Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2904)
Nukuin 14 tuntia. Nyt kahvin juontia ja kuulokkeet päässä death metalia 3 tuntia, samalla olkapään kuntoutusliikkeitä välillä. Myöhemmin 15 km kävelyt, Prisman kenkäosaston kautta.
Ihan kuin olisin jatkuvassa krapulassa alkuraskauden takia. Etoo ja huimaa. En pysty tekemään oikein mitään muuta kuin makaamaan sängyssä ja selaamaan kännykkää.
Vierailija kirjoitti:
Jos laitatte hakukoneeseen Guccin muotinäytös, näette pari vihaisen näköista mallia, jotka kantavat irtopäätä kainalossaan. Irtopää on tehty mallin kasvojen mukaan, ja se näyttää aivan yhtä äkäiseltä kuin malli itsekin.
Mitähän sillä päällä tehdään? Voisiko sitä käyttää käsilaukkuna? Vaivalloista sitä olisi kuljettaa, kassalla pitäisi laskea se tiskille tavaroiden pakkaamisen ajaksi.
Ruokakaupassa sen pään voisi laittaa ostoskärryjen istuinosaan. Siitä se mulkoilisi ja varmistaisi, että ostetaan vain tylsän terveellisiä ruokia. Ei mitään suklaapatukoita tai markettiviinejä.
Seurakunnan joulukalenteri tuli postin mukana. Jipii. Toistan hiljempaa: jipii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos laitatte hakukoneeseen Guccin muotinäytös, näette pari vihaisen näköista mallia, jotka kantavat irtopäätä kainalossaan. Irtopää on tehty mallin kasvojen mukaan, ja se näyttää aivan yhtä äkäiseltä kuin malli itsekin.
Mitähän sillä päällä tehdään? Voisiko sitä käyttää käsilaukkuna? Vaivalloista sitä olisi kuljettaa, kassalla pitäisi laskea se tiskille tavaroiden pakkaamisen ajaksi.
Ruokakaupassa sen pään voisi laittaa ostoskärryjen istuinosaan. Siitä se mulkoilisi ja varmistaisi, että ostetaan vain tylsän terveellisiä ruokia. Ei mitään suklaapatukoita tai markettiviinejä.
Eikä aremmat uskaltaisi etuilla.
"Pää kainalossa" saa nyt uuden merkityksen. Samoin "päätöntä menoa."
Vierailija kirjoitti:
No tämä olisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä olisi tylsää.
Piilotin sen jo lehtikasaan Tokmannin ja Lidlin tajouslehtien väliin. Siitäs sai. Tuli yllättäen ja pyytämättä.
Mielummin katselisin kirkon joulukalenteria kuin Guccin muotinäytöskuvia. Älkää nähkö painajaisia irtopäistä. Ajatellaan jotain turvallista, harmaita villasukkia ja mustia toppahousuja. Se muoti sopii meille varmaan paremmin kuin Gucci.
Hyvää yötä!
Olen ollut flunssassa kotona. Nukuskellut ja mittaillut kuumetta. Koneellisen pyykkiä pesin. Laitoin hajusteettoman pyykinpesuaineen sekaan neljäsosan hajustettua villapesuainetta. Ripustin pyykit muka kuivumaan, mutta pari tuntia myöhemmin huomasin, että en kaikkia, sillä äiti soitti kesken ripustuksen ja muutamat kalsarit olivat siksi unohtuneet pussin pohjalle. Nyt alkavatkin olla jo aika kuivia.
Meinasin tilata paikallisesta pizzeriasta ruokaa ja selasinkin ruokalistaa pitkään. Olisi voinut olla pizza täytteillä kana-ananas-aurajuusto ja iskender kebab. En kuitenkaan aiemmin ole tuolta tilannut kotiin, niin jännitti sen verran että söinkin vain tähteitä jääkaapista. Löysin kaapista mehutiivisteen, jonka olen ostanut kai pari vuotta sitten ollessani edellisen kerran flunssassa, joten sitä olen nyt juonut.
Juuri harjasin hampaat ja pitää vielä harjata puhtaaksi purentakisko, kun aamulla kuumeisen huonovointisena herätessäni vain lätkäisin sen vesimukiin edes huuhtaisematta.
Vierailija kirjoitti:
"Pää kainalossa" saa nyt uuden merkityksen. Samoin "päätöntä menoa."
Entä "pää kolmantena jalkana"?
Huomenta!
Heräsin jo kuudelta. En nähnyt mitään unia viime yönä tai en ainakaan muista.
Mies lukee kuolinilmoituksia synnyinpaikkakuntansa paikallislehdestä. Yksi entinen luokkakaveri oli kuollut. Kouluajan muistona on tupakointi koulun alueella, mistä saivat muistutuksen. Hyvä, ettei koulusta erotettu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisin jatkuvassa krapulassa alkuraskauden takia. Etoo ja huimaa. En pysty tekemään oikein mitään muuta kuin makaamaan sängyssä ja selaamaan kännykkää.
Onnea!
Ensi kesänä helpottaa.
Luin netistä otsikon superikääntyjistä. Ihmettelin, mitä ne semmoiset kääntyjät ovat, vaihtavatko alituiseen mielipidettään. Ovatko takin kääntäjiä?
Olivatkin ikääntyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut flunssassa kotona. Nukuskellut ja mittaillut kuumetta. Koneellisen pyykkiä pesin. Laitoin hajusteettoman pyykinpesuaineen sekaan neljäsosan hajustettua villapesuainetta. Ripustin pyykit muka kuivumaan, mutta pari tuntia myöhemmin huomasin, että en kaikkia, sillä äiti soitti kesken ripustuksen ja muutamat kalsarit olivat siksi unohtuneet pussin pohjalle. Nyt alkavatkin olla jo aika kuivia.
Meinasin tilata paikallisesta pizzeriasta ruokaa ja selasinkin ruokalistaa pitkään. Olisi voinut olla pizza täytteillä kana-ananas-aurajuusto ja iskender kebab. En kuitenkaan aiemmin ole tuolta tilannut kotiin, niin jännitti sen verran että söinkin vain tähteitä jääkaapista. Löysin kaapista mehutiivisteen, jonka olen ostanut kai pari vuotta sitten ollessani edellisen kerran flunssassa, joten sitä olen nyt juonut.
Juuri harjasin hampaat ja pitää vielä harjata puhtaaksi purentakisko, kun aamulla kuumeisen huonovointisena herätessäni vain lätkäi
Nyt olet siis inessiivi eli sisäolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri harjasin hampaat ja pitää vielä harjata puhtaaksi purentakisko, kun aamulla k
Myös essiivi: sairaana.
Parane pian.
Translatiivi: terveeksi.
Tod tylsää.
Mun hampaat kerää rakoihinsa aina evästä tulevaa nälkää varten. Pakko langoittaa joka kerta.
Paistoin jauhelihapihvejä, rasvaisia, vähäsuolaisia, osa paistui liikaa liian kuumalla pannulla. Piti myös keittää perunoita, mutta muistin vasta kun olin syönyt jo pari jauhelihapihviä. En keittänyt. Ateria oli loistavan askeettinen, ilon pilasi lusikallinen puolukkahilloa pihvien päällä.