kylän papin kanssa loppui ja sydämesi särkyi. Lisäksi olet kuuluisa taiteilija, ja haluat keskittyä taiteentekemiseen. 

Vierailija
7114/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi pieniä tylsiä valheita. Kuuluit moottoripyöräjengiin ja poltit kirkon. Lesbosuhteesi kylän papin kanssa loppui ja sydämesi särkyi. Lisäksi olet kuuluisa taiteilija, ja haluat keskittyä taiteentekemiseen. 

Noin räväkät valheet eivät tule tylsien mieleen tai ehkä viiveellä, juuri kun painaa päänsä tyynyyn.  Täytyy miettiä etukäteen ja kirjoittaa pieneen sinikantiseen ruutuvihkoon. Ruudut perus 5x5, ei mitään erikoisruutuja tai viivoituksia.

Vierailija
7115/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen päivä 67-vuotiaana, yhtä tylsä päivä kuin huominenkin, mikään ei muutu vaikka ikää karttuu. Enkä enää viisastu kun entisetkin tiedot tippuvat päästä. Turha niitä on teiden vierustoilta talteen keräillä, kun on reikä päässä niin on reikä päässä.

Tiedon puoliintumisaika on niin lyhyt, että vanhat tiedot joutaakin tippua.

Vierailija
7116/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootit ympärilläni -niminen kirja onkin jo.

Vierailija
7117/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en selosta mitään. Jos joku kysyy, sanon arkisto on roskissa ja elämä edessä.

Vierailija
7118/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin räväkät valheet eivät tule tylsien mieleen tai ehkä viiveellä, juuri kun painaa päänsä tyynyyn.  Täytyy miettiä etukäteen ja kirjoittaa pieneen sinikantiseen ruutuvihkoon. Ruudut perus 5x5, ei mitään erikoisruutuja tai viivoituksia.

Vihkojen aika on ohi, nyt näppäillään.

Vierailija
7119/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Leikola on kertonut täydellisen tylsän kuvauksen.

" Olin opiskeluaikona Jyväskylässä. Jäin hissiin jumiin tuntemattoman miehen kanssa. Kolmen tunnin kuluttua  ajattelin, että pitäisikö tuon kanssa jotain puhua. Ei kai, nyökkäys riittää. Ja sitten nyökkäsin vähän vinottain eikä puhuttu mitään."

Ulkomailla nauroivat tuolle jutulle, me emmen naura, tottahan se on. Ja niin rauhoittavaa.

Vierailija
7120/7232 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hain puolitosissani toista asuntoa ja yllättäen sainkin minkä halusin. Pääsempä eroon pissapäistä kakaroista ja vasarannaputtajista.  loppukesästä pääsee muuttamaan,  toivon mukaan parempaan paikkaan  ja on ainakin vasta rempattu talo niin ei tule niitäkään pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän