Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi sille mikset mennyt tänään töihin?

Vierailija
15.10.2025 |

?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin syöpähoitoihin. Muita kysymyksiä? 

Vierailija
22/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työkykyä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että ostovoima nousee joskus ja työnteko muuttuu kannattavaksi. Oma isä lopetti työnteon samoista syistä, mutt on jo kuollut. Totesi ettei välttämättä tule kannattavaksi mun elinaikana koskaan. Hän on kyllä kuulemma maksanut veroja sen verran että ne rahat kuuluu mulle työttömänä.

Vierailija
24/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Eipä ole pyydetty.  Jättäydyin pois työelämästä jo syyskuun alussa.  On mulla 0-tuntisoppari vielä firmaan sitä varten,  jos en jotain muistanutkaan opettaa nuoremmille.  Mutta hyvin muistin opettaa,  koska vain yhden kerran mua on nyt työasioilla vaivattu. Ja sekin asia oli sellainen,  että kollega halusi vain mun mielipiteen.  En viitsinyt edes laskuttaa firmaa siitä kymmenestä minuutista. 

Hyviä eläkepäiviä. 😊

T. M. Espoosta

Vierailija
25/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huvittanut tänään.

Vierailija
26/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua, yli kuuskymppistä kotirouvaa varmaan oikein mihinkään huolittaisi vaikka yrittäisin änkeytyä. 

Vierailija
27/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kun iltavuoro alkaa myöhemmin. Turhaa tämä on kun ei oikein haluta maksaa palkkaakaan. Eipä kuitenkaan vaivaa työkkärin tädit joten kai se on jatkettava vielä yksi määräaikanen sopimus. Vakipaikkoja ei oole. Eikä tämmöstä eläkeikää lähestyvää vakinaistettaisi vaikka olisi.

Vierailija
28/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt jo loppuivat tältä päivältä niin ehtii provoilemaan

Vierailija
29/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaata. tuli hyvään väliin, kun on asioita hoidettavana.

Vierailija
30/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka kipsissä ja fyysinen työ.

Vierailija
31/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen omaishoitaja ja on lapsen syysloma koulusta. Toisaalta olen töissä 24h päivässä, 7 päivää viikossa, 365 päivää vuodessa kun en pidä omaishoitajan vapaita (max 2 päivää kuukaudessa). Teen töitä sairaanakin koska työ on niin tärkeää.

Miksi sinä laiskottelet puolet päivästä, viikonloppuisin, lomilla ja kipeänä? Miksi sinä muka ansaitset enemmän palkkaa laiskottelullasi? :D

Vierailija
32/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt huvita tehdä yhtään mitään ja varsinkaan mennä töihin, kun on syysloma. Siivota pitäisi, vaan ehtiipä tuota huomennakin. Morgen, morgen nur nicht heute, sagen alle faule leute.

Vierailija
33/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla vielä tänään. Huomenna töihin. 

Vierailija
34/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syyslomalla - yksi ammatin hyvistä puolista.

Vierailija
35/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Saan palkkaa samalla kun vietän aikaa vauva.fi:ssä.

Vierailija
36/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen omaishoitaja ja on lapsen syysloma koulusta. Toisaalta olen töissä 24h päivässä, 7 päivää viikossa, 365 päivää vuodessa kun en pidä omaishoitajan vapaita (max 2 päivää kuukaudessa). Teen töitä sairaanakin koska työ on niin tärkeää.

Miksi sinä laiskottelet puolet päivästä, viikonloppuisin, lomilla ja kipeänä? Miksi sinä muka ansaitset enemmän palkkaa laiskottelullasi? :D

Miksi sinä ansaitset sädekehän kiillotusta siitä, että et lepää ollenkaan? Lapsi on varmasti tärkeä ja omaishoitajan työ on "elämäntapa", mutta mitään pahaa ei tapahdu, vaikka välillä lepäisit. 

Vierailija
37/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin suoraan työpaikalle ja hyvin pian minut saatettiin sieltä ulos. Oliko "mene töihin" -mantra, huijausta. Ei sinne saanutkaan vaan mennä noin vain.

Jatka vain yrittämistä.. Kehoitukset poistumaan ovat vaan sanoja. Ei ne mitään tarkoita. Kokeile seuraavaksi esim. Supon konttoria tai USA:n lähetystöä.. 

Vierailija
38/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla.

Vierailija
39/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin ruokkikselle. Pääelinkeino... 

Vierailija
40/97 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ansaitset sädekehän kiillotusta siitä, että et lepää ollenkaan? Lapsi on varmasti tärkeä ja omaishoitajan työ on "elämäntapa", mutta mitään pahaa ei tapahdu, vaikka välillä lepäisit. 

Haluatko kuulla karun totuuden? Sen lisäksi että kaupunki säästää omaishoitajien palkkioista (suositus olisi yli 1/2 enemmän), myös kaikki palvelut on meiltä leikattu niin että omaishoidettavia ei saa hoitoon minnekään siksi aikaa kun pitäisi niitä omia vapaitaan. Eli pakko tehdä työtä 24/7 kun ei sitä kukaan muukaan tee.

Ei muuallakaan töissä ihmisten lomista leikata säästösyistä niin että ylitöitä tehdään palkatta, mutta jostain syystä omaishoitajat ovat 2. luokan kansalaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi