Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6582)
Olis kiva jos mun nimi olis Tyyne Rauhala. Tai Rauha Tyynelä.
Onko muurahaisia jo näkynyt? Hiiriä näin jo pihatien yli kipittämässä.
Onneksi olen jo vanha. Jos eläisin nuoruutta tässä maailman ajassa, niin varmasti olisi mielenterveys jo järkkynyt ajat sitten. Minä sain sentään olla lapsi eikä silloin tarvinnut ahdistua maailman menosta.
Näin viime yönä unta entisestä ruotsin kielen opettajastani. Hällä oli lyhyt punainen tukka.
Laitoin suihkussa käydessäni myös hoitoainetta hiuksiini. Huuhtelin ne kylläkin pois.
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa Venstre on keskusta-oikeistolainen liberaalipuolue.
Sanoilla kikkailua, jotkut menee ansaan.
Lapsena olisin halunnut hiiren lemmikiksi, mutta äiti ei antanut.
Tein miniristikon. Oli helppo.
Ajattelin ostaa mikroskoopin. Tykkäisin katsella kaikenlaisia öttiäisiä kesällä ja pölypunkkeja talvella.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ostaa mikroskoopin. Tykkäisin katsella kaikenlaisia öttiäisiä kesällä ja pölypunkkeja talvella.
Olis varmaan kiva kapistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 51,4 vuotta.
Ok. Kiitos tiedosta.
Laitoin kulmaväriä. Mustanruskeaa. Harmaata ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pölypunkkeja en kyllä mistään hinnasta haluaisi katsella. Sitten kun näkisi niitä ja tietäisi, että peitto on niitä pullollaan, ei saisi enää nukuttua. Mieluummin olen autuaan tietämätön.
Pesin meikit kasvoilta suihkussa. Sitten laitoin ryppyvoidetta. Mies haukkui ryppyvoiteen huonoksi. Ei kuulemma ole yhtään rypyt lisääntyneet, vaikka käytän sitä. Pitäisikö tehdä valitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, pölypunkkeja en kyllä mistään hinnasta haluaisi katsella. Sitten kun näkisi niitä ja tietäisi, että peitto on niitä pullollaan, ei saisi enää nukuttua. Mieluummin olen autuaan tietämätön.
Pölypunkkien näkeminen innostaisi siivoamaan, kun ei muuten viitsi.
Sain käsivarteen haavan, kun hedelmäveitsi lipesi väärään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talitintti kävi tänään jo pesäpönttöä tutkimassa.
Opponoin vahvasti, että tämä olisi tylsä kuuluminen.
Mutta tylsäthän juuri tarkkailevat eläimiä, kuten lintuja.
Toisaalta, jos tämä ketju on tylsille, niin eikö tuo ole silloin mielenkiintoinen tälle kohderyhmälle?
Itsehän olen tylsä ja seissyt tänäänkin ikkunan ääressä yhtenään tarkkailemassa ruokinnalla pyrähteleviä lintuja. Inspiroiduin tuosta kommentista sen verran, että laitan huomenna yhden linnunpöntön lisää pihaamme.
Tämä on huumoriketju. Kuiva huumori = tylsää. Ei oikeasti tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talitintti kävi tänään jo pesäpönttöä tutkimassa.
Opponoin vahvasti, että tämä olisi tylsä kuuluminen.
Mutta tylsäthän juuri tarkkailevat eläimiä, kuten lintuja.
Toisaalta, jos tämä ketju on tylsille, niin eikö tuo ole silloin mielenkiintoinen tälle kohderyhmälle?
Itsehän olen tylsä ja seissyt tänäänkin ikkunan ääressä yhtenään tarkkailemassa ruokinnalla pyrähteleviä lintuja. Inspiroiduin tuosta kommentista sen verran, että laitan huomenna yhden linnunpöntön lisää pihaamme.
Tämä on huumoriketju. Kuiva huumori = tylsää. Ei oikeasti tylsää.
Turhaa selittelyä, jota ei tarvitse.
Kävin tänään verikokeessa. Tutkivat onko mulla kilpirauhasen vajaatoimintaa, kun oon aina väsyny.