Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4231)

Vierailija
3861/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joululahjoista parhaimman  on tämän kylän maanviljelijä ostanut vaimolleen vuosia sitten:  Traktorin takarenkaat!  Vieläkin hyvät ja käytössä. Erotilanteessakin vaimon on hankala irrottaa lahjaa mukaansa.  Kaukaa viisas mies.

No ei kyllä ole lahjoista halvimmasta päästä. Nehän on aivan sairaan hintaiset. Vähän kookkaammat maksaa melkein kymppitonnin kappale!

Ja jos emännällä ei ole rattorisa renkaita niin mikä se olis parempi lahja. Ei ole vanteilla mukava ajella.

Vierailija
3862/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amaryllis iloisena kukkia tursistelee tuossa.

Älä sure,  pian se kuihtuu ja kuolee. Odota sinnikkäästi, se palkitaan. Jos käytät sitä ulkona pakkasessa ulkoilemassa, pääset nopeammin eroon. 

anteeksi että noinkin positiivisen kommentin laitoin. Vien tuon samantien ulos pakkaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain vaimolta lahjaksi lumikolan. Pitäisikö minun nyt ilahtua vai suuttua? Onko henkilökohtainen lahja? 

Lupasi kyllä palkita aina kolauksen jälkeen. Ehkä saan siivota sisälläkin.

No jos sinun entinen lumikola on ihan mäskä niin ilahtua tietysti.

Vierailija
3864/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon kahvin maidon kansssa ilman sokeria. 

Minä mustana, ilman sokeria. Luulis minun olevan sorja kuin pajunvitsa :)

*** hervotonta naurua

Vierailija
3865/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jo pudotettua joulukilon. Tuli päivässä, lähti viikossa. Sorja pajunvitsa olen. En ehkä enää huomenna. Tiedän naiskuoron, jossa kaikki ovat sorjia. Kuoron nimi on Sorja.

Vierailija
3866/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sure,  pian se kuihtuu ja kuolee. Odota sinnikkäästi, se palkitaan. Jos käytät sitä ulkona pakkasessa ulkoilemassa, pääset nopeammin eroon. 

Ellei ole sitä ennen kaatunut kupsahtanut, niinkuin niiden tapana on kun röyhyävät toispuoleiseksi. 

Vierailija
3867/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei ole sitä ennen kaatunut kupsahtanut, niinkuin niiden tapana on kun röyhyävät toispuoleiseksi. 

Minä ostin ruokakaupasta kaksivanaisen amarylliksen joulukuun alussa. Ensimmäinen kukka oli komea. Toinen vana kasvoi kyllä, mutta kukkanuppu oli aivan litteä eikä siitä lopulta tullut mitään. Kolmaskin vana nousi. Se oli vähän pulleamman näköinen, mutta varsi oli yhtenä päivänä taittunut. Katkaisin sen ja laitoin maljakkoon. Saa nähdä, tuleeko siitäkään mitään kukkaa lopulta.

Tylsä juttu, tylsä kukka.

Vierailija
3868/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi järjestellä jauhokaappi. Siellä on kaikki niin sikinsokin, ettei löydä enää mitään.

Vierailija
3869/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi järjestellä jauhokaappi. Siellä on kaikki niin sikinsokin, ettei löydä enää mitään.

Järjestin jauhokaappini vähän ennen joulua ja nyt se on aivan yhtä sekaisin kuin ennen järjestämistä. Ei kannata haaskata aikaa tuohon hommaan, tee jotain tylsempää. 

Vierailija
3870/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla ei ole kaapit koskaan häiritsevän sekaisin, mummo itse kyllä useinkin. Vaikka ei sekään kyllä itse asiassa häiritse. Minua siis. Muista en tiedä, enkä niin välitäkään tietää. Siivoan kaappini joskus, jos jaksan. Useimmiten en viitsi. Mutta minulle ne ovat täydelliset näin. Niinkuin elämäkin täällä herran kukkarossa, keskellä ei mitään, villasukkien ja papan kaverina. Tänään ainoat sinisävyiset jalassa. 

Vierailija
3871/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä kaikille :)

Vierailija
3872/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
3873/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minoon miettiny, miks ihimeessä ihimiset ressaa niin tolokuttoman mitättömistä asioista. Minen oo löytänä siihe vastausta. Enkä tiiä löyvvänkö ikänä. 

Vierailija
3874/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Ilniö? 

Vierailija
3875/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas mietin just että miks pitää ylipäätään miettiä mitään. Miks ei vois olla miettimättä? Saada niinku aivot narikkaan. Täysin. Siitä tylsyydestä tykkäisin. 

Vierailija
3876/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollu tylsä päivä. 

Vierailija
3877/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalasin tänään vanhoja oven karmeja. Seurasin sitä kun maali kuivui. Kuivuessaan se menetti kiiltonsa. Olis pitänyt ostaa se täys kiiltävä eikä puolikiiltävä, mitä arvoin kaupassa maaleja valitessani.  

Vierailija
3878/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä. 

Vierailija
3879/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nään kuitenki pahoi unii, jos nukahan. Jospa valvoisin tän yön. 

Vierailija
3880/4231 |
03.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivinen on muuten kivan kuuloinen sana.