Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mummokin kyllä ihmettelee, kun eilinen viesti oli poistettu. Olikohan väärän väriset villasukat vai mikä? Ei osaa mummo edes itse poistella, ei omia eikä muiden viestejä.
No, tässä köllöttelen jo sängyssä. Äsken olin papan kainalossa vähän aikaa, ja kun hän alkoi tuhista, niin käännyin sitten nukkumaan omalle puolelle. Jalat voideltuna ja vihreä-harmaaraidalliset villasukat jalassa.
Täällä jo huolissaan omtiin, kun ei mummon viestiä näy.
Ilniöitä liikkeellä. Älä sure. Jatketaan vaan.
Hyvää yötä :) papalle kans
* huolissaan oltiin, ilkiöitä liikkeellä.
Kannattaakin alkaa koisimaan, kun ei kirjoitus suju
Ilniö on oikein hyvä sana! Se on vähän kuin ilkeilevä ilmiö.
Tasainen arki on tavoittelemisen arvoista. Sen ymmärtää vasta, kun sen menettää. Harvemmin elämää järkyttävät muutokset ovat riemukkaita. Ollaan tyytyväisiä tylsään arkeen!
Lisäyksenä edelliseen vielä. Muistetaan sanoa lähimmille, miten rakkaita he ovat meille.
Muuan isämeitä
"Anna meille,
tarkoitan: älä ota pois.
Vaikeaa lastesi luopua ois.
Elämäämme helpottaa
vaikk' et yhtään vois,
tätä pientä onneamme
älä ota pois."
(Eila Kivikk'aho)
Lumenluontia heti aamupimeässä. Pakko saada auto esiin.
Jolukalenterissa oli amarylliksen kuva.
Vierailija kirjoitti:
Lumenluontia heti aamupimeässä. Pakko saada auto esiin.
Meillä vain vesisadetta.
Vierailija kirjoitti:
Amaryllis on kaunis kukka. Joulutähdestä en niin tykkää, vaikka punainen ja korea sekin on.
Mikä on teidän lempijoulukukkanne, jos semmoinen on?
Joku ilniö täällä laittaa alanuolen kaikkiin viesteihin. Ehkä se ilahduttaa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Joku ilniö täällä laittaa alanuolen kaikkiin viesteihin. Ehkä se ilahduttaa häntä?
Ilmiselvästi. Sehän on vain hyvä asia, jos noin pienestä ilahtuu. Näin me tylsät voimme olla iloksi muille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi. Sehän on vain hyvä asia, jos noin pienestä ilahtuu. Näin me tylsät voimme olla iloksi muille!
No niinpä onkin. Tästähän me tylsät saimme helposti tylsän elämämme merkitykselliseksi; alanuolittajan ilahduttaminen olkoon elämäntehtävämme.
Mun kultaköynnös kasvaa nyt hitaammin kuin keväällä. Jumankekka se venyi viime keväänä varmaan metrin parissa kuukaudessa. Oli sitä kiva seurata. Oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun kultaköynnös kasvaa nyt hitaammin kuin keväällä. Jumankekka se venyi viime keväänä varmaan metrin parissa kuukaudessa. Oli sitä kiva seurata. Oikeesti.
Voi uskotaan. Onneksi se räävitön iloisuus loppui ja saat nyt rauhassa ankeutua.
Saako tylsät käydä Puuilossa? Nyt kumminkin kävin. Hirveä nimi tuolla, muuttaisin heti Puusuruksi tai Puutympeäksi. Miksei pelkkä Puu kävisi myös. Tuollaista riekkumista ei tahdo kestää. Nyt rauhoitun urkuharmonimusiikin parissa.
Odotan takaisinsoittoa hammaslääkäristä, kun lauantaina lohkesi jo ennestään viallinen hammas lisää, ja maaliskuussa vasta virallinen aika. Nyt sitten oottelen ja mietin että millon soi puhelin ja mihin saan ajan.. Odottavan aika on pitkä. Onneksi ei särje, mutta syöminen on hankalaa, kun toisella puolella suutaon hammasvajettakin.. Äääääh. Musta on tulossa hampaaton mummo tätä menoa. Hammasongelmat saa kyllä mielen matalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tasainen arki on tavoittelemisen arvoista. Sen ymmärtää vasta, kun sen menettää. Harvemmin elämää järkyttävät muutokset ovat riemukkaita. Ollaan tyytyväisiä tylsään arkeen!
Minä oon oppinut kantapään kautta, nykyään sanonkin että tylsyys on luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amaryllis on kaunis kukka. Joulutähdestä en niin tykkää, vaikka punainen ja korea sekin on.
Mikä on teidän lempijoulukukkanne, jos semmoinen on?
Hajusintti. Mutta tykkään joulutähdestäkin. Amaryllistä en ole itselleni ikinä ostanut, äitille tai tätille useampanakin jouluna varmaan, molempien lempijoulukukka.
Puuiloreissun ilo jo tasaantunut. Ostin hyvän joululahjan sieltä vaimolle. Roskaämpärin. Enkä mitä tahansa, vaan kannellisen biojäteastian, neliskanttisen. Lapualla näköjään tehty. Kyllä vaimon ilolla ei ole rajoja. Monta päivää jo mulle vihjaili, että "biojäteastia haisee". Taas tänään vihjaili ja katsoi sillä lailla merkitsevästi. Minähän vihjeen ymmärsin. Siitä paikasta Puuiloon.
No,no. Äläpä viitsi alkaa riehumaan.