Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (7100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ken on kirjoittanut tylsimmän kirjan? Tietäisiköhän kirjastojen kirjavinkkarit.
Vauvalla oli v.2021 ketju, jossa väitettiin 7 veljestä tylsäksi, saattaapi olla tai olla olematta. Minulla voisi maistua jokin matrikkeli, ei juonta, ei rakkautta, ei draamaa, mutta jumalaton määrä henkilöitä!
Tulee mieleen venäläiset klassikot. Monet yli 600 sivuisia. Henkilöt istuvat salissa tai ulkona ja suunnittelevat, mitä tekisivät. Eivät tee mitään, eikä mitään tapahdu. Tylsempiä kirjoja on vaikea löytää. Ehkä siksi säilyttäneetkin arvostetun asemansa.
Ne, jotka väittävät Tolstoin lukeneensa, eivät vaan kehtaa myöntää etteivät jaksaneet kahtakymmentä sivua pidemmälle kahlata, kilvan sitten kehuvat, kun onhan se KLASSIKKO. Minä en väitä lukeneeni, siis jos minulla olisi Sota ja rauha, en olisi edes kantta avannut.
Tulipa taas sepustus, ajatus ehkä kuitenkin selviää. Hällä väliä, vaikkei selviäkään.
Onkohan Sota ja rauha nykyään Erityissotilasoperaatio ja rauha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvalla oli v.2021 ketju, jossa väitettiin 7 veljestä tylsäksi, saattaapi olla tai olla olematta. Minulla voisi maistua jokin matrikkeli, ei juonta, ei rakkautta, ei draamaa, mutta jumalaton määrä henkilöitä!
Tulee mieleen venäläiset klassikot. Monet yli 600 sivuisia. Henkilöt istuvat salissa tai ulkona ja suunnittelevat, mitä tekisivät. Eivät tee mitään, eikä mitään tapahdu. Tylsempiä kirjoja on vaikea löytää. Ehkä siksi säilyttäneetkin arvostetun asemansa.
Ne, jotka väittävät Tolstoin lukeneensa, eivät vaan kehtaa myöntää etteivät jaksaneet kahtakymmentä sivua pidemmälle kahlata, kilvan sitten kehuvat, kun onhan se KLASSIKKO. Minä en väitä lukeneeni, siis jos minulla olisi Sota ja rauha, en olisi edes kantta avannut.
Tulipa taas sepustus, ajatus ehkä kuitenkin selviää. Hällä väliä, vaikkei selviäkään.
Onkohan Sota ja rauha nykyään Erityissotilasoperaatio ja rauha?
Tai erityisoperaatio ja diili.
Pitäs viedä roskis tienvarteen, roskisauto tulee huomenna. Muutakin ois ollut, mutta onhan tota viikkoa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastotieteen tai matemantiikan kirjat, varsinkin topologia, ovat varmasti kärjessä tylsimpinä. Haastajana neuropsykologian opukset.
Jokuhan sai suunnilleen Koneelta ison apurahan kirjoittaakseen tylsimmän kirjan ikinä, en kyllä muista kuka.
Se on kiinnostava aihe: mikä on tylsää ja miten sen erottaa mielenkiintoisesta tai innostavasta? Onko tylsyys kaikille sama vai onko mieltymyseroja? Pikkasen liian kiinnostava aihe tähän ketjuun joka tapauksessa.
Ei varmasti ole sama kaikille. Jotkut innostuvat valtavasti jääkiekko-ottelun katsomisesta, toisista se on umpitylsää seurattavaa. Tai jalkapallo. Entä shakkiottelu?
Niitä shakkiotteluitten siirtoja voi lukea kirjoistakin.
Entä neuleohjeet? Toisille mielenkiintoisia, toisille ei.
Vierailija kirjoitti:
Sopivan tylsää tänne. Räväkämmät valitsee omat värinsä. Harmaassa on kyllin vaihtelua meille tylsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilniö on unohtanut monen kohdalta alapeukun, pitääkö olla huolissaan?
Kyllä. Miksi on hyljännyt meidät, onko valinnut toisen ketjun ilniön kohteeksi? Miksi emme kelpaa?
Emme ole mielenkiintoisia, valitsee lennokkaammat ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilniö on unohtanut monen kohdalta alapeukun, pitääkö olla huolissaan?
Kyllä. Miksi on hyljännyt meidät, onko valinnut toisen ketjun ilniön kohteeksi? Miksi emme kelpaa?
Emme ole mielenkiintoisia, valitsee lennokkaammat ketjut.
Olin tänään tavallistakin tylsempi. Maastopalovaroitus: ruoka mikrossa. Istuin ulkona, hiki tuli. Vaihdoin varjoon, voi ei, tätäkö hellettä taas? Tulin sisälle.
Kävin suihkussa ja pesin tukkani. Varpaankynnet pitäisi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan tylsää tänne. Räväkämmät valitsee omat värinsä. Harmaassa on kyllin vaihtelua meille tylsille.
Kuten shakkiottelujen siirtoja, neulejuttuja voi lukea kirjoista ja lehdistäkin.
Alastalon salissa (muistinkohan kirjan nimen oikein) on kuulemma äärimmäisen tylsä. Itse en ole kyseistä teosta lukenut.
Ryppyrasvoista tuli mieleen, minun kämmenselkäni on nykyään todella ryppyinen ja iho kuiva, ihan kuin vanhalla ihmisellä. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin suihkussa ja pesin tukkani. Varpaankynnet pitäisi leikata.
Minä menen nyt suihkuun ja pesen tukkani. Ehkä hampaatkin. Varpaankynsiä en leikkaa.
Mummo se raivasi tänään hyllyjä tyhjemmäksi, ettei perillisten tarvitse kaikkea elämän aikana kertynyttä sitten aikanaan hävittää. Istuin varmaan 4-5 tuntia vähän huonossa asennossa ja nyt on tietysti alaselkä kipeä. Mutta kyllähän se tekee hyvää, kun saa poltetuksi ison kasan roskaa. Eletyn elämän kipeitä ja tylsiä muistoja sai laittaa savuna taivaan tuuliin. Eikä niitä tarvitse itse enää sen koommin muistella. Huomenna on uusi päivä. Ja sen kunniaksi uudet villasukat.
Mullon korvat soinu paljon tänään. Kukahan puhuu pahaa minusta jossain?
Nyt on ihan sellainen tunne että joku kummitus katsoo mua. Toivottavasti kertoisi nimensä, niin ei tartteis tuntemattoman kanssa höpistä.
Kaurismäki, jos kukaan, on aito tylsä. Kurjuuden maksimointia ja turhat puheet pois.