Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5485)
Kävin hiitämässä. Kohta tämäkin ilo loppuu ja alkaa ankea kevät.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hiitämässä. Kohta tämäkin ilo loppuu ja alkaa ankea kevät.
No ni. En osaa enää kirjoittaakaan. Hiihtämässä kävin. Ankea kirjoitusvirhe. Mitähän vielä.
Valtakunnallinen Kohteliaisuuspäivä päättyy.
Onneksi. Puoliso kävi Ranskassa ja sanoi, että siellä ei hymyillä ei smooltookata. Luullaan flirttailevan, jos hymyilee. Siellä on oikea asenne. Ilme peruslukemilla aina.
Teen röpörieskaa joku päivä. Rehtiä, ei röystäilyä. Piimää ja ohrasuurimoita tarvin kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Teen röpörieskaa joku päivä. Rehtiä, ei röystäilyä. Piimää ja ohrasuurimoita tarvin kaupasta.
Mistäs tuon nimi tulee? Onko röpeliöistä vai laittaako suolen röpöttämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tuon nimi tulee? Onko röpeliöistä vai laittaako suolen röpöttämään?
Ohrapippoa, ryyneistä, piimästä. Vrt ohrajauhoista littanaksi tehty. Lapsuuteni perinneruokia
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on röpörieska, nam!
Tuttua on röpörieska, nam!
Yrittäkää hillitä itsenne. Pierettää varmaan ja vaikea r-vikaisen sanoa.
Söin tänään kuhafileitä sitruunakastikkeen kera. Itse siis tein ruuan kuten joka päivä. Leikkasin varpaankynnet. Luin 8 sanaa venäjää.
Kävin nuorempana usein Ranskassa. Se on laaja maa. Eri maakunnat ovat hyvinkin erilaisia. Pariisissa ihmiset ovat väsyneitä ja on liikaa melua ja kiirettä - siellä ei tosiaan harrasteta ilmeilyä ja kohteliaita pikkupuheita - mutta noin on hyvin monissa suurkaupungeissa. Maakuntien pienissä ravintoloissa ja kaupoissa voi rupatella hyvinkin, osaavat melko hyvin englantiakin, nuoret varsinkin - minä tosin puhuin ranskaa koko ajan. Suosikkini alueista on Bretagne, jonka ilmapiiri ja ihmisten olemus muistuttaa jotenkin Suomea, suomalaisia.
Nuorempana minulla ei ollut kovin tylsää... Nykyisin on. Täytyy katsoa edes valokuvia menneisyydestä!
Ei ärrävikaista voi pierettää, sillä on ilmavaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Söin tänään kuhafileitä sitruunakastikkeen kera. Itse siis tein ruuan kuten joka päivä. Leikkasin varpaankynnet. Luin 8 sanaa venäjää.
Kävin nuorempana usein Ranskassa. Se on laaja maa. Eri maakunnat ovat hyvinkin erilaisia. Pariisissa ihmiset ovat väsyneitä ja on liikaa melua ja kiirettä - siellä ei tosiaan harrasteta ilmeilyä ja kohteliaita pikkupuheita - mutta noin on hyvin monissa suurkaupungeissa. Maakuntien pienissä ravintoloissa ja kaupoissa voi rupatella hyvinkin, osaavat melko hyvin englantiakin, nuoret varsinkin - minä tosin puhuin ranskaa koko ajan. Suosikkini alueista on Bretagne, jonka ilmapiiri ja ihmisten olemus muistuttaa jotenkin Suomea, suomalaisia.
Nuorempana minulla ei ollut kovin tylsää... Nykyisin on. Täytyy katsoa edes valokuvia menneisyydestä!
Ranskassa ihan tuntemattomat ihmiset ovat aloittaneet hyväntyylisia keskusteluja meidän kanssamme.
Ranskassa ihan tuntemattomat ihmiset ovat aloi
Voi ei! Nekin ovat jo pilalla. Amerikkalainen turhan nauraminen ja elvistely siis leviää.
Pesin patjanpäällisen ja takaisinasettelu sai minut sanomaan VOI HITSIN PIMPULA. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.
Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.
Luen sivukaupalla perässä, tähän on pakko kommentoida, päiviä myöhässä, eräs "mietelause", jonka olen kirjoittanut päiväkirjani takasivulle muistiin:
Äänekkaimmillä mölyapinoilla on pienimmät kivekset.
Olkaamme siis hiljaisia mölyapinoita.
Anteeksi, jos aiheutin hymynväreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.
Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.
Luen sivukaupalla perässä, tähän on pakko kommentoida, päiviä myöhässä, eräs "mietelause", jonka olen kirjoittanut päiväkirjani takasivulle muistiin:
Äänekkaimmillä mölyapinoilla on pienimmät kivekset.
Olkaamme siis hiljaisia mölyapinoita.
Anteeksi, jos aiheutin hymynväreitä.
Mulla ei oo edes pieniä.
Vaihdoin lavuaariin uuden karvasiepparin.
Pikkuremppa piristää. Asetu nyt pian sohvalle takaisin ankeilemaan!