Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan henkilökunnan vessaan?

Vierailija
14.10.2025 |

Aikuinen ihminen ja itkee kun ei pääse kaupassa henkilökunnan vessaan:

" Kyllä veti surulliseksi. Ainoa auki oleva paikka välillä Virrat Ylöjärvi on Kurun K-Market. Valtavassa wc hädässä poikettiin ja toki valmistauneena tekemään kiitollisena myös ostoksia kotiin. Joskus on apua kaupasta saanutkin... Nyt asiakas käskettiin ulos etsimään jotain satamaa hyvin kylmällä sävyllä. Sitten tuskainen ylinopeusväli Eloon Ylöjärvelle. Tässä Citymarketin ulkopuolella helpottuneena ei paljon sympatiaa Kurun kauppiaalle heltiä. Samalla saa ruuan täältäkin. Ihmistä voisi hädässä auttaa... "

Siis onko nykyihminen niin avuton ettei älyä pysähtyä puskapissalle ja autosta löydy paperia hätää varten?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tapauksesta on yli kymmenen vuotta. Mutta kerran työni puolesta kävin asiakkaalle kaupassa ja iski erittäin äkillinen ripuli. Tiesin heti, että jos en pääse n. 2min vessaan kaikki tulee housuun. Kävelin erään naisen luokse s-marketin maitohyllyllä ja selitin rehellisesti mitä on tekeillä. Hän ei hetkeäkään epäröinyt vaan vauhdilla ohjasi minut takahuoneen vessaan. Olin aivan hämmöstynyt miten todella hän myöntyi. Ehkä pöllämystyi siitä rehellisyydestäni näytti siltä, jos ei anna lupaa alkaa lahkeesta tulla tavaraa ja sitähän kukaan ei halua kaupassa edes siivota.

Noh pääsin hätäistunnolle ja siitä tein vielä ostokset ja asiakkaalle. Ei ollut mikään pöpö vaan jokin vatsantoiminnallinen häiriö syömästäni. Olen kiitollinen tuolle naiselle kyllä todella. Kannattaa aina olla rehellinen, ihmiset menee jotenkin ihan puihin sellaisesta avautumisesta joten toimivat ennenkuin ajattelevat edes.

Vierailija
42/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi aiheen mutta: Kolmen rahtihameisen rouvan seurue tuli pieneen kauppaan jossa olin asiakkaana ja pyysi myyjältä saada soittaa "kun kahdella ei ollut kännykkää ja yhdellä akku loppu". Tavoitteena oli ilmeisimmin joko päästä takahuoneeseen tonkimaan tai sitten arvasivat että toinen kahdesta myyjästä joutuu lähtemään takahuoneeseen mukaan ja kaksi muuta saavat tilaisuuden kasata hyllyistä tavaraa hameisiinsa. No eivät saaneet soittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tapauksesta on yli kymmenen vuotta. Mutta kerran työni puolesta kävin asiakkaalle kaupassa ja iski erittäin äkillinen ripuli. Tiesin heti, että jos en pääse n. 2min vessaan kaikki tulee housuun. Kävelin erään naisen luokse s-marketin maitohyllyllä ja selitin rehellisesti mitä on tekeillä. Hän ei hetkeäkään epäröinyt vaan vauhdilla ohjasi minut takahuoneen vessaan. Olin aivan hämmöstynyt miten todella hän myöntyi. Ehkä pöllämystyi siitä rehellisyydestäni näytti siltä, jos ei anna lupaa alkaa lahkeesta tulla tavaraa ja sitähän kukaan ei halua kaupassa edes siivota.

Noh pääsin hätäistunnolle ja siitä tein vielä ostokset ja asiakkaalle. Ei ollut mikään pöpö vaan jokin vatsantoiminnallinen häiriö syömästäni. Olen kiitollinen tuolle naiselle kyllä todella. Kannattaa aina olla rehellinen, ihmiset menee jotenkin ihan puihin sellaisesta avautumisesta joten toimivat ennenkuin ajattelevat edes.

Ja sitten on noro henkilökunnan vessassa ja kaikki sairaana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä