Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13356)
Ainoastaan tylsä voi saada yhtäkkisen takauman Naganon olympialaisiin '98, jossa Philippe Candeloro luisteli muskettisoturina.
Reipas on ihan hyvä sana. Se ei ole haukkumasana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tylsien ketjussa liian positiivinen sana.
Olen kohdannut tylsien kantaisän.
Menin vaihdattamaan autoon renkaita. Vanhahko työmies otti ilmaa renkaisiin, kysyin häneltä, miten täällä toimitaan, mihin minun pitää mennä. Odotin kaksi minuuttia, hän ei reagoinut mitenkään. Kysyin uudestaan kovalla äänellä. Odotin kolme minuuttiia. Hän ei edes katsonut minuun.
Poistuin onnellisena paikalta. Aito esi-isä.
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä puoli neljän aikaan taivaalla voi näkyä pyrstötähti.
Pitäisikö mennä tähyilemään silloin?
Komeettoja on ennen pidetty huonojen aikojen enteenä.
Voi itku. Kuinka paljon huonommaksi voi vielä mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tylsien ketjussa liian positiivinen sana.
Kaikenlainen reipastelu on liiallista. Tiedä, mihin johtaa. Maltillisesti pitää osata olla.
en jaksanut lähteä tänään käymään kaupassa, joten lounasvalintani oli joko pakasteransikset ja nakit tai sitten hitusen terveellisempää. Innostuin sitten jälkimmäiseen. Porkkanaraastetta, perunamuusia ja keitetyjä nakkeja valkosipuliketsupilla. Olis ollut kvempi syödä jotain parempaa, mutta kun ei vaan jaksa. Siitepölykin on aivastuttanut tänään ja kotia pitäisi siivota.
Vierailija kirjoitti:
Menin vaihdattamaan autoon renkaita. Vanhahko työmies otti ilmaa renkaisiin, kysyin häneltä, miten täällä toimitaan, mihin minun pitää mennä. Odotin kaksi minuuttia, hän ei reagoinut mitenkään. Kysyin uudestaan kovalla äänellä. Odotin kolme minuuttiia. Hän ei edes katsonut minuun.
Olipa asiallinen asiakaspalvelija. Poikkeus näiden hyvää päivänjatkoa -kiekujien joukossa.
Meillä on makaronilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun parempi puolisko nukkuu jo.
Takamus ja jalat?
Kävelin pitkään, kipeytyi oikean jalan päkiä.
Näkyikö pyrstötähteä? Tai Muumipeikkoa?
Juon kahvitilkkasta isolla kermahömpsyllä, ja tätä nyt pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi ostaa kävelykengät. Semmoiset järkevät ja tyyliltään ajattomat, jotka kelpaavat vaikka mustien housujen kanssa. Mutta ei liian tätimäiset. Eikä semmoisia kamalia paksupohjia. Olisiko antaa neuvoja, mistä moiset voisi löytyä? Haluaisin sovittaa kenkiä, enkä tilata nettikaupasta ja joutua palauttamaan.
Ei tässä missään paratiisissa eletä. Järkevien ja ajattomien kenkien valmistus on lopetettu. Tarjolla on vaan tätimäisiä tai pintamuotia edustavia paksupohjia. Edelliset pilaa imagon ja jälkimmäiset nivelsiteet. Valitse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa asiallinen asiakaspalvelija. Poikkeus näiden hyvää päivänjatkoa -kiekujien joukossa.
Hän ei ollut feikki, vaan todellinen suomalainen tylsä. Minua vähän hävettää, kun kahdesti tivasin häneltä vastausta. Olisi pitänyt taas hillitä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin pitkään, kipeytyi oikean jalan päkiä.
Pitäisi kävellä, että pysyy terveenä. Sitten kun kävelee, tulee aina joku paikka kipeäksi. Ota tästä nyt selko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ollut feikki, vaan todellinen suomalainen tylsä. Minua vähän hävettää, kun kahdesti tivasin häneltä vastausta. Olisi pitänyt taas hillitä itsensä.
Huomasin tuon lapsuksesi. Hienosti hän vaikeni kysymysryöppysi edessä. Osoitti sinulle tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun pitäisi ostaa kävelykengät. Semmoiset järkevät ja tyyliltään ajattomat, jotka kelpaavat vaikka mustien housujen kanssa. Mutta ei liian tätimäiset. Eikä semmoisia kamalia paksupohjia. Olisiko antaa neuvoja, mistä moiset voisi löytyä? Haluaisin sovittaa kenkiä, enkä tilata nettikaupasta ja joutua palauttamaan.
Ei tässä missään paratiisissa eletä. Järkevien ja ajattomien kenkien valmistus on lopetettu. Tarjolla on vaan tätimäisiä tai pintamuotia edustavia paksupohjia. Edelliset pilaa imagon ja jälkimmäiset nivelsiteet. Valitse siitä.
Tätä vähän pelkäsinkin. Imagoani en halua pilata, enkä nivelsiteitä, joten on varmaan pakko kulkea lenkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en voittanut Eurojackpotissa, sitkeästi olen kyllä yrittänyt voittoa. Tai niin, onhan sieltä pari pikkuvoittoa, reilun kympin, tullut, mutta eipä ne oikein voitoilta tuntunut.
Olisikohan tämä nyt ollut sitä, mitä ne isot pojat opettaa: kannattaa opetella iloitsemaan pienistä asioista.
Mutta eikö pienistä asioista iloitseminen ole tylsää? Vai onko se juuri tylsyyden ydintä, pystyy iloitsemaan pienistä? Onpa nyt turhan filosofista minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en voittanut Eurojackpotissa, sitkeästi olen kyllä yrittänyt voittoa. Tai niin, onhan sieltä pari pikkuvoittoa, reilun kympin, tullut, mutta eipä ne oikein voitoilta tuntunut.
Olisikohan tämä nyt ollut sitä, mitä ne isot pojat opettaa: kannattaa opetella iloitsemaan pienistä asioista.
Mutta eikö pienistä asioista iloitseminen ole tylsää? Vai onko se juuri tylsyyden ydintä, pystyy iloitsemaan pienistä? Onpa nyt turhan filosofista minulle.
Pienessä ei ole mitään filosofista. T. Isot pojat
Haukutko täysikäistä tylsää reippaaksi. Se sana sopii alle kouluikäisille ja he eivät yleensä vielä ole tylsiä. Muuttuvat kyllä.