Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5232)
Minä ainakin haluan olla harmaavarpunen enkä mikään varis tai naakka.
Aina kun oon kysyny TÄltä, sen vastaus on ollu väärä, puutteellinen tai liikaa yksinkertaistava. En kyse enää.
Haluan olla varis. En viihdy isoissa äänekkäissä porukoissa. Mietiskelen itsekseni.
Minusta myös naakat ovat liian äänekkäitä tylsiksi. Tulee mieleen melomista harrastava naisporukka. Kesäiltana mökkisaaressa kuulee jo kaukaa, kun naisporukka meloo ulapalla. Hirveä pulina, kuin naakkaparvi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta myös naakat ovat liian äänekkäitä tylsiksi. Tulee mieleen melomista harrastava naisporukka. Kesäiltana mökkisaaressa kuulee jo kaukaa, kun naisporukka meloo ulapalla. Hirveä pulina, kuin naakkaparvi.
Ja lenkkipolulla kuulee jo kilometrien päähän kun on vähintään kaksi naista tulossa. Miksi sielläkin pitää huutaa ja mekastaa että hongikot raikaa. Ei miehet tuollaista älämölöä pidä. Naiset on todella naakkamaisia.
Tylsää kun vettä sataa ja vesi juoksee purona tienreunaa- eilen illasta alkaen ukkonen on vähän väliä jyristellyt ja jääkaapissa vain vähän jogurttia ja pari pakastelohen fileeviipaletta, muutama viipale leipää. Nälkä tulee - ei mitään tuoretta. Luonto iloitsee muuten niin kuivassa Western Capessa, minä jähmetyn cottageeni ja mutta yritän olla kiitollinen paikallisten asukkaiden puolesta.
Mummolta loppuu nivelrikkovoide - minua kiinnostaisi mikä on se auttava nivelrikkovoide . KIITOS!
Vierailija kirjoitti:
Mummolta loppuu nivelrikkovoide - minua kiinnostaisi mikä on se auttava nivelrikkovoide . KIITOS!
Ei sellaista ole. Aikansa särkee, kunnes rustottuu ja jäykistyy. Nimimerkki "Kokemusta on"
Väsyttää. Vapaapäivä mutten saanut aikaiseksi kuin vähän imuroida vaikka oli suuret suunnitelmat. Liekö flunssa tulossa. Yövuorokin tulee olemaan tylsä.
Edelleen flunssa. Nenä kipeä niistämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Penis
Ei ole tylsä mun mielestä, pikemminkin hyvinkin virkeä ja aikaansaava.
Potkukelkka liiteristä esiin ja raitille. Harmillisesti kirskahteli hiekanjyväset jalasten alla. Lunta on tosi ohuelti tiellä. Jäällä vois kokeilla.
Lunta ennustettu pe-la yli 30cm !
Aamulla tuli haikea olo, kun pakkasta oli vain -4. Tässäkö tämä oli. Sääennusteet näyttävät onneksi loppuviikolle toistakymmentä pakkasastetta. Uunin pankolla tylsistyminen jatkukoon.
Miten jotkut kutovat niin nopeasti? Eräs kertoi tehneensä villapaidan muumimaratonin aikana. Minä en saanut edes sukkia valmiiksi.
Päivä pitenee nyt noin puoli tuntia viikossa. Siis valoisa aika tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Mummon ja papan kolotuksiin on auttanut voide nimeltä NivelTeho. Toki tiedän, että meidän kolotukset voivat olla muutakin kuin nivelrikkoa (kun ei ole tutkittu), joten ei voi yleistää. Mutta kokeilemallahan se selviää, auttaako.
Mummo sai papan kanssa tänään kunnon hepulit keskellä kauppareissua, kun alkoi yksi juttu naurattaa ihan älyttömästi. Jälkeenpäin ajateltuna en ollut kyllä yhtään kunniaksi meille tylsille. Sen vuoksi laitoinkin nyt jalkaani harmaat villasukat, jos ne vaikka maadottaisivat minut takaisin ruotuun. Ajattelin kuitenkin tunnustaa rohkeasti tämän teille. Rehellisyys kun kuulemma auttaa, jos haluaa parantaa tapansa. Pappa nukahti juuri. Kohta minäkin toivottavasti saan unen päästä kiinni.
Miksi me käytämme tekoälystä nimitystä AI? Mehän voitaisiin sanoa TÄ. Eikö olisikin parempi?
Kysytäänkö TÄltä?