Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2904)

Vierailija
2741/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen niin rohkea, että kudon itselleni kirkkaan keltaiset sukat. Ja varmasti ovat valmiit vuoden kuluttua.

Häikäisee tänne asti. Paitsi et laitoin aurinkolasit. Liika on aina liikaa. Sukissakin.

Toipumista sulle. Ettet joudu räväköihin kuulumisiin karkoitetuksi. Siel ei ole siis ketään.

Vierailija
2742/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin uskallan kertoa, mutta mulla on kirkkaan keltainen toppatakki ja punaiset Kuomat. Olen salatylsä. Mieleltäni. Ainahan sanotaan,että sisäinen kauneus  (= tylsyys) ratkaisee. Antakee armoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Miten yö meni? Saitteko nukuttua vai valvoitteko? Näittekö unia, kivoja vai tylsiä vai peräti painajaisia?

Minä näin kummallista unta. Naapurin nuoripari oli alkanut rakentaa taloa. Siinä oli jo runko pystyssä. Tämä mies tuli minulta pyytämään pankille todistusta, että hän on luotettava ihminen. Minä sitä paperia katsoin ja mietin, mitä kirjoittaisin. Jos kirjoitan, että hän on meiltä lainannut ruuvinvääntimen ja tuonut sen ehjänä takaisin.  En saanut sitä paperia valmiiksi.

Vähän pitkäveteinen uni oli.

Vierailija
2744/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääkin tylsempää on olla puolikuntoisena semi-flunssassa toista viikkoa. Mitään ei oikein voi tehdä, mutta olo on sen verran hyvä että tekisi mieli tehdä vaikka mitä. Missä hyvät vanhan ajan flunssat? Kunnolla kipeänä muutama päivä, se siitä ja eteenpäin. 

Vierailija
2745/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aivan ihana uni kesken, kun jouduin nousemaan antamaan koiralle aamupalaa klo 9. Unessa sain kunnon selkähierontaa ja sen jälkeen odotti juhlaruuat pöydässä. Ja sitten heräsin kesken kaiken. Noh, olen vapaapäivällä, joten painelin jästipäisesti aamutoimien jälkeen takaisin sänkyyn. Heräsin uudelleen klo 11 siihen, että yläkerrassa askarreltiin porakoneella niin tehokkaasti, että epäilin niiden kairaavan lattiastaan läpi meidän puolelle. Ovat poranneet nyt pienin intervallein jo tunnin. Tätä samaa on kuulunut yläkerrasta joskus ennenkin. Epäilen, että tekevät salabisnestä sillä, että kokoavat kotipalveluna koko pitäjän huonekalut.

Vierailija
2746/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttava  palasi. Kävi kahvilla. Tylsää. Ei mitään jännitettävää, palaako vai ei. Jostain se aina pompsahtaa kuin korkkikoho. 

Vierailija
2747/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aivan ihana uni kesken, kun jouduin nousemaan antamaan koiralle aamupalaa klo 9. Unessa sain kunnon selkähierontaa ja sen jälkeen odotti juhlaruuat pöydässä. Ja sitten heräsin kesken kaiken. Noh, olen vapaapäivällä, joten painelin jästipäisesti aamutoimien jälkeen takaisin sänkyyn. Heräsin uudelleen klo 11 siihen, että yläkerrassa askarreltiin porakoneella niin tehokkaasti, että epäilin niiden kairaavan lattiastaan läpi meidän puolelle. Ovat poranneet nyt pienin intervallein jo tunnin. Tätä samaa on kuulunut yläkerrasta joskus ennenkin. Epäilen, että tekevät salabisnestä sillä, että kokoavat kotipalveluna koko pitäjän huonekalut.

Hui. Hirveä muistikuva. Olin kotona, kun yläkerran vessassa/kylppärissä remontoitiin. Yks kaks kuului meidän kylppärissä ryminää. Tiiliskiven kokoinen pala laipiosta oli pudonnut alas. Samassa soi ovikello ja heti yleisavaimella tultiin sisään ennenkuin ehdin ovea avata. Loppua en muista, täst on parikymmrntä vuotta aikaa.

Siis ei ole värikästä elämäni, jos tämmöistä kerran/60v sattuu :)

Vierailija
2748/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestuttava  palasi. Kävi kahvilla. Tylsää. Ei mitään jännitettävää, palaako vai ei. Jostain se aina pompsahtaa kuin korkkikoho. 

Mutta missä kunnossa?  Toiko edes pullat? Pitkoa vai  korppuja? Onhan tässä vielä paljon draaman aiheita.

Vierailija
2749/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vapiseva vahussormi vahingossa joskus alapeukuttaa, enkä saa sitä enää pois. En tarkoita alapeukkua. 😊

Vierailija
2750/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden päästä joulu on jo onneksi ohi.

Vierailija
2751/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vapiseva vahussormi vahingossa joskus alapeukuttaa, enkä saa sitä enää pois. En tarkoita alapeukkua. 😊

Jos heti painat uudestaan, se poistuu

Vierailija
2752/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vapiseva vanhussormi vahingossa joskus alapeukuttaa, enkä saa sitä enää pois. En tarkoita alapeukkua. 😊

Mutta kun minä vanhasokea en heti huomaa sitä ja se jää siihen. Myöhemmin en saa pois. 

Vierailija
2753/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vapiseva vanhussormi vahingossa joskus alapeukuttaa, enkä saa sitä enää pois. En tarkoita alapeukkua. 😊

Mutta kun minä vanhasokea en heti huomaa sitä ja se jää siihen. Myöhemmin en saa pois. 

Samana päivänä saat, huomenna et.

Olen jo yhdessä ketjussa tottunut alapeukkuihin, vaikken niitä ymmärräkään. Pysyis pois, jos ei tykkää. Ehdotin kerran, että alapeukusta avautuis kysely, miksi alapeukutat.

Älä huoli. Peukkusi piristää tätä harmettunutta ketjua. 

Vierailija
2754/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä saat, huomenna et.

Olen jo yhdessä ketjussa tottunut alapeukkuihin, vaikken niitä ymmärräkään. Pysyis pois, jos ei tykkää. Ehdotin kerran, että alapeukusta avautuis kysely, miksi alapeukutat.

Älä huoli. Peukkusi piristää tätä harmettunutta ketjua. 

Kännykällä. ei onnistu. Ehkä muulla. Mutta mitä väliä. Niinhän se on.

Vierailija
2755/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttava palasi pullatta. Meni tylsiin töihinsä, oli työkuntoinen ja arkipäiväinen. Piristystä oli sen harmaat collegehousut, sinistä tuulipukua en olisi kestänyt. Ei mitään draaman aihetta tässäkään. 

Vierailija
2756/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on Marjatta,  joka jää aina marjatta syksyisin. Tylsä vitsi.

Vierailija
2757/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa kerrotaan, että uusi trendi on väsymyksen merkit kasvoilla. Kuinka moni on tämän trendin aallonharjalla? Minä ainakin.

Vierailija
2758/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa kerrotaan, että uusi trendi on väsymyksen merkit kasvoilla. Kuinka moni on tämän trendin aallonharjalla? Minä ainakin.

Ennen vanhaat vaate-esittelijät, joita mannekiineiksi nimitettiin, kulkivat hymy kasvoillaan ( vaikka väkisin).

Nykyään ovat mallit jo vuosia olleet täysin ilmeettömiä tai vihaisen näköisiä. Hymyillä ei ainakaan saa. Varmaan he ovat olleet trenditietoisia ennen muita. No, vaatteetkin ovat melko kamalia sekä miehillä että naisilla.

Vierailija
2759/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitatte hakukoneeseen Guccin muotinäytös, näette pari vihaisen näköista mallia, jotka kantavat irtopäätä kainalossaan. Irtopää on tehty mallin kasvojen mukaan, ja se näyttää aivan yhtä äkäiseltä kuin malli itsekin.

Mitähän sillä päällä tehdään? Voisiko sitä käyttää käsilaukkuna? Vaivalloista sitä olisi kuljettaa, kassalla pitäisi laskea se tiskille tavaroiden pakkaamisen ajaksi. 

Vierailija
2760/2904 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet nykyään sellaisia kuin mallit. Harmaita, mustia, beessejä ja muita likaisen värisiä.