Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6757)
Yskittää heti kun menin pitkälleni. Taidan nukkua seisaaltaan.
Mikäpä tässä, ei kurjuutta kummempaa.
Söin äsken lautasellisen kasvisnakkikeittoa. Taidan syödä vielä päärynän kun en jaksanut käydä karkkia ostamassa.
Mulla on yhdet Reino-tossut. Haluaisin toisetkin, niin olisi kätevä lähteä niin etu- kuin takaovestakin ulos. Ei tartteis etsiä aina, kummalla ovella ne odottavat.
Tekis mieli pizzaa, mutta maha on jo tarpeeksi sekaisin ennestään. Höh.
Mun makuuhuoneessa on liian kuuma.
Onkohan Stubbi kotioloissakin yhtä kova hymyilemään?
Onneks mä en oo julkkis. Mä en jaksais kaiken maailman mielensä pahoittajia. On vapauttavaa olla ihan rauhassa tavis.
Mulla on menkat. Elämä olisi mukavampaa ilman niitä.
Eino Leino tais kuulua meihin. Kaikki runot ja laulut täynnä masentuneen mielen ajatuksia ja tuotoksia.
Mulla on vessahätä, pissittää. Mutta ei jaksaisi lähteä vessaan. En kyllä pissi sänkyynkään. Dilemma.
Kun pääsee pieru, se haju tuntuu jäävän leijailemaan pitkäksi aikaa ympärille. Onkohan se oikeasti niin vai tuntuuko se vain siltä? Tätä mietin tylsyydessäni.
Mulla on harmaat, itse asiassa tummanharmaat, lakanat.
Huomenna pitäisi sukulaisten tulla kylään. Toivottavasti eivät ole montaa tuntia.
Mä toivoin että yksi asia olisi ollut mahdollista. Mutta ei se varmaan oo. Isot pojat sanoo, että tällainen kasvattaa luonnetta. Mutta mä en oo huomannut muuta kuin että vitutus kasvoi. Se ei taida tarkoittaa samaa kuin luonne.
Mulla on pelkät pikkuhousut jalassa, kun nukun. Näin on hyvä. Ei turhaan kulu vaatteet nukkuessa.