Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2721/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen niin rohkea, että kudon itselleni kirkkaan keltaiset sukat. Ja varmasti ovat valmiit vuoden kuluttua.

Vierailija
2722/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Utsjoella aurinko ei nouse horisontin yläpuolelle enää huomenna. Seuraavan kerran aurinko näkyy tammikuun 16. päivä.

Hämärää on etelämpänäkin. Vielä kolmisen viikkoa päivä lyhenee, sitten alkaa taas pidentyä.

Kyllä se tästä.

Eipä aikaakaan kun on juhannus juhlittu ja kesäkin taas ohi. 

Minua aina harmittaa, kun mies sanoo juhannuksena: " No niin, nyt on sitten kesä mennyt".

Mutta sanopa sinä miehelle talvipäivän seisauksena 21. joulukuuta: "No niin, nyt se on sitten talvi mennyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
2724/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te, jotka teette kahta sukkaa rinnan, toimitte lankakerän kanssa? Aloitatteko toisen sukan kerän sisältä ja toisen ulkoa, vai ostatteko aina kaksi kerää?

Kysyy eräs, joka teki ensimmäisen (harmaan)sukan vuosi sitten ja toisen nyt.

Mä teen kahdella kerällä ja kymmenellä puikolla. Pien matka aina kumpaakin, vaihdan usein. Tulee varmasti samankokoinen ja muistan paremmin lisäykset ja kavennukset. 👵🏻

Vierailija
2725/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen niin rohkea, että kudon itselleni kirkkaan keltaiset sukat. Ja varmasti ovat valmiit vuoden kuluttua.

Ettet sitten katuisi. Voit aina piilottaa ne harmaiden sukkien alle.

Vierailija
2726/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä tuo Solsidanin uusi kausi Areenassa. 

Olen kuunnellut iltasaduksi "opi ruotsia nukkuessaan" mentaliteetilla äänikirjoja ja podcasteja. On niistä ollut hyötyä. Ihan kuuntelemalla pystyy seuraamaan ohjelmaa jonkin verran.

Pystyn myös ymmärtämään jonkin verran pieniä uutisjuttuja tai meemejä ruotsiksi

Kannustaa jatkamaan opiskelua. Täytyykin muuten taas tutkia Storytelin valikoima 

Vierailija
2727/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestuttavasta ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Löytänyt kai toisen. Menköön. 

Tämä on kyllä ehkä vähän liian jännittävä juttu 

Vierailija
2728/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä tuo Solsidanin uusi kausi Areenassa. 

Olen kuunnellut iltasaduksi "opi ruotsia nukkuessaan" mentaliteetilla äänikirjoja ja podcasteja. On niistä ollut hyötyä. Ihan kuuntelemalla pystyy seuraamaan ohjelmaa jonkin verran.

Pystyn myös ymmärtämään jonkin verran pieniä uutisjuttuja tai meemejä ruotsiksi

Kannustaa jatkamaan opiskelua. Täytyykin muuten taas tutkia Storytelin valikoima 

Duolingon avulla voi opetella myös. Voi ladata puhelimeen ja joka päivä vähän opetella. 

Vierailija
2729/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestuttavasta ei ole kuulunut mitään pariin päivään. Löytänyt kai toisen. Menköön. 

Tämä on kyllä ehkä vähän liian jännittävä juttu 

Nyt ei malta nukkua.

Vierailija
2730/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te, jotka teette kahta sukkaa rinnan, toimitte lankakerän kanssa? Aloitatteko toisen sukan kerän sisältä ja toisen ulkoa, vai ostatteko aina kaksi kerää?

Mä teen kahdella kerällä ja kymmenellä puikolla. Pien matka aina kumpaakin, vaihdan usein. Tulee varmasti samankokoinen ja muistan paremmin lisäykset ja kavennukset. 👵🏻

Minäpä en ole noin yhtäaikaisesti keksinyt tehdäkään, aina olen pakertanut ensin yhden sukan alusta loppuun ja sitten toisen. Hyvin on saman kokoiset tullut kumminkin. Ihailen kyllä kaikkia, jotka jaksavat kutoa paljon. Minusta tuntuu, että kutoessa on aina isompi kriisi jos pääsee silmukka putoamaan kuin virkatessa.

....Ja virkkaamisesta puheen ollen, se pirskatin hame on vieläkin lyhyt. Puolessa välissä reittä vasta mennään pituudessa. Melko säädytöntä.

Vierailija
2731/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ole noin yhtäaikaisesti keksinyt tehdäkään, aina olen pakertanut ensin yhden sukan alusta loppuun ja sitten toisen. Hyvin on saman kokoiset tullut kumminkin. Ihailen kyllä kaikkia, jotka jaksavat kutoa paljon. Minusta tuntuu, että kutoessa on aina isompi kriisi jos pääsee silmukka putoamaan kuin virkatessa.

....Ja virkkaamisesta puheen ollen, se pirskatin hame on vieläkin ly

Säädytön ei ole kyllä tylsää. Jos pukisit hameen alle harmaat toppahousut, se pelastaisi paljon.

Vierailija
2732/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....Ja virkkaamis

Mustat toppahousut on aina juhlavat!

Vierailija
2733/2904 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa nukahdettua taaskaan. Kohta leviää pälli. Tylsä case. Kele. 

Vierailija
2734/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Miten yö meni? Saitteko nukuttua vai valvoitteko? Näittekö unia, kivoja vai tylsiä vai peräti painajaisia?

Vierailija
2735/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Miten yö meni? Saitteko nukuttua vai valvoitteko? Näittekö unia, kivoja vai tylsiä vai peräti painajaisia?

Niin kuin aina, kahden tunnin välein vessaan. Välillä pienet unet. Papan elämää.

Vierailija
2736/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat toppahousut sopivat tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Musta sallitaan myös meille tylsille. Sitä voi raikastaa sitten sillä harmaalla.

Vierailija
2737/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin syödä tänään aikaisen lounaan sen sijaan, että söisin myöhäisen aamiaisen. Vaihtelevaa ja värikästä elämää!

Vierailija
2738/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajaisia näin. Valtava säkillinen joulukortteja kaadettiin päälleni. Yritin huutaa apua, mutta kortit estivät hengittämisen. Onkohan  kukaan muu tullut joulukorttien murhaamaksi, edes unissaan? ( Painajaiset johtuvat astmastani.)

Vierailija
2739/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin syödä tänään aikaisen lounaan sen sijaan, että söisin myöhäisen aamiaisen. Vaihtelevaa ja värikästä elämää!

Minä taas yhdistän aina päivällisen ja iltapalan ja syön ne jo klo 16. Näppärää ajan säästöä. Hampaatkin pesen jo sen jälkeen. Koko ilta vapaa.Eikä mitään tekemistä.

Vierailija
2740/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sekavia unia taas, mullei ole tylsiä yöt. On kun leffassa istuis, paitsi siis makaan. Kai. En tiedä, kun nukun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi