Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen päivä 67-vuotiaana, yhtä tylsä päivä kuin huominenkin, mikään ei muutu vaikka ikää karttuu. Enkä enää viisastu kun entisetkin tiedot tippuvat päästä. Turha niitä on teiden vierustoilta talteen keräillä, kun on reikä päässä niin on reikä päässä.
Hyvää syntymäpäivää näin etukäteen!
Kiitokset sinulle.
Tiedon puoliintumisaika, juu, mutta jos unohtaa 5 minuutissa mitä piti ostaa, muistaa sen kaupan ovella maksettuaan muut ostokset, palaa ja jättää aikaisemmat ostokset kassan taakse, hakee unohtaneensa ja menee niiden kanssa autolle. Huomaa unohtaneensa sen kauppakassin kassan taakse. Minusta vähän liian nopea puoliintumisaika tai sitten dementia iski kuin rasvattu salama juuri tänään!
Puuhasteletkohan liikaa? Rauhoitu. Tylsyydessä aivotkin lepää.
Ehkäpä puuhastelen. Nyt rauhoitun ja vajoan takaisin tylsyyteen. Siirrän pyykinpesun hamaan tulevaisuuteen, onneksi puhtaita vaatteita riittää vielä moneksi viikoksi.
Toiselle kirjoittajalle, mikään ei ole niin tylsä kuin sinikantinen vihko.
Tylsä sinikantinen ruutuvihko siis sopii tänne :)
Haa, vain sisältö ratkaiseekin...
Entisenä paperihamstraajana nyt kaduttaa hamstraaminen, en voi käyttää erivärisillä (hui kauhistus!) sivuilla varustettaja, erilaisilla ruudutuksilla ja viivoituksilla olevien vihkojen sivuja edes kaupan muistilapuiksi! Paljastuisin heti ei-tylsäksi, miksi en halua identifoitua. Pakko käyttää 5x5 millin ruutupaperia, ei edes toiselta puolelta blancot Mucha-kirjanmerkit käy, puhumattakaan Pikku Prinssi tarralapuista!
Printterin papereistani käyvät vain valkoiset ja harmaat, vaikka värillisiä on kertynyt kaikissa sateenkaaren väreissä.
Ei auta, täytyy jättää perinnöksi tylsän tyttären vaivoiksi. Muutahan hän ei saakaan.
Kauppalistan voi tallentaa kännykän notesiin. Yksinkertaista ja tylsää. Ruutuvihot voi lahjoittaa vanhainkoteihin.
Ei mul oo puhelin aina mukana
Vierailija kirjoitti:
Haravoin, vaikka ei vielä saisi. Olin sandaaleissa, vaikka ei vielä saisi olla. Leikkelin omenapuita, vaikka ei enää saisi.
Anarkisti.
Mä en muista mitä oon unohtanut. Mutta sen muistan että jotakin oon unohtanut.
Väsyttää vietävästi. Taidan mennä nukkumaan.
Inhoan älykännyköitä. Silti mulla on sellainen.
Isäni kuoli vuonna 2017. Äitini elää vielä. Minäkin elän vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en muista mitä oon unohtanut. Mutta sen muistan että jotakin oon unohtanut.
Minulla on usein tämä sama tunne.
Otin unilääkkeen, mutta en nukahda silti. Tyynenä tässä odottelen, josko tänään onnistaisi eilistä paremmin.
Käyttääköhän mummo villasukkia kesälläkin. Tätä pohdin joutessani.
Mummoni teki hyviä sultsinoita ja karjalanpiirakoita aina siellä käydessämme. Kun tulimme, aloitti heti puuron keiton ja siitä sitten samalla kun juteltiin, värkkäsi näppärillä sormillaan herkut pöytään. Harmi kun en itse osaa.
Valo lisääntyy kesää kohti. Voi meitä.
Huomenna pitäis olla virtaa. En usko että on.
Tein savusilakkaleipiä aamuksi. Ulkona pölisee, aina yskittää kun sinne menee. Sataisipa vettä edes pari päivää. On niin kuivaa ettei uskalla edes nuotiota pitää.
Pissihätä olis. Mutta pidättelen siihen asti ettei tartteis käydä kuin yhdesti ennen nukkumaanmenoa.
Veden pinta on liian alhaalla. Sais tulla sadetta ja rutkasti.
Aivastuttaa. Äsken lirahti jo tipat housuun, kun tuli niin voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Valo lisääntyy kesää kohti. Voi meitä.
Pohdin Pimeyden ruhtinasta. En tiedä, mitä siitä pitäisi ajatella.
Eikä?
Öitä