Tekosyysi sille mikset mennyt tänään töihin?
Kommentit (97)
Olen syyslomalla. No, lomalla ja lomalla. Hoidan lapsenlasta nyt lomaviikolla.
Köyhyys säilyy näinkin, vaivattomin. Ja voin itsetyydyttää pitkin päivää.
Vierailija kirjoitti:
Hakemuksiin ei vastausta. Siinäpähän sitten ollaan.
Miksi et ole itse työllistänyt itseäsi? Uber, wolt, bolt, marjojen kerääminen, käsityöt, myyt palveluna siivousta, pihatöitä? Nyt löytyisi paljon lehtien haravointiurakkaa!?
Moni tuntuu jäävän kotiin, eikä mieti vaihtoehtoja. Meillä naapurustossa pari opiskelijapoika oli täysin buukattuja kesän alueella. Eivät löytäneet kesätöitä, niin möivät pihatöitä. Aitojen maalausta, nurmikon leikkuuta, piha-puskien ja aitojen leikkausta jne
Olen etätöissä ja heräsin juuri päiväunilta. Laitoin juuri lenkkimakkaraa uuniin ja oltermannia päälle. Olutta ei ole. Join kaikki eilen. Aamulla seiskalta kävin kyllä kaupassa, mutta siellä ei myydä ennen ysiä. Joku maahanmuuttaja voisi tuoda pari saunakaljaa kotiin. Tämä on mun oikeuteni.
Ei ole, enkä tarvitse. Miksi ihmeessä menisin? Jotain helvetin tylsää numeroiden pyörittelyä työnantajan kiusattavana. Menkööt joku muu mun puolesta.
Olen etätöissä, murra tosi rennoin ottein. Syy on se, että suurin osa on syyslomalla. Ei oikein ole mitään tekemistä.
Ap, sähän käyt töissä, eikö? Viitenä päivänä viikossa?
No minäpä kiitän koko sydämmestä osallistumisesta mun matkakassaan, pysyn suomesta poissa kittaamassa halpaa kaljaa palmun alla kunnes suomesta alkaa löytymään maksuhalukkaita työnantajia. Kiitos että jaksat 🥰
Teen kotoa töitä. Olen pienyrittäjä, ja mitään erillisiä toimitiloja ei ole varaa hankkia eikä niille tarvetta.
Kävin toki aamulla kaupassa, joten ehkä sieltä kotiin palaaminen katsotaan töihin menemiseksi?
En mennyt töihin, vaan aloin töihin - etätöihin.
Syyslomaa pukkaa, niin ei silloin mennä
Tein kuusi veronmaksajaa jotka hoidin kaikki kotona kouluikään. Nyt en pääse töihin enkä opiskelemaan. Kiitos yhteiskunta. Ollaan kotona sitten, onneksi pärjätään jotenkin.
Eihän keskiviikkona mitään työvuoroja ole.
Vapaapäivä, mulle tehtiin pieni terveydenhuollon operaatio aamulla ja nyt on loppupäivä lepoa. Huomenna taas töihin.
Kukaan ei tullut kertomaan mihin töihin ja milloin. Eihän se mun vika ole.
Kiitos! Mun alin eläkeikä tosin tulee täyteen vasta ensi elokuussa, siihen asti chillailen oloneuvoksena.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/