Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7100)
Onx normaalisti silleen, että nelikymppisillä on jo ryppyset kädet? Mulla on.
Ollako vai eikö olla. Siinäpä kysymys.
Onkohan Stubbi kuiskuttelemassa?
Söin tänään kermaista lohikeittoa ja sen jälkeen teetä pullan kera.
Mä en ymmärrä miten saada nainen ymmärtämään itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään kermaista lohikeittoa ja sen jälkeen teetä pullan kera.
Mä olin laiskalla tuulella ja lämmitin uunissa pakastepizzan. Sellaisen tomaatti-mozzarella-pesto -täytteisen.
Vois syödä iltapalaa. Ehkä keitän teetä myös. Puoli yhdeksän uutiset jäi väliin sekä a-studio. En myöskään leiponut perunarieskaa vaikka oli tarkoitukseni sekä siivota romuhuoneet. Olen jo monta vuotta siirtänyt huoneitten siivouksen. Huomenna aloitan heti aamusta. Ai niin, pölkyt on halottava nyt ennen helteitä. On lykättävä kaikkea muuta. On saatava lämpöä talveksi.
Voi hemmetti. Unohdin yhen tärkeän jutun, mikä olis pitäny hoitaa tänään. Virka-aikana. Saattaa olla ihan pikkuisen myöhässä.
Alkaa nukuttaa. Taidan mennä nukkumaan.
Mulla on paska fiilis. Kävi tylsiä juttuja. Tämä se on elämää!
Pissittää nyt. Mutta ei jaksaisi lähteä vessaan. Mutta on varmaan pakko.
Hei hei mutsi, mä en oo syöny mun lääkkeitä.
Mulla soi tämä päässä.
Janottaa. Hmmm. Ottaisinko vettä, maitoa vai kaljaa.
Aamulla on aikainen herätys. Siksi olisi suotavaa mennä nukkumaan ajoissa. Mutta kun ei nukuta vielä.
Miks kaikki kaunis on niin naivia
Ja markkinoiden voimissa vain draivia?
Miks kaikki kaunis on vain vitsiä
Onni rihkamaa vain ja kitschiä
(E. Normaali)
Tämä on mun korvamatona.
Mun sisko väitteli tohtoriksi eikä kertonut kenellekään tutulle. Huomasin asian vasta lehdessä. Oli vähän creapyä.
Olis aika kauheeta jos yhtäkkiä tulis kaljuksi.
Illan tuuli soittaa jo latvaa pihlajan... Tämä laulu tuli jostain syystä mieleeni ja korvamadoksi.