Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (5232)
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Pitääkö taas ottaa kylmälaukku (lämpölaukku) mukaan ruokaostoksille? Viimeksi perunat ja tomaatit oli paleltuneet matkalla. On tämä tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö taas ottaa kylmälaukku (lämpölaukku) mukaan ruokaostoksille? Viimeksi perunat ja tomaatit oli paleltuneet matkalla. On tämä tylsää.
Voi olla viisasta.
Katon hiihtoja. Kuinka ne ruotsalaiset tarkenee paljaskäsivarsin hiihtää? Mua palelee sohvallakin.
Valvoin eilen pitkälti yli puolen yön. Ei vaan uni tullut. Join lasillisen maitoa. Nukuin sitten puoleen päivään. Ihan outoa, kun meni päivä tälleen. Lumitöihin kohta ja huomasin, että ennustettu 30cm lumisade on poistunut loppuviikosta.
Vierailija kirjoitti:
Juna on pian Keravalla.
Keravalta tulleet matkalippu, Keravalta tulleet...
Hyvä sketsi Aake ja PPP, mutta ei kovin tylsä.
Monot haisi hieltä. Suihkutin etkkavesiseoksella. Nyt ne haisee etikalta.
Pakkasin laukun siltä varalta, jos joudun lähtemään väestönsuojaan. Laitoin sinne vesipulloja, hammasharjan, villasukat, näkkileipää, pähkinöitä ja tonnikalapurkin. Ristikkolehden haen huomenna kaupasta. Olenkohan vähän tylsä kun olen ottanut nämä median varautumispuheet liian todesta.
Vierailija kirjoitti:
Pakkasin laukun siltä varalta, jos joudun lähtemään väestönsuojaan. Laitoin sinne vesipulloja, hammasharjan, villasukat, näkkileipää, pähkinöitä ja tonnikalapurkin. Ristikkolehden haen huomenna kaupasta. Olenkohan vähän tylsä kun olen ottanut nämä median varautumispuheet liian todesta.
Ristikkolehti on turha viihdyke. Väestösuojaan ei mennä viihtymään, vaan suojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäätyi kerran työmatkalla banaani. Siis oikea (olen nainen).
Sairaanhoito-opisto teemalla, uudet jaksot. Ei tosin ole tylsää tuo tanskan kieli, vaan hupaisaa
Öitä
Ristikkolehti on turha viihdyke. Väestösuojaan ei mennä viihtymään, vaan suojaan.
Mä olen pakannut kaikki käytössä olevat lääkkeet pieneen kassiin. Niitä oli paljon. Syön sitten niitä nälissäni.
Edelleen flunssassa, ja nyt tulee lunta, pitää vissiin kipeänä tehdä lumitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen flunssassa, ja nyt tulee lunta, pitää vissiin kipeänä tehdä lumitöitä.
Voi, harmi. Vähän vaarallista on virustaudissa rehkiä. Etkö saa mistään apua?
Vierailija kirjoitti:
Pölynimuri meni lakkoon. Tai kuoli. Kesken imuroinnin hiljeni ja lopetti. Pussi vaihdettu, johto tarkistettu ja kaikkea yritetty. Kuollut on. En elvytä.
Oliko elvytyskielto? Tosi tylsää puuhaa on imurointi, pussin vaihto yms. Sit kun se kone viel temppuilee, on tuplatylsää. Eläkööt villakoirat.
En kehtaa sanoa, mutta rakastan siivoamista ja imurointia. Ehkä tämä ahkera apulaiseni kertakaikkiaan paloi loppuun, sai böönautin. Vähemmästäkin. Elvytyskielto oli. Painelin kyllä nappia tasaisesti kuten sydänelvytyksessä tehdään. Salaa siis, kun se kielto.
Onko imuri herännyt henkiin? Meillä oli joskus imuri, joka sammui kesken imuroinnin, mutta alkoi taas toimia jonkin ajan kuluttua. Syyksi paljastui kuumeneminen, joka johtui siitä, että sähköjohto oli kelalla imurin sisällä. Jos sähköjohdon veti auki imurin sisältä, ei kuumenemista tapahtunut.
Imuri toimii taas. Sille tehtiin täydellinen avaus, imuroitiin toisella imurilla moottori, jousiharjalla putsattiin imuputki, vaihdettiin kaikki mahdolliset suodattimet ja lopuksi uhkailtiin viedä imureitten kierrätykseen. Johan uskoi, nyt toimii hyvin.
Mulle on iskenyt joku lorvikatarri-tartunta, onko teilläpäin liikkeellä? Laiskottaa niin turkasesti. Ei hotsittais mitään 'järkevää' tehdä, päivät kuluu rattoisasti lukien, kutoen, ristikoita täyttäen. Urheilua seuraten. Ehkä valon lisääntyminen piristää, toivon näin.
Niin samaa mieltä.