Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä miksen ees kiinnosta lihavempia naisia.

Vierailija
15.10.2025 |

Olen ihan komea mies ja pitkä. Mutta en vain kiinnosta ketään

Kommentit (266)

Vierailija
221/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim mulla ei oo rahaa. Romu auto. Mulla on 45 tuhatta velkaa. Peleistä ja alkoholista ja kaikesta.

Nuo asiat on korjattavissa. Tiedät sen itsekin. Minä en syyttele sinua yhtään mistään mutta minun on silti pakko sanoa että sinun ongelmat on pieniä verattuna minun ongelmiini. Minä olen elänyt kuukausitolkulla aivan romuna ja sydän murtuneena kun on ollut jonkun verran suurta surua. Asioita joista en ikinä selviä täysin. Vaikka harrastan asioita ja pystyn joitakin asioitani saamaan kuntoon ei mikään voi ikinä olla kuten ennen. Ei täysin. En aliarvioi ongelmiasi enkä sinua mutta voin luvata että omat asiani ovat huonommin. Minullakin on ongelmia. Useita. Isoja. Yritän silti jonkunlaista elämää elää. Aina en edes haluaisi. Mutta minun on pakko. Minun pitää olla olemassa. Joudun elämään itse syytösten kanssa. Vihaan itseäni. Ainakin jollain tasolla. En ole aina ollut läsnä vaikka olisi pitänyt. 

Vierailija
222/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa edes sanoittaa tätä kaikkea. Tai osaan mutta en uskalla koska tällä palstalla joutuu niin helposti kiusaamisen kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on nainen ollut vuosikymmeniä. Ryyppään paljon, olen lihava, en käy töissä, ja vaatteet on mitä on. Tupakoinkin, mutta lopetin. Neuvoni oman kokemuksen turvin on: Ota loparit, ala juoda, puhu irstaita, kähmi. Tupakoida ei näemmä tarvitse, mutta se on plussaa. Näin itse toimin. Ei normaaliudella saa mitään muuta kuin omaa kättä.

M47

Vierailija
224/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen sen silti et oon 41 v mies ja tehny nii paljo virheitä että en kelpaa enää naisille.

Vierailija
225/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on liian tasokkaita minulle. Koulutettuja hienoja jne ei kiitos.

Vierailija
226/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä voi käydä kerran 2 kertaa vuodes maksullisissa. 

Vierailija
227/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen sen silti et oon 41 v mies ja tehny nii paljo virheitä että en kelpaa enää naisille.

Sinä pystyt korjaamaan virheesi. Minä en pysty ikinä korjaamaan sitä miten tyly olin isoisääni kohtaan viimeisen kerran kun näin hänet elossa. Hän ei pystynyt puhumaan niin että olisin häntä ymmärtänyt. Joten ratkaisin asian olemalla tyly ja hiljainen. Joudun elämään koko elämäni itsesyytösten kanssa ja ajatusten kanssa että jos hän kuoli siinä uskossa että olisin häntä vihannut.

Ja joudun elämään koko elämäni itsesyytösten kanssa etten ollut koko aika kuolemaa tekevän kissani vierellä vaan kävin häntä välillä katsomassa. Kissan joka oli minulle kuin oma lapsi ja samalla paras ystäväni. Ja tulee aina olemaan. Minä olin vessassa hiuksia laittamassa silloin kun hän olisi minua maailman eniten tarvinnut. Minulla olisi ollut koko elämä aikaa laittaa hiuksia. Miksi minun piti tehdä se juuri silloin. 

Vierailija
228/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkää näytä kelpaavan naisille.

Vierailija
229/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä lähtisin luettelemaan kaikki minun ongelmani itsesyytökset ja muut niin voin luvata että kaikki tässä ketjussa hiljenisivät.

Vierailija
230/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se varmasti auttaisi jo vähän kun lopettaisitte sen itsesäälissä rypemisen.

Vierailija
231/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut onnellinen aikoihin. Pääsin Kreikkaan ja olin edes hetken aikaa onnellinen. 

Nyt olen ollut siellä kaksi kertaa.

Vierailija
232/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
233/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissanneko te miehet kuvittelette että itsesäälissä rypevä mies on naisten mielestä jotenkin viehättävä?

Vierailija
234/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosissanneko te miehet kuvittelette että itsesäälissä rypevä mies on naisten mielestä jotenkin viehättävä?

Ei varmaan ole ei, enpäs sitten ole.

Vierailija
235/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole ei, enpäs sitten ole.

Miehen tai naisen puute on kuitenkin pieni ongelma ja siihen voi vaikuttaa itse. Tehkää jotakin miehet sen eteen että löydätte sen naisen. Kyllä niitä elämänohjeita on yritetty antaa. Voin kyllä alkaa luetella omia ongelmiani jos ette mitään neuvoja kuuntele. Sentään te pystytte korjaamaan asianne. Minä en pysty ikinä korjaamaan sitä että joudun koko elämäni elämään todella valtavien itsesyytösten kanssa. 

Vierailija
236/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat itsesyytökset vainoaa minua joka ikinen päivä vaikka se ei aina näkyisi päällepäin.

Tiedättekö yhtään miltä se tuntuu?

Tiedättekö miltä se tuntuu kun täyttää 18v tukikodissa?

Tiedättekö miltä se tuntuu kun on todella lähellä kuolla?

Tiedättekö miltä tuntuu elää tukien varassa ja olla eläkkeellä?

Tiedättekö mitä on elää oppimis vaikeuksien ja pakko oireiden kanssa?

Tiedättekö mitä on elinikäinen suru?

Ja tuossa oli vain pieni osa. Rupesi suututtaa kun täällä aikuiset miehet valittaa naisen puutetta vaikka voivat itse vaikuttaa siihen että se nainen löytyisi.

Vierailija
237/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet näiltä samankaltaisilta aloituksilta? Auttaako saman toteaminen tilannetta?

Vierailija
238/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet pystytte kyllä vaikuttamaan itse siihen että se siippa löytyy.

Lopetatte sen itsesäälissä rypemisen ja keksitte itsellenne jotakin sisältöä elämään. Ja harrastuksia. Joku yksi mieluisa harrastus. Tai miksei myös useampi harrastus.

Jos teillä on romu auto niin ostakaa vaikka uusi auto jos teillä on siihen ylimääräistä rahaa. Käytettynä vaikka.

Jos teillä on velkaa niin maksakaa ne pois. Tehkää vaikka joku semmonen maksusuunnitelma tms.

Jos teitä häiritsee lihavuutenne niin laihduttakaa. Huolehtikaa siitä että nukutte riittävästi. Huolehtikaa siitä että syötte monipuolisesti ja riittävästi päivän aikana. Huolehtikaa hygieniasta. Käykää riittävästi suihkussa. Muistakaa deodorantti. Peskää hampaat. Peskää munat. Tuoksukaa hyvältä ihmisten ilmoilla. Ihmiset tuskin tahtovat haistella hien hajua.

Jos teitä pitää opastaa kuin pikku vauvoja niin opastetaan sitten. Jatkuu seuraavassa viestissä.

Vierailija
239/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttäytymään hyvin.

Opetelkaa käytöstavat. Miettikää miten puhutaan ja käyttäydytäön. Myös sellaiset sanat kuin kiitos anteeksi ja ole hyvä ovat tärkeitä sanoja.

Valmistakaa itse aterianne niiden roskaruokien sijasta. Muistakaa säännölliset ruoka ajat päivän aikana. Aamupala lounas välipala päivällinen ja iltapala. Syökää monipuolisesti ja riittävästi. Älkää unohtako kasviksia. Ruokajuomaksi paras on maito tai piimä. Myös vesi käy. Voitte sallia kerran kuukaudessa itsellenne sen roskaruoka päivän.

Vierailija
240/266 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te miehet pystytte kyllä vaikuttamaan itse siihen että se siippa löytyy.

Lopetatte sen itsesäälissä rypemisen ja keksitte itsellenne jotakin sisältöä elämään. Ja harrastuksia. Joku yksi mieluisa harrastus. Tai miksei myös useampi harrastus.

Jos teillä on romu auto niin ostakaa vaikka uusi auto jos teillä on siihen ylimääräistä rahaa. Käytettynä vaikka.

Jos teillä on velkaa niin maksakaa ne pois. Tehkää vaikka joku semmonen maksusuunnitelma tms.

Jos teitä häiritsee lihavuutenne niin laihduttakaa. Huolehtikaa siitä että nukutte riittävästi. Huolehtikaa siitä että syötte monipuolisesti ja riittävästi päivän aikana. Huolehtikaa hygieniasta. Käykää riittävästi suihkussa. Muistakaa deodorantti. Peskää hampaat. Peskää munat. Tuoksukaa hyvältä ihmisten ilmoilla. Ihmiset tuskin tahtovat haistella hien hajua.

Jos teitä pitää opastaa kuin pikku vauvoja niin opastetaan sitten. Jatkuu seuraavassa

Ei tuota auta mitää et naiset kiinnostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä