Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (5485)

Vierailija
5301/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lunta on mentävä kolaamaan. Kerään vielä intoa. Vähissä on.

Eilen illansuussa tein tunnin lumitöitä. Tänä aamuna avasin verhot ja oli tullut 10 senttiä taas uutta!  Mökistä ei pääse mihinkään ennen kuin kola heiluu taas. Vai odotanko kevättä? 

Meillä sataa vain vettä. Miltei kaikki lumi sulanut.

Vierailija
5302/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiitämässä. Kohta tämäkin ilo loppuu ja alkaa ankea kevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5303/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hiitämässä. Kohta tämäkin ilo loppuu ja alkaa ankea kevät. 

No ni. En osaa enää kirjoittaakaan. Hiihtämässä kävin. Ankea kirjoitusvirhe. Mitähän vielä.

Vierailija
5304/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnallinen Kohteliaisuuspäivä päättyy.

Onneksi. Puoliso kävi Ranskassa ja sanoi, että siellä ei hymyillä ei smooltookata. Luullaan flirttailevan,  jos hymyilee. Siellä on oikea asenne. Ilme peruslukemilla aina. 

Vierailija
5305/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen röpörieskaa joku päivä. Rehtiä, ei röystäilyä. Piimää ja ohrasuurimoita tarvin kaupasta.

Vierailija
5306/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen röpörieskaa joku päivä. Rehtiä, ei röystäilyä. Piimää ja ohrasuurimoita tarvin kaupasta.

Mistäs tuon nimi tulee? Onko röpeliöistä vai laittaako suolen röpöttämään?

Vierailija
5307/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tuon nimi tulee? Onko röpeliöistä vai laittaako suolen röpöttämään?

Ohrapippoa, ryyneistä, piimästä. Vrt ohrajauhoista littanaksi tehty. Lapsuuteni perinneruokia

Vierailija
5308/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua on röpörieska, nam! 

Vierailija
5309/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on röpörieska, nam! 

Yrittäkää hillitä itsenne. Pierettää varmaan ja vaikea r-vikaisen sanoa.

Vierailija
5310/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään kuhafileitä sitruunakastikkeen kera. Itse siis tein ruuan kuten joka päivä. Leikkasin varpaankynnet. Luin 8 sanaa venäjää. 

Kävin nuorempana usein Ranskassa. Se on laaja maa. Eri maakunnat ovat hyvinkin erilaisia. Pariisissa ihmiset ovat väsyneitä ja on liikaa melua ja kiirettä - siellä ei tosiaan harrasteta ilmeilyä ja kohteliaita pikkupuheita - mutta noin on hyvin monissa suurkaupungeissa. Maakuntien pienissä ravintoloissa ja kaupoissa voi rupatella hyvinkin, osaavat melko hyvin englantiakin, nuoret varsinkin -  minä tosin puhuin ranskaa koko ajan. Suosikkini alueista on Bretagne, jonka ilmapiiri ja ihmisten olemus muistuttaa jotenkin Suomea, suomalaisia. 

Nuorempana minulla ei ollut kovin tylsää... Nykyisin on. Täytyy katsoa edes valokuvia menneisyydestä! 

Vierailija
5311/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärrävikaista voi pierettää, sillä on ilmavaivoja. 

Vierailija
5312/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin tänään kuhafileitä sitruunakastikkeen kera. Itse siis tein ruuan kuten joka päivä. Leikkasin varpaankynnet. Luin 8 sanaa venäjää. 

Kävin nuorempana usein Ranskassa. Se on laaja maa. Eri maakunnat ovat hyvinkin erilaisia. Pariisissa ihmiset ovat väsyneitä ja on liikaa melua ja kiirettä - siellä ei tosiaan harrasteta ilmeilyä ja kohteliaita pikkupuheita - mutta noin on hyvin monissa suurkaupungeissa. Maakuntien pienissä ravintoloissa ja kaupoissa voi rupatella hyvinkin, osaavat melko hyvin englantiakin, nuoret varsinkin -  minä tosin puhuin ranskaa koko ajan. Suosikkini alueista on Bretagne, jonka ilmapiiri ja ihmisten olemus muistuttaa jotenkin Suomea, suomalaisia. 

Nuorempana minulla ei ollut kovin tylsää... Nykyisin on. Täytyy katsoa edes valokuvia menneisyydestä! 

Ranskassa ihan tuntemattomat ihmiset ovat aloittaneet hyväntyylisia keskusteluja meidän kanssamme. 

Vierailija
5313/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ihan tuntemattomat ihmiset ovat aloi

Voi ei! Nekin ovat jo pilalla. Amerikkalainen turhan nauraminen ja elvistely siis leviää. 

Vierailija
5314/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
5315/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin patjanpäällisen ja takaisinasettelu sai minut sanomaan VOI HITSIN PIMPULA. Hävettää.

Vierailija
5316/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.

Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.

Luen sivukaupalla perässä, tähän on pakko kommentoida, päiviä myöhässä, eräs "mietelause", jonka olen kirjoittanut päiväkirjani takasivulle muistiin:

Äänekkaimmillä mölyapinoilla on pienimmät kivekset.

Olkaamme siis hiljaisia mölyapinoita.

Anteeksi, jos aiheutin hymynväreitä.

Vierailija
5317/5485 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
5318/5485 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tylsät kohteliaita? Tuskin jaksavat olla mitään. Ihan vaan neutraaleina möllötetään.

Smalltalk ei ainakaan tule kysymykseen. Turhaa höpinää. Jos ei ole välttämätöntä asiaa, ollaan hiljaa.

Luen sivukaupalla perässä, tähän on pakko kommentoida, päiviä myöhässä, eräs "mietelause", jonka olen kirjoittanut päiväkirjani takasivulle muistiin:

Äänekkaimmillä mölyapinoilla on pienimmät kivekset.

Olkaamme siis hiljaisia mölyapinoita.

Anteeksi, jos aiheutin hymynväreitä.

Mulla ei oo edes pieniä. 

Vierailija
5319/5485 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin lavuaariin uuden karvasiepparin.

Vierailija
5320/5485 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuremppa piristää. Asetu nyt pian sohvalle takaisin ankeilemaan!