Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyä!Mä heräsin jo klo.7 lapsen kanssa ja mies vieläkin koisii

Vierailija
14.04.2007 |

Ja hu sama. Koska äiti saa vapaan aamun? Miten muilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies jopa joskus valittaa, kun mä kolistelen aamulla. ja kun nousee (nukkuu vielä), niin ihmettelee, jos ei ole aamupalaa.

:/ap

Vierailija
2/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisättäköön että mies joutuu useimpina aamuina nousemaan töihin ennen kuin nousen lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat aina nukkuneet ainakin 9-10 asti ellei nyt oteta lukuun ihan vauva aikaa mutta siloinkaan en itse koskaan noussut ylös ennen 9sää...( maitoa tietysti annoin) Hoidossa ovat nykyään, mutta eivät kyllä joudu heräämään kun muutaman kerran viikossa kuuden aikaan. Mä oon aina pitäny pääni ton yhdeksän suhteen ettei sitä ennen meillä nousta, vauvana en koskaan sitä ennen nostanut pois pinnasängystä. En sitten tiedä onko " vika" minussa vai lapsissa että meillä ei ole koskaan herätty noin aikasin... =)

Vierailija
4/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta on hyvä pitää rytmi päällä, eikä siihen auta mikäään, kun lapsi vaan herää. Ikää 10kk:tta.

No, nyt se mies kömpii ylös sängystä vihdoin! Mä jo söin lounaan.

ap

Vierailija
5/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies heräs pojan kans seittemältä.

Miksi sinä et nukkus huomenna pidempään?

Vierailija
6/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mä salettiin joudun taas herään hu :/

ap

Vierailija
7/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nukkuu viikonloppuisin toisen aamun ja minä toisen. Tänä aamuna tosin noustiin molemmat siinä kasin pintaan siivoamaan, mutta yleensä molemmat saa yhden nukkumisaamun per viikonloppu. En missään tapauksessa suostuisi siihen, että mies nukkuisi molemmat viikonloppuaamut minun hoitaessani lapsia. Onneksi miehenikin tuon tajuaa, eikä asiasta ole tarvinnut vääntää kättä, vaan se on ihan itsestäänselvyys molemmille.

Vierailija
8/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies herää viikonloppunakin 6-7 aikaan vaikka saisi nukkua pidempään. Minä ja poika nukutaan 9-10 asti :) Mies ehtii odotella tuntitolkulla ennen kuin me unikeot herätään :D

Vierailija
9/9 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies nousi lapsen kans seiskan aikaan ja minä nukuin kymmeneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä