Tekosyysi sille mikset mennyt tänään töihin?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tullut kertomaan mihin töihin ja milloin. Eihän se mun vika ole.
Mäkin olen kysellyt, mutta kovin on hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Täällähän mä olen 😃 Kahvitauolla
Pidätkö huvipuistojen Halloween aukiolosta? Zombie teemoista?
Oon pari kertaa käyny Särkän karmivas karnevaalis, onhan se ihan hauskaa 😃
Systeemivirhe että maksetaan palkka kun hoidettava on sairaalassa. Koko kuukauden varatut päivät saan palkan vaikka ei tarvi mennä töihin niin kauan kun hoidettava sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakemuksiin ei vastausta. Siinäpähän sitten ollaan.
Miksi et ole itse työllistänyt itseäsi? Uber, wolt, bolt, marjojen kerääminen, käsityöt, myyt palveluna siivousta, pihatöitä? Nyt löytyisi paljon lehtien haravointiurakkaa!?
Moni tuntuu jäävän kotiin, eikä mieti vaihtoehtoja. Meillä naapurustossa pari opiskelijapoika oli täysin buukattuja kesän alueella. Eivät löytäneet kesätöitä, niin möivät pihatöitä. Aitojen maalausta, nurmikon leikkuuta, piha-puskien ja aitojen leikkausta jne
Oletko oikeasti noin tyhmä, miltä kirjoituksesi kertoo, meneppä naapurin pensaita leikkaamaan, saattaisi tulla kiire lähtö äkäiseltä naapurilta.
Ei ole töitä. Kiitos kysymästä, on ihana herätä aikaisin kahville katsomaan ikkunasta miten työläiset taapertaa töihin naamat nurinpäin.
Menen kyllä.
Mutta vuoro alkaa vasta klo 21.
- yökkö
Välillä pitää mennä pois töistä että voi mennä takaisin. Juuri loppui yövuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen omaishoitaja ja on lapsen syysloma koulusta. Toisaalta olen töissä 24h päivässä, 7 päivää viikossa, 365 päivää vuodessa kun en pidä omaishoitajan vapaita (max 2 päivää kuukaudessa). Teen töitä sairaanakin koska työ on niin tärkeää.
Miksi sinä laiskottelet puolet päivästä, viikonloppuisin, lomilla ja kipeänä? Miksi sinä muka ansaitset enemmän palkkaa laiskottelullasi? :D
Miksi sinä ansaitset sädekehän kiillotusta siitä, että et lepää ollenkaan? Lapsi on varmasti tärkeä ja omaishoitajan työ on "elämäntapa", mutta mitään pahaa ei tapahdu, vaikka välillä lepäisit.
Haluatko kuulla karun totuuden? Sen lisäksi että kaupunki säästää omaishoitajien palkkioista (suositus olisi yli 1/2 enemmän), myös kaikki palvelut on meiltä leikattu niin että omaishoidettavia ei saa hoitoon minnekään siksi aikaa kun pitäisi niitä omia vapaita.
Eli pakko tehdä työtä 24/7 kun ei sitä kukaan muukaan tee.
Ei muuallakaan töissä ihmisten lomista leikata säästösyistä niin että ylitöitä tehdään palkatta, mutta jostain syystä omaishoitajat ovat 2. luokan kansalaisia
Ja kun ei ole syysloma, niin lapsi lienee koulussa?
Kaupunki ei päätä palkkioista eikä palveluista vaan laki. Ja täällä muille kiukuttelu ei auta. Vertaistukea on saatavilla.
Omaishoitajana et myöskään ole työntekijä eikä omaishoitajaksi voi pakottaa.
Mutta 24/7 tietenkin, olet maailman ainoa ihminen joka ei nuku vuosiin. Onneksi vakavasti sairaana ja jatkuvista kivuista ja hoidoista kärsivänä aikuisena voi pitää pari tervettä ja kuolemanpelosta vapaata päivää tässä laiskottelun lomassa.
Ihanaa syyslomaa!
Syysloma. Paitsi se taitaa olla oikee syy :)
koska kukaan ei ole hakenut töihin ja kun viimeksi kävin katsomassa "työpaikkaa" se oli 4 tunnin terapialooseripaikka, jossa sai kuulemma nojata haravanvarteen ja koko 9 euron lisäkorvaus olisi mennyt bensaan. ei kiinnosta, jos ette hae minua kunnon työhön, en tee mitään.
en.
Kelan pummit, odottakaa vaan kun tuet leikataan, työt alkaa maistua.
Vierailija kirjoitti:
Kelan pummit, odottakaa vaan kun tuet leikataan, työt alkaa maistua.
Sinun mielestä siis kaikki työttömät ja eläkeläiset on kelan pummeja?
Mieti mitä puhut!
Ei kukaan enää palkkaa, kun on ollut pitkään sairauden takia poissa työelämästä ja terveysrajoituksia on loppuelämäksi.
Oikeastikko kuvittelet että jossain pikkukylässä elättää itsensä nurmikkoja leikkaamalla tai aitoja maalaamalla kun täällä on firmoja, jotka tekee saman? Tai voltti-kuskina kun kylässä on yksi pitseria 😂 Monet nuoret täällä yritti työllistää kesällä itsensä, mutta eipä tullut keikkaa, ei. Kyllä teillä kaupunkilaisilla on helppoa!
Äläkä ehdota kaupunkiin muuttoa, kun juuri toisessa ketjussa vänisit, ettei köyhien tartte asua kaupungissa, vaan lähtekööt mualle.