Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (6613)
Aamulla huomasin vessan lattialla lätäkön. Biseesuihku oli alkanut yöllä vuotaa. Join kaksi tuntia aamukahvia pyjamassa. Siinä se valoisa hetki menikin. Pitäisi käydä ostamassa nuottivihko.
Biojätepussi oli jäätynyt roskapönttöön kiinni. Yritin irrottaa sitä. Koko pussi repesi.
Vierailija kirjoitti:
Mummo se on tylsyydessään tänään tarttunut imuriin. Ei olisi varmaan kannattanut. Pappa nimittäin alkoi luetella paikkoja, mitä olisi hyvä järjestellä. Luuli raukkaparka varmaan, että minuun iski joku siivousinto. Sitä kyllä saa odotella, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Mikähän se onkin, kun kaikki muu tuntuu niin paljon mielekkäämmältä kuin siivoaminen? Kelta-ruskea-oranssi on tänään villasukkien värimaailma.
Kuules mummo, on olemassa ihmisiä, jotka tykkää siivouksesta. Oikeasti. Tunnen yhden. Se en ole minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo se on tylsyydessään tänään tarttunut imuriin. Ei olisi varmaan kannattanut. Pappa nimittäin alkoi luetella paikkoja, mitä olisi hyvä järjestellä. Luuli raukkaparka varmaan, että minuun iski joku siivousinto. Sitä kyllä saa odotella, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Mikähän se onkin, kun kaikki muu tuntuu niin paljon mielekkäämmältä kuin siivoaminen? Kelta-ruskea-oranssi on tänään villasukkien värimaailma.
Kuules mummo, on olemassa ihmisiä, jotka tykkää siivouksesta. Oikeasti. Tunnen yhden. Se en ole minä.
Minä rakastan siivoamista. Mutta olen luvannut läheiselleni, että siivoan vain kerran viikossa, tosin silloin kuusi tuntia. Onnenpäiväni. Oikein odotan siivouspäivää. Tylsää muille, minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä
Tylsää, kun täällä on vain tylsiä kommentteja. Emme nähtävästi pysty parempaan.
Pörssisähkö on melko kallista tänään.
Nousin yöllä pissalle ja aloin taas aivastella. Täytyi ottaa allergiatabletti. Sillä on ikäviä sivuvaikutuksia. Taas menee päivä pilalle.
Seuraan kuinka puhelimeni latautuu.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, kun täällä on vain tylsiä kommentteja. Emme nähtävästi pysty parempaan.
Korjaan: Emme nähtävästi pysty pahempaan.
Nukuin taas 11 tuntia. Uupumus vaivaa.
Nyt on taas kaupassa käyty ja lumityöt tehty. Vielä kun sais paria asiaa eteenpäin niin olis bueno.😃
Vierailija kirjoitti:
Nyt on taas kaupassa käyty ja lumityöt tehty. Vielä kun sais paria asiaa eteenpäin niin olis bueno.😃
Älä masennu, lunta on luvattu lisää jo ensi yönä! Ja kauppaan joudut menemään ensi viikollakin. Tyisyyttä piisaa.
Jos olisi kissa niin voisi kokeilla kumpi voittaa tuijotus kisan.
Vien kohta koiran ulos ja roskat roskiksiin. Pitää olla tarkkana, että lajittelen oikein. Koira vahtii.
Tein kanakeiton. Tuli liian suolaista. Jatkoin vedellä, tuli luirua. Pakko se on syödä.
Vierailija kirjoitti:
Tein kanakeiton. Tuli liian suolaista. Jatkoin vedellä, tuli luirua. Pakko se on syödä.
Olisit pannut siihen vede sijasta raa'an perunan, se imee suolaa.
Onko joku kokeillut oikeasti tuota raa'an perunan lisäämistä? Toimiiko se?