Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4261)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa päättää laittaisinko rintaliivit samaan pyykkiin kuin muut vaatteet kun niiden pesuohje on 30 astatta. Se varmaan johtuu siitä että Etelä-Euroopassa missä sähkö on kalliimpaa kuin suomessa ihmiset yleensä pesevät vaatteensa kylmässä vedessä. Sillä aikaa kun mietin pesulämpötilaa mietin myös onko korrektia syödä mysliä iltapäivällä kun sehän on aamiaisruoka. Tuijotan seinää ja ajattelen näitä asioita ja sitä miksei minulla ole täyskorkeaa peiliä asunnossani vaan vain tuo josta en näe jalkojani.
No niin, huomasin, etten ole koskaan nähnyt jalkojani. Peilistä, mutta kyllä jos taivutan siroa joutsenkaulaani yli kaksoisleukojeni, näen varpaankärjet. Miten voin jatkaa tämän asian kanssa?
No mulla on vähän toisenlainen pulma. Uuden (siis tosi vanhan) talomme ullakolla oli pelkkä peili, ei kehystä. 30x170 cm. Näen itseni ylhäältä alas, mutta sivusuunnassa vain osin.
Onpa pulma tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa päättää laittaisinko rintaliivit samaan pyykkiin kuin muut vaatteet kun niiden pesuohje on 30 astatta. Se varmaan johtuu siitä että Etelä-Euroopassa missä sähkö on kalliimpaa kuin suomessa ihmiset yleensä pesevät vaatteensa kylmässä vedessä. Sillä aikaa kun mietin pesulämpötilaa mietin myös onko korrektia syödä mysliä iltapäivällä kun sehän on aamiaisruoka. Tuijotan seinää ja ajattelen näitä asioita ja sitä miksei minulla ole täyskorkeaa peiliä asunnossani vaan vain tuo josta en näe jalkojani.
No niin, huomasin, etten ole koskaan nähnyt jalkojani. Peilistä, mutta kyllä jos taivutan siroa joutsenkaulaani yli kaksoisleukojeni, näen varpaankärjet. Miten voin jatkaa tämän asian kanssa?
No mulla on vähän toisenlainen pulma. Uuden (siis tosi
Peilin vika! Ihan selvästi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tontun käskystä tiskikone sitruunhapolla käsitelty.
Kyllä on tontulla käskyjä, minä en edes tiennyt, että tuommoista kotityö on olemassa.
En tiennyt minäkään, kunnes tiskikone lakkasi käymästä. Oli liikaa kalkkia joka paikassa. Soitin huoltoon ja neuvoivat sitruunahapolla käsittelemään koneen. Jopa toimi. Viisa tonttu siellä jossain. Korvatunturilla?
Äläpä valehtele. Jos kone ei toimi niin se ei toimi. Valehtelu on tylsää.
Kone toimi sen jälkeen, kun kaikki kalkki oli liuennut rööreistä tukkimasta vedenottoa ja -poistoa. Tylsää on vängätä eli oikeassa ketjussa ollaan, kaveri.
Ja todella tylsää valehdella. Kun vettä ei koneeseen tule, ei siellä mikään liukene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tontulla käskyjä, minä en edes tiennyt, että tuommoista kotityö on olemassa.
En tiennyt minäkään, kunnes tiskikone lakkasi käymästä. Oli liikaa kalkkia joka paikassa. Soitin huoltoon ja neuvoivat sitruunahapolla käsittelemään koneen. Jopa toimi. Viisa tonttu siellä jossain. Korvatunturilla?
Kone toimi sen jälkeen, kun kaikki kalkki oli liuennut rööreistä tukkimasta vedenottoa ja -poistoa. Tylsää on vängätä eli oikeassa ketjus
Ihanaa jankata! Ei ehkä aina tule vettä. Mutta vettä voi laittaa koneeseen, vaikka Tokmannin harmaalla ämpärillä. Tai vettä voi jo olla koneessa, mutta se ei poistu, ennen kuin kalkkisaostumat ovat liuenneet. Kivaa, jatketaanhan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone toimi sen jälkeen, kun kaikki kalkki oli liuennut rööreistä tukkimasta vedenottoa ja
Nyt on hiukan overiä jopa tänne :)
Vierailija kirjoitti:
Onko tontun nimi Sini?
Onko tokmannilla harmaita ämpäreitä?
Ootteko muuten tavannu siellä meikäläisiä? Mä en, vaikka olen yrittäny varovasti kuikuilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tontun nimi Sini?
Ei ole nimeään kertonut. Miesoletetuksi olen luullut, mutta mistä noista tontuista tietää. Nimeä saa kyllä ehdottaa, vien ehdotukset tontulle, katsotaan nyökkääkö se sopivan kohdalla. On tämä joulun aika jännittävää. Melkein pitäisi kieltää liian kivana.
Sanookaapa, miksi imuripusseja pitää olla sata eri mallia? En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tontun elämän tuomaa viisautta. Täytyy pitää mielessä, jos tiskikone joskus temppuilee.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten tavannu siellä meikäläisiä? Mä en, vaikka olen yrittäny varovasti kuikuilla :)
Et ehkä ole huomioitu minua, sillä olen vaihtanut beigen syystakkini mustaan talvitakkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on isoja 20 litran teollisuusämpäreitä kierrätysmuovista valmistettuja, tummia, lähes mustia. Kaatonokkakin on joissakin. Ehkä ei voi harmaaksi sanoa, musta on tarkempi sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ole huomioitu minua, sillä olen vaihtanut beigen syystakkini mustaan talvitakkiin.
Sinä keikari! Oikea ilopilkku. Muistathan kuitenkin hillityn käytöksen ja huomaamattoman liikehdinnän, ettei mene överiksi?
Tänään olen tehnyt metsälenkin koiran kanssa, pessyt kolme koneellista pyykkiä ja käynyt juhlimassa läheiseni synttäreillä.
Nyt lämmitin glögiä ja ajattelin katsoa jonkun elokuvan. Tytär pelailee ystävän kanssa, poika on tyttöystävän luona ja mies nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä keikari! Oikea ilopilkku. Muistathan kuitenkin hillityn käytöksen ja huomaamattoman liikehdinnän, ettei mene överiksi?
Todellakin muistan. Ei mikään överöintiä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin muistan. Ei mikään överöintiä tietenkään.
Yks tuttu psykiatri sanoi aina, että "parempi överit kuin vajarit". Ketä tässä nyt pitäisi uskoa? Tätä jään nyt pohtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen tehnyt metsälenkin koiran kanssa, pessyt kolme koneellista pyykkiä ja käynyt juhlimassa läheiseni synttäreillä.
Nyt lämmitin glögiä ja ajattelin katsoa jonkun elokuvan. Tytär pelailee ystävän kanssa, poika on tyttöystävän luona ja mies nukkuu.
Päivän tylsin peukuista päätellen.
Joulukalenterissa oli kuva kolmesta palavasta kynttilästä.
Olen ennustajameedio ja ennustan viikon päästä olevan neljä palavaa kynttilää. Odottakaa vaan.
Mies? Vai poitsu?