Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4229)
Mummolla se on ollut matalapainepäivä, joten tämä päivä on mennyt ihan suosiolla lekkerehtimiseksi. Siis sellainen päivä, että on nukkunut huonosti, ollut liian väsynyt minkään tekemiseen ja itku on herkässä. Onneksi on pappa ja villasukat. Nämä ovat viininpunaiset ja niissä on varressa tummanharmaata, violettia, oranssia, punaista ja sellaista marjapuuron väristä raidoitusta. Ja sen ihanan mummon tekemät. Sen, jota ilman elämästä olisi puuttunut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kun olisi ukko ja takarenkaaton raktori, niin saisinkohan lahjaksi takarenkaat. Edesmennyt rakas ukko oli niin velmu, että se olisi ihan piruuttaan tuonut eturenkaat.
Minun ukko taas lupasi, ettei se piruuttaankaan kuole ennen minua, kun kerran kerroin sen olevan pahin pelkoni.
Oletteko nähneet tylsiä unia viime aikoina?
Lauloin puhelimen videolle yhden joululaulun ja nyt olen kuunnellut sitä ja pitänyt itsekseni levyraadin.
Vierailija kirjoitti:
Lauloin puhelimen videolle yhden joululaulun ja nyt olen kuunnellut sitä ja pitänyt itsekseni levyraadin.
Mikä biisi voitti?
Vierailija kirjoitti:
Päivisin olen tylsä, mutta yöllä näen jännittäviä unia. Ehkä en muista aamulla niitä tylsiä?
Minulla on beessit yösukat. Yksiväriset ja lörpöt.
Koittakaa saada unen päästä kiinni. Minä ainakin yritän. Joskus ei oikein onnistu heti.
Huonosti nukuttu, puolen tunnin pätkiä. Sitten kun olis nukuttanut, piti juosta vessassa. Vanhan miehen elämä on ei ole vain tylsää, se on kurjaa. Solmuun panen kohta koko vehkeen.
Viikkoraportin mukaan olen keskimäärin kolme tuntia päivässä puhelimella. Minusta se on liikaa. En anna sille enää niin paljon aikaa. Vilkaisen lyhyesti sään ja viestit ja , ja, ja, ja.
Istuin viikonlopun kotona ja odotin, että jotain tapahtuisi.
Mitään ei tapahtunut.
Olen lomalla lukenut tätä palstaa n.7 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti nukuttu, puolen tunnin pätkiä. Sitten kun olis nukuttanut, piti juosta vessassa. Vanhan miehen elämä on ei ole vain tylsää, se on kurjaa. Solmuun panen kohta koko vehkeen.
Eikö tuohon vaivaan saa mitään apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivisin olen tylsä, mutta yöllä näen jännittäviä unia. Ehkä en muista aamulla niitä tylsiä?
Viime yönä olin menossa Trumpin syntymäpäiville. Voi hyvänen aika, mistä näitä mieleen putkahtaa? Lentokoneelle oltiin menossa, taisi Melaniakin vilahtaa siinä.
En kuulu heidän ihailijoidensa joukkoon, vaikka näin voisi joku luulla.
Vierailija kirjoitti:
Istuin viikonlopun kotona ja odotin, että jotain tapahtuisi.
Mitään ei tapahtunut.
Monesti elämä kuluu parempia aikoja odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan. Monena yönä on kuin leffassa istuis. Siksipä en uniani rohkene tähän ketjuun kirjottaa :)
*** Hihittelee itsekseen
Luin uudesta tutkimuksesta, jonka mukaa seksi pidentää elinikää, vaikuttaa telomeerien pituuteen tms. Kerran viikossakin riittää terveyshyötyyn. No niin. Onko tämä nyt hyvä vai tylsä uutinen?
Eikö tuohon vaivaan saa mitään apua?
Lääkkeitä on, mutta niillä on sivuvaikutuksia eivätkä kaikki voi niitä käyttää.
Kun olisi ukko ja takarenkaaton raktori, niin saisinkohan lahjaksi takarenkaat. Edesmennyt rakas ukko oli niin velmu, että se olisi ihan piruuttaan tuonut eturenkaat.