Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuutripukkiperinne jossain todella vielä hengissä?
On Porissa ainakin. Saako nuutti laulaa, kysytään ja sitten laulavat ihan reippaasti, kuka mitäkin.
Pääsiäistrulleja täällä ei käy paljoa. Taitaa olla enemmän Pohjanmaalla ja pääkaupunkiseudulla se tapa?
Nuuttipukit ei käy. Kerran Kangasalla kävi 80luvulla, järkytyin, kun en tiennyt koko asiaa. Nyt joskus virpojat käy. Tuttu juttu
Mulle kävi myös kerran noin. Olin Kokemäellä käymässä sukulaisen luona ja olin yksin talossa. Sitten tuli nuuttipukkeja. En käsittänyt ollenkaan, mitä tarkoittivat. Ihmettelin, mitä pelleilevät.
Onpa kylmä tuuli, vaikkei pakkasta juuri ollenkaan.
Läheiseni on ostamassa vanhaa taloa. Pelottaa, mitä sieltä löytyy. 1980 rakennettu ja piilosokkeli, joka on riskirakenne. Onneksi ei tasakatto sentään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mun pikkuhousut ei oo asettunu millään. Koko päivän sai vetää ja olla nykimässä niitä, että asettuisivat. Ja ei kun koko ajan sama uusiksi. Mietin vain että onkohan niillä jonain päivänä joku uhmaikä tai jotain, kun taas toisin päivin ei oo mitään ongelmaa.
Oliko sun pikkuhousut väärinpäin, siis edus takana ja taus edessä. Mulla joskus käy näin, ja kyllä ovat hankalat.
Tänään mun pikkuhousut ei oo asettunu millään. Koko päivän sai vetää ja olla nykimässä niitä, että asettuisivat. Ja ei kun koko ajan sama uusiksi. Mietin vain että onkohan niillä jonain päivänä joku uhmaikä tai jotain, kun taas toisin päivin ei oo mitään ongelmaa.
Oliko sun pikkuhousut väärinpäin, siis edus takana ja taus edessä. Mulla joskus käy näin, ja kyllä ovat hankalat.
Pikkuhousujen uhmaikä! Mikä idea! Kiitos! Mun kalsareilla on usein uhmaikä, oikein nousevat vastustamaan kaikkea!
Mun sukilla on joku ongelma. Ei millään haluta mennä jalkaan. Milloin varsi kuristaa vastaan, milloin terä menee kierteelle. Pitää varmaan pestä ne 90 asteessa, jos siitä talttuisivat.
Kyllä näkee, että nuuttipukit ovat kierrelleet. Karkkipapereita on kadulla. Sama ilmiö oli halloweenin jälkeen. Miksei osata roskia laittaa roskikseen?
Vierailija kirjoitti:
Mun sukilla on joku ongelma. Ei millään haluta mennä jalkaan. Milloin varsi kuristaa vastaan, milloin terä menee kierteelle. Pitää varmaan pestä ne 90 asteessa, jos siitä talttuisivat.
Mulla sukat välillä kiertyy jalassa, kantapää ei pysy paikallaan tai varvasosa on mutkalla. Uhmakkaita pikkuhousuja taas ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni on ostamassa vanhaa taloa. Pelottaa, mitä sieltä löytyy. 1980 rakennettu ja piilosokkeli, joka on riskirakenne. Onneksi ei tasakatto sentään.
Itse en uskaltaisi ostaa piilosokkelillista taloa ilman, että piilosokkelin kunto tutkitaan tarkasti. Jos on tähän asti pysynyt kunnossa, niin sitten ehkä pysyy tulevaisuudessakin.
Mulla on alus-merinopaidalla nousukausi. Pääntie nousee jatkuvasti kurkun alle ja selkäpuolelta laskeutuu. Saa nykiä tämän tästä etten kuristuisi.
Kyllä se on uskottava, että vaatteilla on oma tahto. Kumma, ettei sitä ole mitenkään tutkittu. Ihan vailla tutkittua tietoa joutuu kamppailemaan niitten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan mun elämässä kääntyy uus sivu? Oon odottanu sitä jo monta vuotta. Mutta jatkan vielä odottamista, kunnes se tapahtuu.
Millaista sivua toivoisit? Vai haluaisitko aloittaa aivan puhtaalta sivulta uudestaan?
Miksi tuo lainaa-toiminto ei onnistu? Teen kaiken samalla tavalla kuin ennenkin.
Enkä ole ainoa. Meitä on muitakin. Mikä on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on uskottava, että vaatteilla on oma tahto. Kumma, ettei sitä ole mitenkään tutkittu. Ihan vailla tutkittua tietoa joutuu kamppailemaan niitten kanssa.
Vaatteet ovat löytäneet itsensä ja alkaneet toteuttamaan omaa agendaansa, haluavat murtautua pois ihmisten rakentamasta tekstiilikolonialismista. Odotappa vaan, pian ne marssivat kaduilla, pikkuhousut, froteesukat, merinopaidat ja farkut anarkistiliput liehuen.
Jos ei ole tarpeeksi tylsää, TV1 näyttää UMK-artistien julkistusta. Kohtuullisen tylsä ohjelma. Kauheasti puhetta ja yksi kerrallaan hitaasti paljastetaan.
Vaatteet ovat löytäneet itsensä ja alkaneet toteuttamaan omaa agendaansa, haluavat murtautua pois ihmisten rakentamasta tekstiilikolonialismista. Odotappa vaan, pian ne marssivat kaduilla, pikkuhousut, froteesukat, merinopaidat ja farkut anarkistiliput liehuen.
Saavatko kalsarit tulla mukaan? Jos lupaavat olla siivosti ja huomaamattomasti. Jos joku yrittää nousta, lipputangolla täräytys, niin johan asettuu. Omiani en kyllä päästä, niin ovat villejä ja energisiä. Vielä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo lainaa-toiminto ei onnistu? Teen kaiken samalla tavalla kuin ennenkin.
Enkä ole ainoa. Meitä on muitakin. Mikä on muuttunut?
Kyllä mulla toimii samoin. Ei vaan ole mitään kuulumisin. Normi päivä.
Kävin kaupassa palauttamassa pulloja. Tänään on ollut hidas ja tylsä päivä.
Vierailija kirjoitti:
Saavatko kalsarit tulla mukaan? Jos lupaavat olla siivosti ja huomaamattomasti. Jos joku yrittää nousta, lipputangolla täräytys, niin johan asettuu. Omiani en kyllä päästä, niin ovat villejä ja energisiä. Vielä.
Kalsarit saavat tulla mukaan, pitkät, jolleivät ole ns tönkkömallia.
Milloinkohan mun elämässä kääntyy uus sivu? Oon odottanu sitä jo monta vuotta. Mutta jatkan vielä odottamista, kunnes se tapahtuu.