Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6757)
Jos nyt pitäisi hakea koulutukseen, en varmasti pääsisi. Onneks ei enää tarvitse.
Kassa toivotteli hyvää viikonloppua. Siis se Alkon kassa. Ajattelikohan, että juon koko pullon viikonloppuna vai mitä? Turhia tuommoiset toivottelut, kun on ihan vieras ihminen eikä varmasti sano sitä sydämestään. Minäkin sorruin samaan enkä todellakaan sydämestäni toivotellut.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Alkossa ja ostin pienen konjakkipullon. En tykkää konjakista, mutta kun otan tilkan, saan paremmin unen.
Alkoholi kuulemma haittaa unta. En ole huomannut.
Mä en tykkää konjakista, mutta kerran mun kaveri laittoi sitä kuuman kaakaon sekaan. Silleen oli muuten aika hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kassa toivotteli hyvää viikonloppua. Siis se Alkon kassa. Ajattelikohan, että juon koko pullon viikonloppuna vai mitä? Turhia tuommoiset toivottelut, kun on ihan vieras ihminen eikä varmasti sano sitä sydämestään. Minäkin sorruin samaan enkä todellakaan sydämestäni toivotellut.
Maailma on täynnä feikki-ihmisiä. Ei niihin kannata kiinnittää huomiota.
Joku on jäänyt kehityksessään anaaliasteelle. Tylsää sekä hänelle itselleen että varsinkin meille muille.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Alkossa ja ostin pienen konjakkipullon. En tykkää konjakista, mutta kun otan tilkan, saan paremmin unen.
Kun olin 30 vuotta sitten vanhainkodissa töissä, siellä oli tapana antaa levottomasti nukkuville vanhuksille lääkekonjakkia (sellaisessa pikku lääkemukissa). Pikku hömpsy - ja mummut ja vaarit olivat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aika onnetonta on olla vanhempi nainen. Kaikki rapistuu.
Mies myös.
Äiti laittoi tekstarin kysyäkseen olenko maksanut hänen laskunsa. Vastasin että kyllä olen.
Vierailija kirjoitti:
Joku on jäänyt kehityksessään anaaliasteelle. Tylsää sekä hänelle itselleen että varsinkin meille muille.
Toisten anaaliasiat olen suosiolla jättänyt toisten harteille. Minua kun ei kiinnosta, niin hoidelkoon ne, joita kiinnostaa. Minä jätän huomiotta.
Vierailija kirjoitti:
Äiti laittoi tekstarin kysyäkseen olenko maksanut hänen laskunsa. Vastasin että kyllä olen.
Sillä lailla!
Näin tänään kaksi nokkosperhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika onnetonta on olla vanhempi nainen. Kaikki rapistuu.
Mies myös.
Mies myös -sanonnassa on hieno runomitta. Jotenkin kauniisti sointuvat yhteen.
Mies myös.
Joo, kyllä näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä lailla!
Oletpa reipas.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä loppuu kohta aika.
Hyvää yötä😌
Ensi yönä puoli neljän aikaan taivaalla voi näkyä pyrstötähti.
Pitäisikö mennä tähyilemään silloin?
Komeettoja on ennen pidetty huonojen aikojen enteenä.