Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4224)
Lomailin viikon päivät miesystävän luona, tuliaisina mahdoton ummetus joka ei hellitä. Miten voikaan olla aivan mahdotonta käydä vessassa vieraassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää on: täälläkin yhden ketjun uhokostaja käy poistamassa juttuja, oikein kehui tekemisiään. Törppö tyyppi, ei osaa edes nauttia tästä, ketjujen parhaudesta.
Älä tuo niitä riitojasi tänne. Sinä olet yhdistävä tekijä näissä riitaketjuissa. Pysy poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuohooja kävi, vei tuhkatkin pesästä.
Jätti kuitenkin pesän?
Onkos toi poistaja sama tyhmä, joka kommentoi viestejä, jotka poistanut? Näyttää tosi hoopolta, kun ei saa mitään tolkkua. Joka toinen viesti poistettu! :( ressu.
Kuka haukkuu toisia tyhmäksi? Hyvin lapsellinen olet. Täällä ei riidellä. Et ole tervetullut tänne riitelemään muiden ketjujen asioilla.
Aikuismaista käytöstä arvostamme. Tylsät eivät hermostu mistään. Tuskin huomaavatkaan.
Pudotin korvakorun takatapin enkä löydä sitä mistään. Olen konttinut lattialla kuin puolivuotias.
Multa katosi ennen joulua sovituskopissa iso roikkuva Kalevala-korvakoru. Kerroin myyjälle, että jos löytyy, soittakaa mulle. Ei ole soitettu.
Meillä syötiin hernekeittoa jo tänään, vaikka on vasta keskiviikko. Ehkä huomenna taas.
Vierailija kirjoitti:
Pudotin korvakorun takatapin enkä löydä sitä mistään. Olen konttinut lattialla kuin puolivuotias.
Kokeile valaista lattiaa ja mahdollista mattoa taskulampulla? Etenkin jos takaosa on metallinen.
Kuinka tylsä elämä voi olla että tapaa samannimisen miehen kuin exällä oli, mutta uuden miehen persoona oli vauhdikas ja hauska. Onko tämä kohtaloa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä syötiin hernekeittoa jo tänään, vaikka on vasta keskiviikko. Ehkä huomenna taas.
Meillä myös! En hoksannutkaan, että nyt meni muuten vikaan.
Ummetukseni helpotti viimein. T. Yksi aiempi kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Oliko komea?
Vierailija kirjoitti:
Löysin kerran oman samanlaisen villapuseron kauluksesta, siis korkeasta poolokauluksesta.
Pesin tukkani ja laitoin sävyttävää hoitoainetta. Huomenna pipo päähän, eikä kukaan näe. Kerrostalossa asun, eikä käy edes nuohooja.
Mulla ollut todella tylsä päivä.
Telkkarista tulee tylsää ohjelmaa loppuillan. Jos sais vaikka nukuttua aiemmin.
Niitä takaosia saa ostaa koruliikkeestä varaosana, jos ei sitä nyt löydy. Itse olen hukannut lempikorvakoruni kun vahingossa sen huitaisin linja-autossa, ei löytynyt.
Paluu töihin tänään. Oli oikein mukava ja kiva peruspäivä.
Meinasin ottaa käyttöön eri tyynyn kun normaalisti, sillä aamuisin on muutaman päivän särkenyt päätä heti herätessä. Josko se loppuisi kun hämään niskalihaksia eri mallisella tyynyllä. Toisaalta voi tulla vielä pahempi säteily, mutta se on huomisen murhe.
Mummolla on ollut kiireinen päivä. Tulin kotiinkin vasta vähän iltakahdeksan jälkeen, ja nyt on jo saunottu papan kanssa. Saas nähdä miten tänään käy nukkumaan rauhoittumisen, kun vielä tuntuu kierrokset käyvän kovilla. Pappa on tuskaillut jonkun kiinteistön laitteen kanssa, ei kuulemma toimi nyt niin kuin pitäisi. Onneksi on kätevä käsistään, joten eiköhän siihen ratkaisu löydy. Luottamus ainakin on kova. Tänään mennään violeteilla villasukilla.
Ja se on mummosta muuten hieno asia, että niitä siivoojiakin löytyy. Kyllä olisi maailma ihan sekaisin, jos kaikki tykkäisi tehdä vain samoja asioita!