Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5485)
Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.
Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.
Luen sivukaupalla perässä, tähän on pakko kommentoida, päiviä myöhässä, eräs "mietelause", jonka olen kirjoittanut päiväkirjani takasivulle muistiin:
Äänekkaimmillä mölyapinoilla on pienimmät kivekset.
Olkaamme siis hiljaisia mölyapinoita.
Anteeksi, jos aiheutin hymynväreitä.
Mulla ei oo edes pieniä.
Sää saat sitten vissiin huutaa. Mäkin saisin, mutten jaksa. Pitäis vetää keuhkot täyteen ensin. Ei jaksa.
Taas alkoi vuoden tylsin aika, siis maaliskuu, ja jatkuu huhtikuulle. Mutta Dubaihin en lähde, siellä on vielä tylsempää.
ettei olisi vantaan pähkinärinteen palon sytyttäjään uponnut liian syvälle "liekinheitin"...
Pesin jo perunat huomista varten. Hyvä kun ei tarvitse miettiä mitä ruokaa teen. Menee sekin ilottelu pois. Turhaa mielenkiintoa toisi. Nyt vaan kattilan valinta tuo säpinää päivään.
Kävin laivalla hakemassa pari laatikkoa olutta kun oli ilmainen matka. Tosin hävisin 50e pelikoneeseen.
Parsin tukisukkahousut. Ne ovat uutena 16 €, joten kannattaa korjata. Pitkien housujen alta ei näy, onko parsittu tai uudet. Olin tänään kävelemässä 7,5 km sauvojen kanssa ja pyöräilin 6 km. Luin kirjaa. Söin pakastekalaa ja join piimää. Kävin yhdessä opintopiirissä X 2 t. Aion vielä lukea tänään kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Parsin tukisukkahousut. Ne ovat uutena 16 €, joten kannattaa korjata. Pitkien housujen alta ei näy, onko parsittu tai uudet. Olin tänään kävelemässä 7,5 km sauvojen kanssa ja pyöräilin 6 km. Luin kirjaa. Söin pakastekalaa ja join piimää. Kävin yhdessä opintopiirissä X 2 t. Aion vielä lukea tänään kirjaa.
Pelkästään tämän touhukkaan listan lukeminen vei multa voimat.
Katselen lopun illan telkkaa. En jaksa avata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Piimän juominen on aliarvostettua.
Tylsääkin tylsempää - tiistai on köyhän tilipäivä=roskapussit tien vieressä jo edellisiltana ja yöllä. En nähnyt "ostoskärryjen" kanssa kulkevia voitontavoittelijoita, en yhtään ja roska-autokin pääsi livahtamaan ohi, niin että en edes huomannut - ehkä kenellään ei tänään edes ollut tilipäivää. Harmi.
En puhunut tänään kenenkään kanssa. Käyn huomenna lähikaupassa ja sanon kassalle tervehdyksen ja kiitoksen, jos osaan. Harjoittelen kotona.
Tuulee melko kovasti. Isot männyt huojuvat tuulessa. Sisälle kuuluu huminaa. Ikkunasta vain katselen.
Sain kuvan Englannista. Keltaiset narsissit kukkivat laajoina kenttinä puistossa. Nyt jo. Meillä vain lunta, jäätä, loskaa tai vesilammikoita.
Komppaan tuota, että piimän juominen on aliarvostettua. Eilen söin aamupalaksi näkkileipää, suolakurkkua ja piimää. Mietin, olenko nyt virallisesti vanhus.
Laukussa leipää ja piimää vaan...
Piimä on hyvää, eka lasillinen. Sitten loppu hää kuleksimaan meillä.
No siitähän vois tehdä röpörieskaa
Vierailija kirjoitti:
Sain kuvan Englannista. Keltaiset narsissit kukkivat laajoina kenttinä puistossa. Nyt jo. Meillä vain lunta, jäätä, loskaa tai vesilammikoita.
Saamme olla kiitollisia. (Hillitysti sitäkin). Meillä on loskaa ja kuraa ja kaikkea ankeaa säätä onneksi.
Hymynväreitä, hymistelyä, hyräilyä... tirskahdin jopa :)