Mikä hiton logiikka siinä on, että "perheen kunnia edellyttää hakkaamaan tai jopa tapppamaan perheen naispuoliset jäsenet?
Ei kyllä aukea tuon "kunnian" logiikka mitenkään.
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Jossain p-reikämaassa muslimi-isä tappoi tyttärensä koska tytär kävi töissä ja kylillä puhuttiin, että tytär elättää saamattoman isänsä. Isän kunnia meni ja ainut vaihtoehto oli tappaa oma tytär. Enää ei kylillä v*ttuiltu!
No nyt hän sai kunnian takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gazalaistyttöjä ja naisia on paennut Israelin puolelle turvaan kunniaväkivaltaa. Tämä pakoreitti tulee pyrkiä pitämään avoinna vaikka joku suomalainen aktivisti siitä mielensä pahoittaisikin.
Kelsitkö ihan omasta päästä? Gazasta ei ole vuosiin yksikään tyttö päässyt Israeliin muuten kuin suoraan vankilaan. Vai puhutko tyttöjen vangitsemisesta turvana?
Jännä kun Gazasta kuitenkin kymmenet tuhannet arabit kävivät Israelissa töissä ennen 7.10.2023.
Jännä että siitä on yli kaksi vuotta aikaa. Miten siis sinun sanoin "pidetään auki" jotain joka on ollut kiinni yli kaksi vuotta?
Ja siellä tosiaan kävi ihmisiä töissä erillisellä työluvalla. Israel ei ottanut tphakjoita Gazasta tai myöntänyt asuinpaikkaa pa
Sota.
Vanha suomalainen perinne josta jo Eputkin lauloivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain p-reikämaassa muslimi-isä tappoi tyttärensä koska tytär kävi töissä ja kylillä puhuttiin, että tytär elättää saamattoman isänsä. Isän kunnia meni ja ainut vaihtoehto oli tappaa oma tytär. Enää ei kylillä v*ttuiltu!
No nyt hän sai kunnian takaisin.
Se ei oli Intiassa ja hinduja, mutta ei anneta faktojen pilata hyvää islam-öyhötystä
Pervot isät hakkaa tyttäriään, koska pienet söpöt tytöt herättävät tunteita ja niihin sekoittuu kaikenlaista. Patoutuma voi purkautua seksuaalisena ahdisteluna tai minä tahansa henkisenä tai fyysisenä ahdisteluna ja väkivaltana. Kohde voi yhtä hyvin olla poika. Poikia vain ei uskalleta sitoa kellariin. Pojista kasvaa isiensä haastajia.
Tyhmä ihminen syyttää toisia kiemurtelusta, vaikka itse kiemurtelee typeriä hymiöitä viljellen.
Pikkulapsi. Nolo ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"Lillukanvarsiin ei pitäisi takertua, lain perimmäinen tarkoitus on taata ihmisille turva ja yhteiskuntarauha."
Meillä on kuitenkin olemassa ihan keskeisiä oikeusperiaatteita. Esimerkiksi vaikka syyttömyysolettama eli jokainen on syytön kunnes toisin todistetaan. Eikä siitä voi poiketa ihan vain pikkuisen silloin tällöin jos siltä tuntuu. Se on joko voimassa aina tai ei milloinkaan.
Samoin meillä on periaatteet vaikka siitä millaisia rangaistukset voivat yleensä olla ja millaisista rikoksista voi olla minkäkinlaisia seurauksia tai mikä on varsinaisen rangaistuksen tai vaikka seuraamauksen ero (esim. sakko vs. korvaus uhrille).
Se mistä monet puhuvat "lillukanvarsina" on usein juuri asioita joilla on paljon isompi merkitys kuin mitä ihmiset ajattelevat.
Eihän me sitten mitään mahdeta. Länsimaisin oikeus-ja järjestyskeinoin on mahdotonta pitää itämaisin kunniakäsityksin varustettu yksilö rikollisen uran paremmalla puolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ihmiset omaksuvat vähitellen maan tavat, säännön ja moraalin. Kun heidän vanhempansa siirtyvät ajasta ikuisuuteen noin 60 vuoden päästä, nähdään vasta ihmisten siirtymisten tuloksia. En ole enää niin pessimistinen kuin muutama vuosi sitten. Tärkeintä on kunnollinen kotouttaminen ja suomen kielen oppiminen.
60 vuoden päästä Suomi on osa Lähi-itää, kuten keski- ja länsi-Eurooppa jo paljon aikaisemmin. Siinä ei ole enää mitään tehtävissä, ainoa mikä voi etniset suomalaiset pelastaa on siirtyminen itärajan taa jo paljon aikaisemmin.
Läntinen maailma islamisoituu kokonaan.
Suomessa asuvista ihmisistä on n.2,5% muslimeja. Älä pidätä hengitystä kun odotat utopiaasi😅
Saksassa, Ruotsissa ja Briteissä tilanne on jo huolestuttava. Suomi tulee perässä. Täällä kuljetaan silmät kiinni ihan sitä samaa polkua, mitä nyt persut yrittää välillä kääntää kurssia. eri
Vierailija kirjoitti:
"Suomi on aina ollut naisten oikeuksien edelläkävijä, mutta väkivalta on jälleen lisääntynyt nimenomaan muualta tulleiden ansiosta huomattavasti viimeisten 15 vuoden aikana. "
Suuri hyppäys tuli kun yhtään vakavampi pahoinpitely alkoi olla yleisen syytteen alainen rikos eikä asianomistajarikos. Eli juuri tuon noin 15 vuotta sitten.
Sen jälkeen kasvu on ollut aika maltillista vaikka kasvua onko ollut.
Ensimmäinen hyppäys kyllä. Toinen tuli 2015-2016 ja seuraava 2018-2019. Pandemian ajan oli hiljaisempaa ja nyt ollaankin 10% vuosikasvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tragikoomisinta on, että nimenomaan naiset heitä Suomeen haluavat eniten.
Niin, naisten ja homojen oikeuksia puolustavat vihervasemmistolaiset haluavat Suomeen ihmisiä kulttuureista, joissa homot kivitetään ja naiset säkitetään.
Tämän logiikan kun joku osaisi selittää...
Mä haluan sieltä ne naiset ja lapset, mutta lun sukupuolen perusteella ei saa syrjiä niin näillä mennään.
Logiikka on kyllä aika erikoista. Kauhea häpeä oli jollain intialaisella isälläkin kun menestyvä tytär elätti häntä joten ratkaisu oli ottaa tyttäreltä henki pois ja tulla koko naapuruston silmissä mur haajaksi. Se on ilmeisesti paljon parempi ja kunniakkaampi juttu se olla oman tyttärensä tap paja.
Vasurit ymmärtää näitä. Kysy niiltä, ap!
Sellaista se on. Halusimme tätä itse, koska perussuomalaiset eivät ole suurin puolue. Oman poliittisen päätöksenteon piikkiin menee 100 %:sti
"Nainen saa pukeutua juuri tasan tarkkaan niin miten itse haluaa. Riippumatta toisen ihmisen vaatetuksesta ja sukupuolesta, tämän henkilön rajoja tulee kunnioittaa.
Sillä, että naisen itsensä ulkopuolinen henkilö ei ymmärrä toisen henkilön rajoja ja kehittelee päässään kaikenlaisia fantasioita tai etuoikeuksia ei ole mitään tekemistä vaatetuksen, feminismin tai sovinismin kanssa.
eri"
Et ymmärtänyt kommenttiani selvästi yhtään, kerroin että olen lapsesta asti huomannut hyvin miten erilailla miehiä ja naisia, tyttöjä ja poikia kohdellaan ja myös vaatetetaan. Olen ihmetellyt asioita, joita sinunkin tulisi ihmetellä, mutta et selvästi edes tajua ajatella niitä, kuten minä. Äitini on vanhanliiton feministi, joten olen kasvanut ihmettelemään kaksinaamaisuutta jolla miestä pidetään parempana sukupuolena. Vaatetuksella on todella iso merkitys tasa-arvossa. Minä olen heti kanssasi samaa mieltä pukeutumksen "vapaudedta", kun miehillekin aletaan tehdö stringejä, korkkareita minihameita, naruolkaintoppeja ja muslimisäkkejä ja päähuiveja ja miesurheilijat laitetaan levittelemään munapullistumiaan. Sitä ennen olen sitä mielktä, että intersektionaalinen "feminismi" on sovinismia, ja naiset ja miehet ovat niin turtuneita kaiken vääristymiseen, etteivät edes välitä kuinka irvokasta kaikki on. Naiset tekevät nyt ihan itse jo itsrstään sovinistisia karikatyyrejä, enää siihen ei tarvita edes miestä komentamaan. Se jos mikä on lopun alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vasurit ymmärtää näitä. Kysy niiltä, ap!
Kukaan ei heitä ymmärrä. Alhaista tuollainen. Ja jos katsot, mitkä tahot eniten pitävät ääntä ylipäätään naisiin kohdistuvasta väkivallasta, niin voit hämmästyä. Jos aatemaailmasi on tuollainen, ennakkoluuloja täynnä.
Ei kuulu valkolaisille tämmöiset kysymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa logiikkaa se on kuin se miksi joku antaa toiselle turpaan nakkikioskin jonossa kun tulee jotain sanaharkkaa.
Ei siinäkään sinällään mitään järkeä tai logiikkaa ole. Tunteet ottavat vallan kun tapahtuu jotain jossa joku kokee että häntä on loukattu ja se purkautuu väkivaltana. Eri ihmisillä ja eri kulttuureilla se mistä kukin loukkaantuu vaihtelee. Ja joissain kulttuureissa tämä "kunnia" on asia jonka mahdollinen menetys nostaa isoja tunteita ja sitä kautta väkivaltaa.
Nakkikioskilla painiin tarvitaan kaksi miestä. Nämä kunnianihmiset tappavat akkoja kun eivät muuhun pysty.
Itse asiassa ylläpidät itse väkivaltakulttuuria tuolla. Miehenä olemiseen ei kuulu, ei pitäisi kuulua, väkivalta millään tavalla. Tappelussa nakkikioskilla tai missään muuallakaan ei ole mitään hienoa tai ylpeiltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja usein äiti auttaa tässä :( Tai ainakin katsoo vierestä kun tytär saa opetuksen.
Kyllä. Ei ole kauaa kun katsoin true crime dokumentin tapauksesta, jossa äiti houkutteli isän kanssa tyttären kotiin ja puukotti heti raa'asti kun astui sisään. Muslimiperhe amerikassa. Sairaita ne on naisetkin siinä maailmassa. Kaikki vaan hengiltå, omat lapsetkin, jos eivät boudata shariaa.
Kyllä ei ole kauaa kun katsoin true crime documentin tapauksesta, jossa äiti houkutteli isän ja tyttären kanssa kaksi poikaansa kirkkoon. Kirkossa perhe hakkasi toisen pojista hengiltä ja toisen teholle seurakunnan silmien edessä. Kristitty perhe Amerikassa. Sairaita on ne naisetkin siinä maailmassa. Kaikki vaan heng.. omat lapsetkin jos eivät noudata uskontoa.
Puhut nyt dokumentista, joka koskee ääriuskonlahkoja ja heidän rikoksista tuomittuja johtajiaan. Aika sivuun menee alkuperäisestä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Pohjimmiltaan taitaa olla niin, että kantismiehiin on kyllästytty ja siksi ollaan syyllisiä kaikkeen, kun taas eksoottinen etninen mies ei VOI olla syyllinen mihinkään.
Eläpä yleistä. Laadukkaammat naiset eivät todellakaan ole kiinnostuneita kouluttamattomista ja sovinistisista arabeista, eikä varsinkaan lapsenomaisista afrikkalaisista.
Kertokaa yksikin menestynyt ja katseenkestävä nainen joka elää arabin tai afrikasta muuttaneen siirtolaisen kanssa.
Kyllä ei ole kauaa kun katsoin true crime documentin tapauksesta, jossa äiti houkutteli isän ja tyttären kanssa kaksi poikaansa kirkkoon. Kirkossa perhe hakkasi toisen pojista hengiltä ja toisen teholle seurakunnan silmien edessä. Kristitty perhe Amerikassa. Sairaita on ne naisetkin siinä maailmassa. Kaikki vaan heng.. omat lapsetkin jos eivät noudata uskontoa.