Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4245)
Pakko lähteä uudestaan Puuiloon. Kuinka mä seliviän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Mummo on kyllä nyt hieman (huom. vain hieman, anteeksi) riehaantunut. Käytiin papan kanssa kuuntelemassa niin tavattoman kaunis joulukonsertti, että vieläkin tuntuu olevan toinen jalka puoli metriä maan pinnan yläpuolella (ei se kipeä kuitenkaan). Mutta nyt kun sain tämän kerrottua tänne, niin palasin heti kyllä nöyrästi maan pinnalle. Voitelin kiltisti jalat, laitoin samat villasukat jalkaan kuin eilen illalla ja kävin pesemässä jo hampaatkin. Ja ajoissa vielä! Ulkona on puuterasssit muuten ihan jäässä, kun sataa jotain alijäähtynyttä vettä parhaillaankin. Pitää muistaa olla Reinojen kanssa huomenna varovainen ja liikkua aivan kuten tylsien kuuluukin; hitaasti ja varmasti.
Ihana mummo :)
Ja sukat. Aika räikeät välillä.
Hyvää yötä
Jotenkin ylipirteä : /
Papan kanssa sylittely antaa iloa kenen tahansa päivään. Me mummot tämän tiedämme. Ilmaista mielialankohotusta. Minä tykkään mummosta ja papasta.
Tosi liukasta ulkona. Olkaa varovaisia. Sain ovenkahvasta kiinni, muuten olisin lentänyt portailta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi liukasta ulkona. Olkaa varovaisia. Sain ovenkahvasta kiinni, muuten olisin lentänyt portailta.
Meillä taas on lämmintä seitsemän astetta. Ei liukasta, pelkkää kuraa.
Olen lomalla tämän viikon ja siksi myös meidän 2v on kotona. Hän ei ole mikään sylilapsi, ei edes vauvana viihtynyt pitkiä aikoja sylissä, eikä oikein jaksa pitkiä aikoja sellaista hipsuttelua. Tänään hän heräsi aikaisin, kun mies teki lähtöä töihin n.klo 5.30. Nostin hänet viereen sänkyyn ja siihen hän jäikin saman peiton alle turisemaan. Olisin voinut olla siinä vaikka koko päivän :)
Vierailija kirjoitti:
Joulukalenterissa oli kuva enkelitytöstä torvea soittamassa.
Missä poikaenkelit? Aina miettinyt tätä, lapsesta lähtien. Varmaan joulusiivoja tekemässä.
Ennen vanhaan joulukuvaelman enkelit olivat vaaleahiuksisia tyttöjä kimaltavaa joulukuusen nauhaa päässä. Pojat saivat esittää itämaan tietäjiä raidallisissa kylpytakeissa pyyhe päässä. Eivät olleet pojat enkeleitä eikä tytöt tietäjiä!
Puuilossa käyty taas. Ostin anopillekin biojäteastian joululahjaksi. Ei sitten tarvitse vaimon pahoittaa mieltään, että en ostanut Annelille taaskaan mitään. Nyt on. Lapualaasia taas.
Tontun käskynä etsiä joulupalapelit esille. Taidan aloittaakin jo reunapaloista. Varmaan joku hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko lähteä uudestaan Puuiloon. Kuinka mä seliviän.
Mä piän alapeukkuja, vai mites se nyt oli?
Vierailija kirjoitti:
Missä poikaenkelit? Aina miettinyt tätä, lapsesta lähtien. Varmaan joulusiivoja tekemässä.
Eikös Gabriel ollut joku arkkienkeli? Poika? Mies? Poikamies?
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla tämän viikon ja siksi myös meidän 2v on kotona. Hän ei ole mikään sylilapsi, ei edes vauvana viihtynyt pitkiä aikoja sylissä, eikä oikein jaksa pitkiä aikoja sellaista hipsuttelua. Tänään hän heräsi aikaisin, kun mies teki lähtöä töihin n.klo 5.30. Nostin hänet viereen sänkyyn ja siihen hän jäikin saman peiton alle turisemaan. Olisin voinut olla siinä vaikka koko päivän :)
Liian söpöä, mä en kestä. Muistan vielä lapsuuskodissa asuessani, kun sisko laittoi tuon ikäisen lapsensa mua herättämään. Eihä tuollaisessa herätyksessä voi olla yrmeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään. Mummo on kyllä nyt hieman (huom. vain hieman, anteeksi) riehaantunut. Käytiin papan kanssa kuuntelemassa niin tavattoman kaunis joulukonsertti, että vieläkin tuntuu olevan toinen jalka puoli metriä maan pinnan yläpuolella (ei se kipeä kuitenkaan). Mutta nyt kun sain tämän kerrottua tänne, niin palasin heti kyllä nöyrästi maan pinnalle. Voitelin kiltisti jalat, laitoin samat villasukat jalkaan kuin eilen illalla ja kävin pesemässä jo hampaatkin. Ja ajoissa vielä! Ulkona on puuterasssit muuten ihan jäässä, kun sataa jotain alijäähtynyttä vettä parhaillaankin. Pitää muistaa olla Reinojen kanssa huomenna varovainen ja liikkua aivan kuten tylsien kuuluukin; hitaasti ja varmasti.
Ihana mummo :)
Ja sukat. Aika räikeät välillä.
Hyvää yötä
Jotenkin ylipirteä : /
Eikä ole. Just sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enkeleitä: Barachiel, Gabriel, Jehudiel, Lucifer, Mikael, Rafael, Sariel, Uriel
Raamatun enkelit ovat kai enimmäkseen miehiä, Jumalan sanansaattajia. Kiiltokuviin ovat tulleet ne missien näköiset enkelikaunottaret.
Ollaan enkeitä toisillemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enkeleitä: Barachiel, Gabriel, Jehudiel, Lucifer, Mikael, Rafael, Sariel, Uriel
Ei mitään herttaisia ilmestyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Raamatun enkelit ovat kai enimmäkseen miehiä, Jumalan sanansaattajia. Kiiltokuviin ovat tulleet ne missien näköiset enkelikaunottaret.
Ollaan enkeitä toisillemme!
Jope, rakas Jope.
Tapasin usein, perhetuttu. R. I. P