Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (13344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kaksi moccapusua ja nyt kaduttaa. Nyt suihkuun ja sitten nukkumaan.
Miksi tuntea turhaan katumusta asiasta, josta sillä hetkellä tuli hyvä mieli? Sitten ymmärtäisin, jos olisi kyse toisen ihmisen satuttamisesta tms.
Kaikenlaiset yltiöpäiset seikkailut kaduttaa jälkeenpäin. Mitä lie oikeasti nuokin moccapusut? Kuulostaa rasismilta.
Taisi ollakin: " Sain kaksi moccapusua, nyt kaduttaa, ja sitten suihkuun." Voiko selvemmin kertoa "seikkailuistaan". Nyt on viikon tasapaino taas menetetty, mulla. Jatkan ikkunasta metsän katselua. Sielläkin varmaan metsot kohta rietastelee.
Kiitos kaikille nauruista! Tänään on jatkettu rietastelua moccapusujen parissa ;).
Snapchatissa kiertää ketju jossa käsketään irvistelemään mulle, kuvakin laitettu. mitä näille irvisteleville kakaroille pitäisi tehdä, otanko kurkusta kiinni vai onko parempia ehdotuksia?
Annetaan irvistellä ja toivotaan, että kello pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vaajakoskella on maailman hitain kassa K-Supermarketissa. Mainostivat oikein. Pitäisi vielä luvata ettei tarvitse puhua mitään eikä ainakaan hymyillä. Sitten menisin.
Vaikeaksi menee ostosten teko, jos samalla joutuu suoltamaan elämäntarinansa kassalle. Johan siinä maito happanee. Mitenkä sitten käy, jos vanhana alkaa muisti pätkiä eikä juttu luista? Jääkö ostokset kassalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kaksi moccapusua ja nyt kaduttaa. Nyt suihkuun ja sitten nukkumaan.
Miksi tuntea turhaan katumusta asiasta, josta sillä hetkellä tuli hyvä mieli? Sitten ymmärtäisin, jos olisi kyse toisen ihmisen satuttamisesta tms.
Kaikenlaiset yltiöpäiset seikkailut kaduttaa jälkeenpäin. Mitä lie oikeasti nuokin moccapusut? Kuulostaa rasismilta.
Taisi ollakin: " Sain kaksi moccapusua, nyt kaduttaa, ja sitten suihkuun." Voiko selvemmin kertoa "seikkailuistaan". Nyt on viikon tasapaino taas menetetty, mulla. Jatkan ikkunasta metsän katselua. Sielläkin varmaan metsot kohta rietastelee.
Kiitos kaikille nauruista! Tänään on jatkettu rietastelua moccapusujen parissa ;).
Ei kyllä paljon naurata. Holtittomaksi on sinulla elämä mennyt. Ja vielä ilostelet! Et ymmärrä vaieta. Tylsien neuvosto ottaa jäsenyytesi käsittelyyn.
Ostin tänään pakollisen aurinkosuojan, nyt stickinä, ettei tarvii rasvoilla plutata. Kotona olen verhot kiinni, ettei vaan uv-säteitä pääse asuntoon. Punatukkageenit, joista olen saanut nauttia polttamalla ihon liian monta kertaa.
Kaikki muut pukeutuu frillamekkoihin, minä sitten johonkin lakanaan tmv.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään pakollisen aurinkosuojan, nyt stickinä, ettei tarvii rasvoilla plutata. Kotona olen verhot kiinni, ettei vaan uv-säteitä pääse asuntoon. Punatukkageenit, joista olen saanut nauttia polttamalla ihon liian monta kertaa.
Frillamekot on turhia, liian hienosteleva sanakin. Lakanakaapu on asiallinen ja peittävä. Beessinä tai harmaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frillamekot on turhia, liian hienosteleva sanakin. Lakanakaapu on asiallinen ja peittävä. Beessinä tai harmaana.
Kiitos kun muistutit ja palautit maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaajakoskella on maailman hitain kassa K-Supermarketissa. Mainostivat oikein. Pitäisi vielä luvata ettei tarvitse puhua mitään eikä ainakaan hymyillä. Sitten menisin.
Vaikeaksi menee ostosten teko, jos samalla joutuu suoltamaan elämäntarinansa kassalle. Johan siinä maito happanee. Mitenkä sitten käy, jos vanhana alkaa muisti pätkiä eikä juttu luista? Jääkö ostokset kassalle?
Vanhana voi kertoa kassalla vaikka kolme kertaa peräjälkeen saman tarinan.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan irvistellä ja toivotaan, että kello pysähtyy.
Niin kun et sinä se kiusattu ole niin ei kai sitten mitään tarvi tehdä.. viis muista.
Minun pitäisi ostaa kävelykengät. Semmoiset järkevät ja tyyliltään ajattomat, jotka kelpaavat vaikka mustien housujen kanssa. Mutta ei liian tätimäiset. Eikä semmoisia kamalia paksupohjia. Olisiko antaa neuvoja, mistä moiset voisi löytyä? Haluaisin sovittaa kenkiä, enkä tilata nettikaupasta ja joutua palauttamaan.
Mikähän mahtaa olla kyseessä, kun moccapuheet yllyttivät rietasteluajatuksiin? Tätä olen pohtinut jo tovin, jos toisenkin.
Olen tänään seurannut sorsien uiskentelua.
Minä ohitin vastaantulijan ojan kautta, etten vain vahingossakaan osuisi.
Iltaisin on jo melko pitkään valoisaa. Säästyy sähköä, kun ei tarvitse valoja.
Pitäis nukkua vaan kun ei nukuta.
Tuo saunaillan jälkeinen pusu on kyllä jonkin verran arveluttavaa pusuilua. En ehkä osallistu.