Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7100)
Musta olis kauheeta jos yhtäkkiä joutuis juttelemaan jollekin ventovieraalle yltiösosiaaliselle hyypiölle, joka vain puhuisi ja puhuisi, eikä älyäis lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Olispa kiva ihan vaan juoda teetä kupillinen jonkun samanhenkisen kanssa terassilla sekä kuunnella keväisen illan lintuja. Välillä voisi höpötellä mikähän mikäkin lintu on, tai pitäskö lakata kynnet pinkiksi, tai ottaisko vaikka lasin skumppaa. Ja kuuleekohan universumi ja miksi maapallo on olemassa. Sielunsisko ois kiva.
Tuu tänne. Mulla on kiva terassi, missä voidaan jutella rauhassa.
Onko niin että meissä kaikissa on pimeä puoli ja sen lisäksi myös tylsä puoli?
Kyllä se nyt sitten on jo ihan pakko lähteä sinne vessaan. Ei auta. Raskasta tämä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin että meissä kaikissa on pimeä puoli ja sen lisäksi myös tylsä puoli?
Se tylsä puoli voi esiintyä myös valoisan puolen kanssa.
Illan hämärtyessä on kyllä ihan paras hetki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt sitten on jo ihan pakko lähteä sinne vessaan. Ei auta. Raskasta tämä elämä.
Mutta kylläpä helpotti.
Yritin korjata yhden kaulakorun. Ei oikein onnistunut. Mikä ei kyllä ihan yllätyksenä tullut.
Mun kaverin isän nimi on Kalevi. Kutsuulohan sen kaveri sitä Kalevi-kaveriksi?
Puoliso on työmatkalla. Tylsää nukkua yksin.
Range Rover mainos näkyy palstan lukijoille.
Luuleekohan jotkut itsestään liikoja? Vai onko ne vain niin mahtavia kuin esittävät?
Mun siskon toinen nimi on Pauliina. Ja veljen toinen nimi on Johannes.
Vierailija kirjoitti:
Musta olis kauheeta jos yhtäkkiä joutuis juttelemaan jollekin ventovieraalle yltiösosiaaliselle hyypiölle, joka vain puhuisi ja puhuisi, eikä älyäis lopettaa.
Minua ei haittaisi ollenkaan, paitsi jos alkaa kyselemään jotakin henkilökohtaisuuksia. Joitakin ärsyttää ihmiset, jotka puhuvat itsestänsä, mutta minusta se on hauskaa kuunneltavaa. Että kyllä jollakin juttua riittää. Miksi haluaa juuri minulle asiasta kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Mun siskon toinen nimi on Pauliina. Ja veljen toinen nimi on Johannes.
Paulihanne Johaliina Tenkanen
Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä kukakin ihminen tekee tai ajattelee. Minun puolestani ollaan kaikki omissa oloissamme rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko väitteli tohtoriksi eikä kertonut kenellekään tutulle. Huomasin asian vasta lehdessä. Oli vähän creapyä.
Täytynee ryhtyä seuraamaan lehtiä. Tietää, mitä sukulaiset puuhaa.
Olispa kiva ihan vaan juoda teetä kupillinen jonkun samanhenkisen kanssa terassilla sekä kuunnella keväisen illan lintuja. Välillä voisi höpötellä mikähän mikäkin lintu on, tai pitäskö lakata kynnet pinkiksi, tai ottaisko vaikka lasin skumppaa. Ja kuuleekohan universumi ja miksi maapallo on olemassa. Sielunsisko ois kiva.