Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen ja katkera kun olen jäännyt ilman parisuhdetta ja seksiä

Vierailija
14.10.2025 |

Nuorena ei uskaltanut jutella tytöille ja jos uskalsi se oli niin kömpelöä ettei siitä seurannut mitään muuta kuin pakkeja ja varmasti naurua jälkeenpäin tyttöjen osalta. 20-vuotiaasta ylöspäin sitten sama meno jatkui, yhtä kömpelöä ja arkaa lähestymistä eikä naiset kiinnostuneet. 30-vuotiaasta lähtien ollut epätoivoa ilmassa ja nyt 40-kympin korvilla alkaa enää olla pelkästään kateellinen, katkeroitunut ja vihainen.

Vihaan itseäni kun olen niin vammanen luuseri mutta samalla vihaan yhteiskuntaa kun ei saisi olla oma itsensä vaan muuttua joksikin ihan toiseksi jotta silloin kelpaa edes töihin. Samanikäisten naisten vaatimuksia en täytä millään osa-alueella.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kommenteissa huomaa, kuinka ihmiset niputtavat toisiaan. 'Naiset', eivät ole mikään massa, missä kaikki ovat toistensa kopioita. Eikä ole miehetkään. Ap, kaikki tuo katkeruus ja viha estää sinua löytämästä puolisoa. Jos haluat vain seksiä, niin joku jo ehdottikin, rahalla saat. Ihmisiin pitää tutustua. Kemiaa on tai sitten ei. Sitä ei voi pakottaa. 

82/94 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppäsin nuorena usein ja tarjosin tytöille myös ja sain seksiä niiltä. Tytöt oli sellaisia että ne jaksoi 2-4 viikkoa seurustella ja sitten sain etsiä uuden tytön. Menin usein yökerhoon ja hain tyttöjä tanssimaan. Se oli hyvä keino päästä tytön kanssa halailemaan ja usein siitä tuli yhden yön juttuja.

Niin, nuorena kun olit vielä viriilissä iässä ja ihmiset tapailivat toisiaan ihan eri tavalla. 

Nyt on 2025, yökerhoissa lähinnä pelkkiä m a m u j a, ja Ap on keski-ikäinen incel.

Sellainen kun lyllertää yökerhon tanssilattialle, niin kurdit nauravat partaansa. Voi Jeesus näitä teidän neuvojanne

Taidat liikkua väärissä paikoissa. En tuollaista ole havainnut Helsingissä ainakaan Storyvillessä, Rymy-Eetussa enkä (ugh) Zetorissa. Ja mitä tanssimiseen tulee niin aika vähän ainakaan minua miehenä kiinnostaa seisoskelevien tai pöydissä istuvien miesten mielipiteet. Saavat aivan vapaasti nauraa partaansa.

Nuo ovat eläkeikäisten juottoloita, eivätkä mitään yökerhoja

Nelikymppisten, nuorempien ja vanhempienkin suosimia tanssipaikkoja. Aloittaja taisi kertoa olevansa nelikymppinen eli juuri oikeaa ikäryhmää näihin... Viimeksi Storyvillessä olin itse alkoholittomasti liikkeellä ja niin näytti olevan moni muukin.

Kaksvitosille on omat paikkansa jossa soittavat kaksvitosten suosimaa musiikkia josta en pidä. Niissä on nuorten miesten vuoksi sitten omat  ongelmansa.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortit on jaettu ja pelaat ne parhaan mukaan. 

Joku syntyy vammaisena ja pelaa ne kortit. Joku syntyy sairauden omaavana ja kuolee 5 v. Joku jää auton alle. 

Voit päättää yrittää asialle tehdä jotain. 

Tai sitten päättää, että elää tyytyväisenä muutoin eikä stressata tällä nais osa-alueella. 

Vähän typerä kulma ja varmaan moni tätä jo sanonut, mutta itse hyödyntäisin globaaleja markkinoita. 

Jos tuntuu että ei suomitytöt lähestymisyrityksistä innostu, menisin kokeilemaan Filippiineille. 

Siis jos haluat sen parisuhteen. Miten se onnistuisi helpoiten? 

Moni suomalainen mieshän hakee sen vaimonsa ulkomailta jos ei kotosuomessa tahdo löytyä. 

Todella yleistä monella pienemmällä paikkakunnalla etenkin missä se naistarjonta voi olla lähelle 0 muutoin. 

Vierailija
84/94 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Vihataan yhdessä sua, luuseri.

Ei ole tarkoituskaan, että miehistä surkeimmat pääsisivät niihin hommiin. Ei pääse eläinkunnassakaan.

Miten sitten rikolliset ym. huijarit ovat jatkuvasti naisten suosiossa vaikka rikolliset luokitellaan yleisesti alimmalle tasolle niin silti riittää vientiä? Ja vaikka näistä kiinnostuneilla naisilla ei olisi kaikki muumit laaksossa niin silti. Luonto siis suosii väkivaltaa ja että väkivaltainen ja rikollinen käytös siirtyy eteenpäin? ap

Nuo todella ekstrovertit miehet ovat jatkuvasti naisten kimpussa ja usein sitten pitkän yrittämisen jälkeen lopulta löytävät jonkun joka ei torju heitä. Mutta usko tai älä, naiset tykkäävät eniten kilteistä ja hyväsydämisistä miehistä.

Niin varmaan joo. Viidenkymmenen ikävuoden jälkeen, kun ovat ensin saaneet selkäänsä ainakin viideltä eri jännämieheltä, joka on yritetty pelastaa kaidalle tielle.

Vierailija
85/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse olen vapaaehtoisesti seksitön ja parisuhteeton, sillä on todella vaikea löytää ihminen jota introverttina jaksaisin jatkuvasti. Liian monet ihmiset on epäaitoja.

Eikö sinulle siis kelpaa vanhempi ja vähemmän viehättävä nainen? Jos ei, niin ongelmasi on nirsous.

Ehdotatko samaa naiselle, että kelpaisiko hänelle vanhempi ja vähemmän viehättävä mies? Jos ei, niin onko hänkin nirso?

Vierailija
86/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanittomuus on kyllä kurjaa silloin, kun toivoo pitkään löytävänsä ihmisen elämäänsä. Mutta aina on toivoa, että jostain se oma ihminen sittenkin ilmaantuu. Katkeruus pitäisi voida välttää, koska se hankaloittaa tilannetta entisestään. Ehkä sinun kannattaisi tehdä jotain tavanomaisesta poikkeavaa, kuten lähteä joksikin aikaa pois Suomeesta. Uudet ympyrät voisivat ratkaista myös kumppaniongelman. Ja muista, että kumppani ei vallankaan nykyisin tule oikein kenellekään sormia napsauttamalla.

Vierailija
87/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse olen vapaaehtoisesti seksitön ja parisuhteeton, sillä on todella vaikea löytää ihminen jota introverttina jaksaisin jatkuvasti. Liian monet ihmiset on epäaitoja.

Eikö sinulle siis kelpaa vanhempi ja vähemmän viehättävä nainen? Jos ei, niin ongelmasi on nirsous.

Ehdotatko samaa naiselle, että kelpaisiko hänelle vanhempi ja vähemmän viehättävä mies? Jos ei, niin onko hänkin nirso?

Kyllä, tietysti. Ulkonäöllä ei ole merkitystä muuta kuin miehille.

Vierailija
88/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoituskaan, että miehistä surkeimmat pääsisivät niihin hommiin. Ei pääse eläinkunnassakaan.

Miten sitten rikolliset ym. huijarit ovat jatkuvasti naisten suosiossa vaikka rikolliset luokitellaan yleisesti alimmalle tasolle niin silti riittää vientiä? Ja vaikka näistä kiinnostuneilla naisilla ei olisi kaikki muumit laaksossa niin silti. Luonto siis suosii väkivaltaa ja että väkivaltainen ja rikollinen käytös siirtyy eteenpäin? ap

Nuo todella ekstrovertit miehet ovat jatkuvasti naisten kimpussa ja usein sitten pitkän yrittämisen jälkeen lopulta löytävät jonkun joka ei torju heitä. Mutta usko tai älä, naiset tykkäävät eniten kilteistä ja hyväsydämisistä miehistä.

Minä olen tältä palstalt oppinut, että naiset eivät nimen omaan tykkää kilteistä miehistä 😑

Vierailija
89/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tältä palstalt oppinut, että naiset eivät nimen omaan tykkää kilteistä miehistä 😑 

Naiset nimenomaan tykkäävät mukavista, kilteistä miehistä. Suurimmalla osalla suomalaisista parisuhteessa olevista naisista juuri sellainen mies on. 

Naiset eivät tykkää palstan inceleistä jotka kutsuvat itseään "kilttimiehiksi". Nämä ovat pelottavia, harhoissa eläviä sekopäitä. 

Vierailija
90/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ja katkeruus vain lisäävät epäviehättävyyttä, noin et ikinä löydä paria itsellesi.

Vierailija
91/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösongelma aloittajalla on se ettei hän kohtaa naisia sosiaalisissa tilanteissa. Eli väärät harrasteet tai ei ollenkaan sellaisia harrasteita joissa tuo olisi mahdollista.

Kun ei tule kohtaamisia niin ei tule ihmissuhteita parisuhde mykaanlukien.

Vierailija
92/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6156271/keski-ikaisilla-miehilla-yksi-s…

Siellä linkki

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fcccc264-5774-47b9-a2be-3585b3e4fce4

"Keski-ikäisenä naiset haluavat tasavertaisen kumppanin, eivät mitään passattavaa lapsimiestä. Myöskään viinaa juovat tai naisiin menevät renttumiehet eivät enää kiinnosta, kirjoittaa Iltalehden kolumnisti Anne Moilanen."

Nuorilla naisilla on tuota ongelmaa mutta heilläkin se korjaantuu iän myötä. Aloittajalle sen ei enää pitäisi olla ongelma siksi, että hän ei (toivottavasti) etsi ikäistään huomattavasti nuorempaa seuraa vaan esimerkiksi oman ikäistään plusmiinus viisi vuotta.

Vierailija
93/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua saa rahalla eikä se ole edes kovin kallista. Suosittelisin ap:ta kokeilemaan mutta en ole varma auttaako jos saat tietää mitä olet menettänyt. Tietysti jos sitä rahaa on tähän käyttää niin sittenhän ei ole ongelmaa. Saat parisuhteen parhaat puolet eikä tarvitse sietää mitään naisen aiheuttamaa draamaa mitä esiintyy aina silloin tällöin.

Vierailija
94/94 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen lähteä aasiaan? Siellä naiset kuitenkin palvovat kunnollisia ja kilttejä länsimaalaisia miehiä, kun taas täällä naiset lähinnä sylkevät naamaan kohtuuttomine vaatimuksineen. Paljon työtä joudut kyllä tekemään että saat muut ihmiset kiinni seksikumppanien määrässä, onnea matkaan.

Vaikka melkein puolet elämästäsi on peruuttamattomasti pilalla, pelastus voi ihan oikeasti löytyä jonkun nuoren aasialaistytön sylistä. Tsemppiä ja rohkeutta matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi